למה אני אוהב נשיים. GettyImages
GettyImages

7 סיבות בגללן אני אוהב בנות

15.4.2018 / 12:52

הוא חושב שנשים הן טובות יותר, חזקות יותר, יפות יותר ואוהבות יותר. רועי רוז אוהב נשים ויכיר לנו כל חודש אישה משובחת אחרת. טור פותח למדור חדש: עצומות

כי גדלתי עם דמות נשית חזקה: מהמקום האישי שלי, אני מסתכל על נשים כחזקות. יכול להיות שזה כי גדלתי עם סבתא ואמא חזקות. מה שגרם לי, כפי הנראה, לתפוס כך את רוב הנשים בחיי. סבתא שלי ז"ל, אהובתי, הייתה כזאת חזקה ובעלת עוצמה, שהעולם היה קטן עליה. גדלתי לצד אישה שמתנהלת וחיה את החיים לפי הרצונות שלה, כזו ששום גבר לא הכריע אותה או אמר לה איך לחיות ומה לעשות.

כי אתן לא אכזריות: לפחות לא כמו גברים, ואני חושב שרוב האנושות תסכים איתי כאן - אף פעם לא נפגעתי משמעותית מאישה, ברמה של אל-חזור. גם אם פגעו בי, רובן ידעו להצביע על טעותן, להתנצל, ולהביע חרטה.

כי אתן יודעות לאהוב: נשים יודעות לאהוב. יש לכן את הפיצ'ר הזה, המיוחד, שבגברים פשוט לא הותקן כמו שצריך. וזה ניכר גם בדברים הקטנים. למשל, בליל אמש הלכתי לאחת מחברותיי במצב רוח פחות טוב. אם הייתי פוגש גבר הייתי נאלץ לנהל שיחת חולין שלא הייתה עוזרת לי בשיט, אבל היא זיהתה את הצורך שלי בנחמה בלי שאמרתי הרבה. גם היא לא אמרה הרבה, אבל היא הכינה לי ארוחת צהריים, ובזמן שאכלתי היא הציעה את המיטה שלה בשבילי, עבור עיסוי ושנת צהריים. כשקמתי, קיבלתי קפה שחור ישר למיטה. איזה גבר יכול לגרום לי להרגיש כל כך אהוב?

אם יש כזה, עוד לא נתקלתי בו.

למה אני אוהב נשים. מערכת Sheee
אתן לא מבינות כמה אתן מדהימות/מערכת Sheee

כי אתן יודעות להתמודד עם הרגשות שלכן: אין מה לעשות, איך שלא תסתכלו על זה, רוב הדברים המעוותים והדפוקים ביותר בעולם, משחר האנושות, בוצעו ע"י גברים. ועדיין, איכשהו כל הזמן אומרים לכן שאתן משוגעות, שאתן לא שולטות בעצמכן, בעוד שלמעשה ההיפך הוא הנכון. רובנו, הגברים, קופים נטולי רגש והרבה יותר משוגעים. זה לא שאין לנו רגשות, אנחנו פשוט מדחיקים אותם כי אנחנו לא מסוגלים להכיל דברים כמוכן, ואחרי שאנחנו לא יכולים להדחיק יותר, והכל מתפרץ בבת אחת, ואנחנו מאבדים צלם אנוש. בנוסף, אנחנו לא יודעים להודות בטעויות שלנו אם לא מכריחים אותנו באמצעות אולטימטומים, מהסיבה שאין לנו את היכולת הנפשית להתמודד עם המשמעות שלהן והתוצאות שלהן. ואילו אתן, ובכן, אתן עמוקות יותר, עמידות יותר, וללא ספק חזקות יותר.

כי אתן יותר יפות: אפילו אני, שלא נמשך מינית לנשים, חייב להודות שהיופי הנשי הרבה יותר עז. ויזואלית, הרבה יותר מעניין להסתכל עליכן - לא סתם אידיאל היופי הקלאסי באמנות ובאופנה שייך בעיקר לכן, הטווחים הגדולים בכל תחום האסתטיקה, הגיוון, הצבעוניות - גם בחדר עם מאה גברים שווים, בחורה אחת יפה תגנוב את כל ההצגה.

כי אתן מדהימות: ועדיין, איכשהו, אתן לא מבינות כמה אתן מדהימות. למה??? הרי אתן יצרתן, יוצרות ותמשיכו ליצור את העולם שלנו. המשמעות שלכן בעולם היא כל כך הרבה יותר גדולה ממה שרובכן יודעות, ועדיין משום מה, כל כך קל לסדוק את תחושת הערך העצמי שלכן. ליטרלי, כמעט כל אידיוט יכול לגרום לכל אישה להרגיש רע עם עצמה, ואני רואה את זה כל הזמן.

מדי חודש אראיין מישהי מכל הנשים העצומות שמקיפות אותי ואשאל אותה שאלות מהותיות ומשמעותיות על הצורה שבה היא חיה ורואה את העולם. נדבר על משפחה, קריירה, פחדים, חרטות, זוגיות ולייף סטייל. כי בא לי להוכיח לכן ולזעוק לכן כל יום שאני אוהב אתכן, נשים מדהימות שכמוכן. יהיה אינטימי, נעים, מר ומתוק. כמו החיים. נשתמע בראש החודש

למה אני אוהב נשים. מערכת Sheee
כי אתן יודעות להתמודד עם הרגשות שלכן/מערכת Sheee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully