כתבת שעונים ניקול קידמן. אתר רשמי
אתר רשמי

שעון נוכחות

14.3.2018 / 16:10

חכמים, יוקרתיים, וינטאג', רצועת עור או יהלומים - שעון הוא הפריט העל-זמני המושלם. גלי איזה שעון הכי כדאי לך לקנות לעצמך כדי להישאר עכשווית

לחזות טרנדים בתחום השעונים זה לא דבר קל. קצב השינויים האופנתיים בתחום הוא לא מהיר כמו בבגדים ועדיין את צריכה שעון בסטייל שמתאים לעכשיו ויישאר רלוונטי לטווח הרחוק. השעון אמור להיות האביזר המשלים שמתאים לך, ואלא אם יש לך כמה ואת לא מחפשת את השעון המדויק שיתאים לך לכל אירוע ותלבושת, כנראה יעניין אותך לדעת מה קורה בתחום הזה בעולם.
אם כבר התאמת את הנעליים והתיק למערכת הלבוש ששמת על עצמך, למה לוותר על עוד פריט משלים ואלגנטי שבהחלט שווה את הזמן שלך.

שוק השעונים מציע מגוון ענק ואם לא בשביל לדעת מה השעה אז לפחות שיהיה טרנדי, יחזיק מעמד ובתקווה גם לא יעשה לך חור בכיס. כל מותג חכם ומצליח היום יודע מה נמכר טוב ומה הדבר הבא ולפי זה המעצב מגוון את הקולקציות כך שיתאימו לשפה העיצובית שלו וימשוך מדגם רחב של נשים. אם היינו יצורים הגיוניים היינו בוחרות שעון לפי פרמטרים מעשיים כמו המנגנון שלו או העבודה שהוא עמיד למים, אבל המציאות היא שמה שהכי מעניין אותנו זה כמה הוא עלה ואיזה שם חתום על העיצוב שלו.

אם את יודעת איזה מעצב את הכי אוהבת, איזה צבע הכי מתאים לך, מה התקציב שלך ובאיזה חומר - כנראה שכבר יש לך את שעון החלומות שלך. אם לא, הכתבה הזו תעזור לך לסנן מבין כל האופציות המרהיבות שיש לשוק להציע.

שעון וינטג'

וינטאג' מתייחס לשני תתי ז'אנר: פריט מקורי ששודרג או פריט שעוצב בהשראת המקור מהעבר.

אם ניקול קידמן מגיעה לטקס פרסי האוסקר ה-90 של האקדמיה האמריקאית לקולנוע, ענודה בשעון וינטאג' ייחודי משנת 1953 של המותג אומגה ומסנוורת על השטיח האדום - היא כנראה יודעת מה היא עושה. או שמישהו לידה יודע. בכל מקרה, אם את קונה שעון וינטג', כדאי לוודא שאת רוכשת שעון מהאיכות הכי טובה שאת יכולה להרשות לעצמך ושהמוצר אותנטי, רצוי כזה שמגיע עם תעודת אחריות.

אחד מסגנונות הוינטג' המוצלחים בעיניי ל2018, הוא שעונים בהשראת זרם הארט-דקו, המאופיינים בצורות גיאומטריות בשילוב אבני חן ועיטורים עדינים.

כתבת שעונים ניקול קידמן. אתר רשמי
יודעת מה היא עושה. ניקול קידמן/אתר רשמי

אם העיצובים הקלאסיים פחות מדברים אלייך, אלה הטרנדים שכדאי לשים לב אליהם ב2018 וישאירו אותך קצת יותר מודרנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סמלים ומותגים

מעצבי העל משתמשים באלמנטים בהשראת הטבע והחי ויוצרים מראה צבעוני, עשיר ומסוגנן. לרוב אם הם משתמשים באלמנט הזה, הוא יבוא לצד צבעים בולטים כמו צבעי יסוד.

ההמלצה שלי לעונה הבאה היא השעון של גוצ'י.

שעון גוצ'י. אתר רשמי
מהאתר של גוצ?י - ירוק אמרלד עם אלמנט דבורה $980/אתר רשמי

למי שרוצה דגם יותר קלאסי, ורסאצ'ה עיצבו השנה דגם יפיפה משובץ דמותה המיתולוגית של מדוזה (ומגיע גם בשחור).

שעון ורסצ'ה. אתר רשמי
שעון ורסצ'ה/אתר רשמי

מושך את העין

נראה כי השנה האקססוריז פורצים אל קדמת הבמה. הארון של רובנו נוטה להיות מונוכרומטי ולכן כדאי לשלב תיק, כובע או נעליים בצבע שישבור את הפלטה ויבלוט. השעון, שחי על קו התפר בין אקססורי לבין תכשיט יכול לתת לך את הפתרון לשניהם. בכל בית אופנה היום ניתן למצוא לפחות שעון אחד שהוא סטייטמנט צבעוני חזק. דוגמא מעולה אך יקרה לשעון כזה הוא השעון של דולצ'ה וגבאנה - רצועת עור אדומה, שילוב של זהב ורוד ויהלומים ומחירו 22,500 יורו.

שעון של דולצ'ה גבאנה. אתר רשמי
שעון של דולצ'ה גבאנה/אתר רשמי

ורוד עדין

כמו בשיר של אירוסמית', האובססיה החדשה שלי היא לצבע הורוד. בשנים האחרונות גוון הרוז גולד הוא אולי גוון השעון הפופולרי ביותר בקרב סלבריטאיות. שעונים בגוון זה מעולים עבורך אם את אוהבת להתאבזר בצורה יותר עדינה ונעימה לעין ועדיין לבלוט ולהיראות נשית. כיום, כל המותגים התמחו בזהב ורוד ומציעים מגוון עשיר של דגמים מסוג זה. בזמן שגווני זהב צהוב וכסוף יכולים להתנגש עם האאוטפיט שלך, הורדרדות של שעונים אלו עם הזוהר הטבעי שלהם יחמיאו לכל מה שתלבשי, ולכל גוון עור.

הדגם הזה של דולצ'ה וגבאנה מקולקציית "סופיה" מביע נשיות, אלגנטיות ושיק, ומחירו 5950 יורו.

שעון דולצה גבאנה. אתר רשמי
שעון דולצה גבאנה/אתר רשמי

אם את מחפשת דגם פחות של הביוקר, יש את הדגם של פוסיל אשר מגיע בפלדת אל-חלד ורודה פסטלית במחיר אפשרי יותר $175, התמונה הזאת לקוחה מאתר אמזון.

שעון פוסיל. אתר רשמי
שעון פוסיל/אתר רשמי

בלינג בלינג

יהלומים הם לנצח וגם אם את בחורה שלא אוהבת לבלוט בשטח, אולי יתאים לך שעון נוצץ ויוקרתי. דוגמא להגזמה היא השעון של ואשרון קונסטנטין שעליו 1,475 יהלומים!

שעון ואשרון קונסטנטין. אתר רשמי
שעון ואשרון קונסטנטין/אתר רשמי

יוניסקס

אם את אוהבת לצאת עם טישרט לבנה וג'ינס בגזרת בויפרנד אולי תאהבי את ז'אנר שעוני היוניסקס. גוצ'י עיצבו קולקציה חדשה ומסעירה של שעונים לו ולה שמשלבים סטייל ואסתטיקה עשירה וצבעונית הנעשית בעבודת יד בשוויץ ונחשפים לראשונה בארץ. השעונים האלו יותר גדולים, עשויים ממתכות, עורות ועוד חומרים יותר קשים ופחות מנצנצים והכי חשוב - מתאימים לכול.

שעון גוצי. אתר רשמי
שעון גוצי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully