מזוודות כתבת גאדג'טים. HEYS,
HEYS

מה תקני לו: מהדורת הגאדג'טים החגיגית

12.4.2018 / 16:27

הוא יכול להיות הייטקיסט שהולך למידברן, גבר רגיש עם נטיות מוסיקליות, או מציל בחוץ הים - כשמדובר במתנה בשבילו - עם גאדג'טים קשה מאד לטעות

בשנת 2007, נחשפתי לראשונה למילה גאדג'ט. אם אני לא טועה, זה היה במהלך צפייה בסדרה "מסודרים" של מולי שגב ואסף הראל. באותן שנים, הייתי סבור שהמילה מאגדת בתוכה מוצרי אלקטרוניקה כמו מחשבים וטלפונים סלולריים חדישים. לא ידעתי שמדובר בפריטים שיהפכו לחלק מהותי ומשמעותי בעולם שלנו עד עצם הרגע הזה.

בעבר, הייתי מסתובב עם בלאקברי BOLD 9000 והרגשתי בר כח, שאני נמצא באותו קו עם העולם העכשווי. באותן שנים בלוס אנג'לס אפילו היו מסיבות קונספט של בלאקברי. מי שהחזיק במכשיר נכנס למסיבה ללא עלות - מן מועדון חברים אקסקלוסיבי. המסיבות הללו היו של דיג'יי אדם גולדשטיין ז"ל שהוא גם האקס של ניקול ריצ'י שהייתה אחת הכוכבניות ששיווקו בצורה הטובה והמגרה ביותר את הבלאקברי - כמו בתצוגות אופנה, בצילומי פאפארצי, במסיבות. הוא תמיד היה שם, ראוותני, כמו שרביט שהעניק תחושת שייכות.

מדהים כמה השימוש המניפולטיבי במילים, במסיבות נוצצות ובסלבריטאים, גרם לי לרצות גאדג'טים מעוצבים או ליתר דיוק, מדהים איך הפכתי לקמפיין מהלך של נזקי הציוויליזציה המערבית, עבד של אייפונים ואינסטגרם סטורי. הגאדג'ט שפעם היה אלקטרוני בעיקר, היום מגיע בכל מיני צורות, ולהופיע בכל ענפי התעשייה, כשהמכנה המשותף היחיד הוא שהוא תמיד קטן, חכם ועכשווי.

ועם השנים גיליתי שגאדג'ט יכול להגיע בכל מיני צורות, לא בהכרח אלקטרוניות, והוא מתנה שגברים תמיד ישמחו לקבל.

HEYS מזוודה חכמה ששוקלת את עצמה ומתריעה בפני גניבה

מזוודות כתבת גאדג'טים. HEYS,
מזוודות שלא רוצות להתרחק ממך./HEYS

הגבר שלך טס הרבה בעולם לפגישות עסקיות, בין פגישה לפגישה מלקט לך תיקים של שאנל והרמס. בגלל החזות היוקרתית שלו, מחליטים לגנוב לו את המזוודה ואיתה את תיקי השאנל שלך. לא עוד, יקירה, לא עוד! המזוודה המדהימה הזאת מתחברת לסלולרי באמצעות אפליקציה המאפשרת לשקול את המזוודה, לפתוח אותה, לנעול אותה ואף להתריע על גניבה מרחוק. עד למסירת המזוודה או לעלייה למטוס, האפליקציה תתריע, אם יש מרחק פיזי גדול בינינו לבינה כדי לסייע במניעת גניבות בשדה התעופה. בנוסף, ניתן לשקול את המזוודה עצמאית - מרימים אותה מידית האחיזה העליונה, לוחצים על כפתור ה"Weigh" באפליקציה, ומשקל המזוודה מופיע על מסך הטלפון הנייד, בק"ג או פאונדים לבחירתנו. מגיעה עם מנעול מובנה TSA חכם המאפשר לנעול ולפתוח אותה מרחוק באמצעות האפליקציה וללא מאמץ.

המזוודות קשיחות ועשויות מהחומר הגמיש, האיכותי וקל המשקל פוליקרבונאט. ניתנת להן שנה אחריות על הרכיבים האלקטרוניים ועשר שנות אחריות על המזוודה עצמה.

המזוודות זמינות בצבעים שחור, אפור ובורדו, ומגיעות יחד עם צמד סוללות AAA ללא ליתיום וסט מפתחות רגיל, בשני גדלים:
מחיר: 4 ק"ג, 109 ליטר, 1,699 שקלים | 2.8 ק"ג, 42 ליטר (מתאימה לעלייה למטוס), 1,499 שקלים

להשיג ברשת חנויות ממסי בכל רחבי הארץ או באתר

KTAK קחון - דרבוקה מתחכמת

מזוודות כתבת גאדג'טים. HEYS,
אם בעלך הייטקיסט שהולך למידברן/HEYS

קבלו דרבוקה למתקדמים. מדובר בכלי נגינה נייד - תוף העשוי מקופסאות עץ מקובה ודרום אמריקה. מתחבר לגוף כמו פאוץ' ומעוצב בצורה יפה ונוחה. הוא קל לנשיאה. ניתן לעצב אותו בצורה אישית יותר עם צבע אהוב ולהטביע טקסט עם הקדשה.
במידה ובן זוגך הייטקיסט, ככל הנראה יש לו שבוע אחד בשנה שבו הוא נטול עכבות וגבולות, המידברן. ללא ספק התוף הזה מתאים לישיבה במעגל מול מדורה, טקסים שמאניים, ובכלל הסאונד שהוא מפיק כל כך נעים ואיכותי שכל אדם מוסיקלי יוכל ליהנות ממנו.

מחיר: 299 שקלים, להשיג באתר ובחנויות המוסיקה והסאונד הנבחרות

B &o Play E8 אוזניות True Wireless

מזוודות כתבת גאדג'טים. HEYS,
IT"S COMPLICATED? לא עוד/HEYS

אין דבר יותר שנוא מלהפריד קשרים של חוטי אוזניות מהתיק. די. העתיד כבר כאן. קבלו את האוזניות המדהימות הללו. אם הגבר שלך לא יכול להעביר את היום בלי לשמוע מוסיקה, את חייבת לו אותן כמתנה המושלמת. הסאונד ברמה כה גבוהה שלרגעים הוא יעצום עיניים וירגיש בתוך מסיבה. לאוזניות יתרונות נוספים כמו העובדה שהן עמידות בפני מים, אבק והחשוב ביותר, רעשי רקע. בנוסף, הן מגיעות עם מספר מתאמים לתנוך האוזן. השימוש ממושך של עד 12 שעות וההטענה מהירה, כיאה לעתיד.

מחיר: 1299 שקלים, להשיג באתר ובחנויות המובחרות

רמקול בלוטות' של BOSE

מזוודות כתבת גאדג'טים. HEYS,
מזוודות כתבת גאדג'טים/HEYS

קורה לכם שאתם רוקדים בביתכם להנאתכם? אז תמשיכו, זה בריא - וגם תקחו את זה החוצה בכל הזדמנות.
מדובר ברמקול קטן וקומפקטי שמתאים לנשיאה בתיק. טוב לטיולים, לחוף ולמסיבות רווקים. העוצמה שמפיץ הרמקול היא גבוהה, ניתן להתחבר אליו בקלות, הוא מחזיק מעמד ללא סוללה עד 6 שעות והוא עמיד בפני חבטות, מים ואבק. מתנה ראויה בהחלט.

מחיר: 599 שקלים, ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשת ניופאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully