טום פורד ליפסטיקים. יח"צ, מערכת Sheee
מערכת Sheee/יח"צ

חדש ומרגש: טום פורד הגיע לארץ . תתחדSHEEE

16.4.2018 / 13:27

כמו יחסם של עורבים לחפצים נוצצים, כך אנחנו עם מוצרי איפור חדשים. קבלו את קולקציית הענק של הליפסטיקים הכי LUX בעולם

כולנו רוצות אחד. לפחות... כמה שמענו על השפתונים האלה של טום פורד. כבר חצי עשור אני משתגעת מזה שכל יוטיוברית שאני צופה בה משוויצה בקולקציות היפות האלה שעשויות מהחומרים הכי טובים ומגיעות באריזת מהגוני, ומספרות כמה הם מעולים, כמה הם קרמיים ועדיין עמידים, כמה פיגמנטיים ועדיין נוחים למשיחה, וכמה כיף הסגירה המגנטית שלהם ואיזה יפה הסמל של טום פורד שמוטבע על הליפסטיק. דיייי!!! מקנאה!

כנראה שמישהו שמע את זעקתי ובחודש האחרון הם הגיעו- קולקציית ענק של 108 ליפסטיקים (קולקציה ענקית כזאת בארץ יש רק למאק) שמחולקים לשש סדרות ומרקמים להשיג ברשת אפריל ובסניפים נבחרים של הסופר-פארם. טום פורד, גבירותי וגבירותי. קבלו אותו!

לטענתו של מעצב העל הנ"ל "אין אקססורי יותר דרמטי משפתיים מושלמות" ולמרות שאני חושדת שלמעצב העל יש בכללי נטייה לדרמה, במקרה הזה אני נוטה להסכים. עוד בימים שבהם לא ידעתי מה זה קונסילר, בלי ליפסטיק אדום על גווניו השונים, לא יצאתי מהבית, ועד היום זה קורה לפעמים כשאין לי כוח להשקיע.
מאד התרגשתי למדוד את הליפסטיקים החדשים, ולא הייתי לבד. עוד כמה בנות במערכת זכו לעונג:

Ultra Shine Lip Gloss עומד בפני עצמו (מדגמנת: שחר מלכי, צילום וידאו: ליאור נאור, עריכה: דפי מקל)

Sheee

Lip Color Cream פיגמנטי, זהור ולחותי (מדגמנת: נועה בונה, צילום וידאו: ליאור נאור, עריכה: דפי מקל)

Sheee

מדריך המרקמים

שישה מרקמים שונים וכל כך הרבה גוונים דורשים מדריך התמצאות. אז הכנתי אחד. כי אני נחמדה:

Lip Color Cream
מרקם קרמי, שמבוססים על תמצית זרעי סויה, חמאת מורומורו ברזילאית ושמן פרחי בבונג. בשילוב עם פיגמנטים שעברו טיפול מיוחד, צבעים שנעים בין אלמוג לשזיף ובורגונדי, פיגמנטי, זוהר ולחותי. מגיע ב- 50 גוונים שונים, עולה 206 שקלים.

למי הוא מתאים? למי שיש לה שפתיים יבשות, ולא אוהבת לתחזק במשך היום. כשהוא יורד, הוא יורד יפה, ואפשר לחזק אותו ללא מראה.

Lip Color Matte
גימור מאט עשיר וקטיפתי שמאפשר החלקה נעימה על גבי השפתיים, למרות שהוא מאט, הוא לא מייבש, יורד בצורה אסתטית וניתן לחזק אותו בשכבות ללא התפוררות של החומר. הגוונים נעים בין ניודים ניטרליים עד לגוונים כהים, מלאי צבע ועמידים. מגיע ב- 10 גוונים, עולה 206 שקלים.

למי הוא מתאים? למתאפרות קלילות ומהירות שאוהבות מראה מתוחכם והצהרתי, אך נטול מאמץ.

Lip Color Shine
מרקם מבריק מאד ועם שקיפות סקסית, מכיל תמצית זרעי סויה, חמאת מורומורו ברזילאית ושמן פרחי בבונג להזנת השפתיים, מעניקים לחות ויוצרים צבע עם ברק מקסימאלי לשפתיים. מגיע ב-12 גוונים, עולה 206 שקלים.

למי הוא מתאים? לכולן. למתאפרות כבדות- כי זה ליפסטיק שיכול להילבש גם עם לוקים כהים בעיניים, מאחר והשקיפות שלו הופכת אותו לורסטילית. לכאלה שלא אוהבות להתאפר אבל רוצות להיראות בחיים, כי הוא משתלב עם כל מרקם וגוון עור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טום פורד ליפסטיקים. יח"צ, מערכת Sheee
Patent Finish Lip Color מבריק, אטום ולא דביק צילום: יח"צ)/מערכת Sheee, יח"צ

Patent Finish Lip Color
שפתון נוזלי עם אפליקטור בצורת בצורת עט, שבסיבוב מספק את כמות החומר המושלמת למשיחה אחת. הצבע עשיר ביותר ואולטרא מבריק, הוא גלוס אטום לחלוטין, לא דביק, שאינו מדגיש קמטוטים ולא זולג מהקוים, נוח ללבישה ועם עמידות גבוהה. מגיע ב-8 גוונים, עולה 206 שקלים.

למי הוא מתאים? לנשים שאוהבות מראה גלוסי ומבריק, שאיפור בשבילן הוא אמירה אישיותית וסמן מצב רוח. עובד טוב עם מראה טבעי בעיניים וסקין רענן. או עם עין רוקיסטית שחורה.

Ultra Shine Lip Gloss
גלוס לשפתיים בולטות וזוהרות. צבע בשקיפות בינונית - עדיין רואים את מה שמתחתיו אבל יש בו מספיק פיגמנט כדי לעמוד בפני עצמו. הטקסטורה שלו קרמית ונעימה לשפתיים, וניתן למרוח אותו מעל שפתון אחר למימדיות נוספת. מגיע ב-10 גוונים. מגיע ב-10 גוונים ועולה 170 שקלים

למי הוא מתאים? לכולן, כי אפשר לצוות אותו בקלות כתוספת סקסית לכל לוק בלי שישתלט, עדיפות לנשים אם שיער אסוף, קצר או לאיזורים נטולי רוחות...

Lip Contour Duo
מוצר דו צדדי שיש בו גם עיפרון בצידו האחד וגם ליפסטיק לחותי בקוטר בינוני. לתוצאה מיטבית מפסלים את קונטורי השפתיים עם הצד הדק, שהוא קרמי ומלא בצבע, ואז הופכים את המוצר ומשתמשים בליפ קולור דק לכיסוי צבע מלא במרקם לחותי ומהמם, נוח ללבישה ולתפעול. מגיע ב-8 גוונים ועולה 206 שקלים.

למי הוא מתאים? לכל מי שיודעת מה היא עושה ואוהבת מוצרים יעילים שיש בהם כל מה שצריך - מתאים לכל מראה, גם ליומיום הטבעי וגם לערב המתוחכם, תלוי בצבע.

  • טום פורד ליפסטיקים. יח"צ, מערכת Sheee

    Leap Color Cream

    206
    לחץ כאן לרכישה
  • טום פורד ליפסטיקים. יח"צ, מערכת Sheee

    Patent Finish Leap Color

    206
    לחץ כאן לרכישה
  • טום פורד ליפסטיקים. מערכת Sheee

    Ultra Shine Lip Gloss

    170
    לחץ כאן לרכישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully