תמונה של או מיי גת. אתר רשמי
אתר רשמי

תצוגת אופנה - מה זה?

1.3.2018 / 8:57

רגע אחרי שבוע האופנה, דונה וינברג שואלת: אם בעולם שבו פאשניסטות מקבלות השראה מפיד האינסטגרם, האם תצוגות אופנה הן נחלת העבר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהו עוד שם על זה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלוגרית האופנה בת ה-26 גת עיני פתחה את חשבון האינסטגרם @ohhmygat כדי לקדם את הבלוג שלה, וכיום, שנתיים אחרי, היא מתהדרת ב-38.7 אלף עוקבים שמחפשים אצלה השראה יומיומית. "אני מצלמת המון תמונות שמצד אחד הם סטריט סטייל וצילומי אופנה שאני מפיקה עם מותגים שאני עובדת איתם", היא אומרת, "ומצד שני, תמונות מהחיים האישיים שלי אבל עדיין על הצד האופנתי שלהם מהארון הפרטי שלי. חשוב לי להראות שמעבר לבגדים, האופנה בעצם מתכתבת עם האישיות שלי. יש המון טרנדים שצצים באינסטגרם ועם זאת, אני תמיד אוהבת לשמור על העמוד שלי נקי ומינימליסטי, כמו סגנון הלבוש שלי".

אין דבר כזה "אין לי מה ללבוש"

כולנו צריכות השראה לפעמים ובשנים האחרונות הכול זמין לנו. רק צריך לפתוח את האפליקציה, לגלול בשלל החשבונות השווים או לשוטט ברחבי ההאשטאגים. האשטאג ה-OOTD המוכר והטוב יציג לכן מגוון אאוטפיטים שלמים, מתוכם תוכלו לשאוב רעיונות ללוק הבא.

@irene_buffa הוא החשבון האישי של מקימת מגזין האונלייןOmwmagazine.com. בעמוד שלה תוכלו לראות אאוטפיטים שהיא לובשת בחייה האישים. בעמוד שלה תוכלו למצוא הכל, משמלות ערב ועד לבגדי חוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

באינסטגרם אין סודות

קליק על כל תמונה יגלה לך מי מתויג, איפה למצוא את הפריט וכמה הוא יעלה לך. חייבים לציין שבשנים האחרונות להיות עשיר זה קצת פחות, והטרנדים נוטים יותר לכיוונים של בגדי יד שניה ועשה זאת בעצמך (DIY).

פאשניסטה אקלקטית

למי שרוצה לטעום מהכל ואוהבת לפרגן למקומיות, כדאי לעקוב אחרי @nastyalisansky התל אביבית הקולית שהיא גם בת הזוג של הצלם אלון שפרנסקי.

פאשניסטה קוטור

אם כל יום את צריכה אאוטפיט שנראה כאילו נקנה היישר מהמסלול בפריז שווה לך לעקוב אחרי
@linaxmuse, אחת ממקימות הקומונה "Makers and Muse" המציגה צילומים ואיורים בעמוד אינסטגרם נפרד. לינה עצמה היא גם דוגמנית ובעמוד שלה תוכלו לראות אותה מציגה לוקים מפילים.

פייבוריטית נוספת בעיניי היא דניאל ברנשטיין, ניו יורקרית בעלת טעם משובח שחיה ונושמת high fashion, @weworewhat.

פאשניסטה וינטג'

מי שהכי אוהבת מציאות מהארון של סבתא שלה, יכולה לגלול בחשבונות שמטפחים גם את הסטייל הזה. ריס בלאטשטיין, דוגמנית צעירה עם סגנון של פעם מראה בעמוד שלה תמונות מקצועיות לצד תמונות מהחיים האישיים שלה @double3exposure.

אם את יותר בקטע של פרינטים ובעיקר נקודות אז ב-@darlingindots תמצאי את ניקול ווילסון שמציגה מערכות לבוש מתקתקות בסגנון 1960's.

פאשניסטת רחוב

קבלי את טרנד ה-"היי תראו אותי בדרך למכולת כי נגמר לי החלב, אבל איזה סטייל אני הא?" יש גם המון חשבונות כאלו של פאשניסטות, דוגמניות, צלמות, אמניות אשר חולקות את הלוק היומיומי שלהן כמו @alealimay

@everyday_abby הוא חשבון האינסטגרם של אבי, בחורה שאוהבת להסתובב בשיער פרוע, משקפי שמש גדולים ובעלת סטייל קז'ואל.

פאשניסטה אמנותית

אמנות היא חלק בלתי נפרד מעולם האופנה, באמצעות שיתופי פעולה בין מעצבים ואמנים, יצירות משותפות כמו קולקציית טישרטים עם הדפסים של אמן מסויים, חושפות את המותגים לקהל רחב יותר במדיה החברתית. Coach הוציאו באביב 2018 קולקציה המשלבת הדפסים של האמן קית' הרינג ז"ל, קולקציה זו קיבלה תהודה רבה ברשת והעבירה גם את הצהרתו כאקטיביסט במלחמה נגד איידס.

Dolce & Gabbana הבינו שבעידן החשיפה המיידית, לא רק בגדים ואקססוריז חשובים. וכך יצאו בקולקציה של אביזרים אופנתיים לבית בשיתוף עם המותג Smeg כדי לפנות לקהל רחב יותר ולשלב עולמות עיצוביים.

פאשניסטה סייבורג

גם משתמשי האינסטגרם עצמם משפיעים על האופנה ומטשטשים את הגבולות, קחו למשל את @lilmiquela, ברזילאית אמריקאית בעלת חשבון עם מעל לחצי מיליון עוקבים. היא נחשבת למשפיעה וירטואלית בולטת מ2016 ועד היום נותרה השאלה אם היא דמות אנושית או בכלל תוצר מחשב. בעקבות דמויות כמוה נוצר טרנד חדש של אופנת סייבורגים, את הדוגמא להשפעה זו ניתן לראות בקולקציה החדשה והמושלמת של גוצ'י אשר הוצגה השבוע על המסלול במילאנו.

"האינסטגרם הוא הדבר הכי חשוב" (וירג'יל אבלו)

כך אמר בראיון למגזין אונליין ב2016 המנהל הקריאייטיבי של קניה ווסט שהוא גם הבעלים של מותג האופנה Off White , אשר חייב את הצלחתו למדיה החברתית. במדיה זו, כל כך הרבה אנשים נחשפים ומקבלים הצצה אל תוך התהליך העיצובי שלו ועד לתוצר המוגמר, והוסיף ואמר שחשוב לו לתת השראה לעוקבים שלו ולמעצבים בתחילת הדרך.

אינסטגרם סללה את הדרך לדמויות אנונימיות לחלוטין להפוך לבעלות השפעה ולקבל יחס שלפני האינסטגרם היה שמור רק לסופרמודלס ומעצבים מפורסמים לצד מותגים ואנשי שיווק אשר מקבלים חשיפה המונית מיידית דרך התמונות שהמשפיענים מפרסמים. ודרך פיד האינסטגרם המוצף שלנו נוצרים גם הטרנדים החמים החדשים שחלקם כאן כדי להישאר. גם תצוגות האופנה לא הולכות לשום מקום מהסיבה הפשוטה שהן חלק בלתי נפרד מעולם הפאשן וההוואי שלו, לא כי באמת יש סיבה אמיתית ללכת לאחת או לעלעל במגזין כדי להתעדכן. בשביל זה יש לנו אינסטגרם. אז כל מי שלא הצליחה השנה להגיע לשבוע האופנה בפריז- תתנחמי- האינסטה הוא כרגע הקאט ווק האולטימטיבי. לפחות לאצבעות שלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully