בשמי נישה. אתר רשמי
אתר רשמי

אפקט העדר

28.3.2018 / 15:45

בעולם שבו כולם משתמשים באותם עשרה בשמים, מדי פעם מתחשק לנו להיפרד מהעדר ולרסס על עצמינו ריח קצת שונה. קבלו את התחום החדש והמרגש של הבשמים

בשמי נישה. אתר רשמי
הרבה על המדף, רק לבחור/אתר רשמי

כשאומרים "בשמי נישה" אני מיד חושבת "יקר רצח", וכשאומרים שהם נמכרים בבוטיק בנווה צדק בשם אינדיבידואל, ובכן, בואו נודה על האמת, אבל זה לא ממש מרגיע. אבל בבשמי נישה, כמו בחיים, מסתבר שהפחד יותר גרוע מהדבר עצמו, ושתחום בשמי הנישה לא מפלה אותנו, השכירים העמלים, לרעה.

בוטיק אינדיבידואל קבינט דה פרפיום שעיצבה הארכיטקטית אורלי שרם הוא למעשה יותר גלריה מחנות, חוויה שונה לגמרי ממתקפת המוצרים שמתרחשת בכל חנות אחרת. גם בלי לקנות, כבר בכניסה את מרגישה עשירון עליון (או לפחות חברה ממעגל שני של אחת כזאת). הריח, העיצוב המינימליסטי אך החמים, שכמובן ממוקם בשכונה המושלמת. אין צפיפות, לא על המדפים ולא בתחושה, והבשמים מוצגים לראווה באופן שמאפשר לך להתפעל מכל אחד מהם, כך שאף יצירת אומנות לא נבלעת, תוך מתן כבוד ליוצרים וגם לרוכשים.

בשמי נישה. אתר רשמי
גלריית אמנות מבושמת, לא חנות/אתר רשמי

טווח מחירים גמיש

המחירים של בשמי הנישה מתפרשים על פני יריעה רחבה להפליא - החל מ-299 שקלים, מחיר שתמצאו כמותו גם בין הבשמים הנפוצים יותר ברשתות השיווק, וכלה ב-2,300 לבקבוק בושם, למשקיענים. אבל בניגוד לבשמים שאנחנו רגילים אליהם, בשמי הנישה כולם מסוג או דה פרפום. לא תמצאו שם ניחוחות מדוללים או לחילופין בקבוק של 50 מ"ל - הבקבוק הכי קטן שם הוא 75 מ"ל, והכי חשוב, כולם בריחות ייחודיים - ריח של אגוזי מלך ועור עם פרחים וקצת חיות (סינתטי, אל דאגה) בבושם ששמו BELLE BETE - "חיה יפה" בצרפתית, בושם בריח של מדשאה או צ'ייסר נבט חיטה, בושם בריח יין אדום ששמו MALIA (שזה משהו שהשתמשו בו כדי לכשף גברים בתרבות כלשהי פעם, מזמן), או ריח של מרשמלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מותג בשמים, שף מישלן ותשוקה גדולה

"לפני 21 שנים, כשרק נפגשנו" מספר ג'פרי נג'מין כשהוא מסתכל על אשתו השניה, מרטין מקאלף "שנינו היינו נשואים עם שני ילדים. ברגע שנפגשנו היה לנו ברור שהתשוקה שחיברה ביננו היא לא דבר שאפשר להתעלם ממנו. פירקנו את מערכות היחסים שלנו והתחלנו את שלב 2 בחיינו, אפילו הספקנו להביא עוד ילד משותף לעולם, שהיום הוא שף מישלן". השף הצעיר הוא לא הבייבי היחידי של הזוג היצירתי הזה- מזה 20 שנה הם הבעלים והיוצרים של מותג מקאלף, מותג בשמי הנישה שלהם, שהיה בין הראשונים שהוקמו וכולל עד היום 5 קולקציות, שמתווספים להם בשמים במשך השנים. לכל קולקציה יש את המראה הייחודי שלה, שנשאר החוט המקשר בין הריחות השונים, וכל בקבוק יותר יפה מקודמו.

"דברים השתנו מאז שהשקנו את הקולקציה הראשונה שלנו, 'אננדה'" הוא מסביר "לפני 20 שנה היו חמישה מותגים של בשמי נישה, וכיום השוק מתפוצץ- 350 מותגים של בשמי נישה נמכרים כיום ברחבי העולם, שרובם לא מחזיקים מעמד מעבר לחמש שנים". מאחר ובשמי הנישה משווקים לאותם אנשים שקונים מכוניות יוקרה, יושבים במסעדות גורמה ורוכשים מותגי על, קהל יעד

בשמי נישה. אתר רשמי
הקולקציה הראשונה - אננדה - תכשיט עם מכסה טיפה/אתר רשמי

אוטומטית קטן יותר ומקשה על המותגים לשרוד, אבל מותג מקאלף מחזיק מעמד באופן מרשים ביותר. האיזון בין בני הזוג מתבטא בהפרדה מוחלטת בתפקידיהם היצירתיים. ג'פרי יוצר את הניחוחות, ומרטין, שהיא ציירת, מעצבת את הבקבוקים, שנראים כמו תכשיטים. מחירם של בשמי מקאלף אחיד - מ- 200 יורו לבקבוק של 100 מ"ל, והחל ממאי הקרוב תושק בכל שנה.

בשמי נישה. אתר רשמי
קולקציית קפסולה בשיתוף עם מעצב או מעצבת צעירים. השנה במאי תושק קפסולה בת 2 בשמים- הניחוחות הם "רויאל וינטג'", מקולקציית ", לז אקסקלוסיב", והניחוח "אננדה", שהוא הניחוח הראשון שלהם, אך בטקסטורת שמן/אתר רשמי
בשמי נישה. אתר רשמי
במאי: רויאל וינטאג' בעיצוב ייחודי –במאי בחנויות/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully