לומה גרופ ביוטי. שאטרסטוק, ShutterStock
ShutterStock/שאטרסטוק

הכיני כפותייך לקיץ: הדור החדש של הפדיקור

16.4.2018 / 17:54

החורף הסתלק, האביב כבר כאן וכפות הרגליים שלך, שהתרגלו לנעליים סגורות, מבקשות קצת שמש ואוויר. כדי שעונת הסנדלים הבאה עלינו לטובה לא תתפוס אותך חושפת לציבור ציפורניים פראיות ועור מתפורר, מצאנו עבורך את טיפולי הפדיקור ועיסויי הרגליים השווים ביותר לקיץ 2018

בלי ששמנו לב, הנה הגיע האביב. זה הזמן לאחסן את מעילי החורף הכבדים במדפים העליונים של הארון, ולהוציא מהחלקים האחוריים שלו את הגופיות, החולצות הקצרות, השמלות והחצאיות. נכון שלפעמים עדיין קר ויכול לתפוס אותנו טפטוף סורר, אבל בגדול, זה הזמן להתכונן לעונה החמה. חלק מההכנות כוללות את כפות הרגליים, שאחרי חודשים ארוכים בתוך מגפיים ומגפונים רוצות לחזור להיות חלק משמעותי מהופעה מתוקתקת, או סתם כדי לא לפזר שאריות של עור יבש ברחוב.

פדיקור פחם פעיל לרגליים לוהטות
אחד הטיפולים השווים שמצאנו לכפות רגליים עייפות, הוא פדיקור עם פחם פעיל. מדובר בטיפול חדש ומענג במיוחד, כי תכלס אנחנו אוהבות לעשות פדיקור לא רק בגלל התוצאה אלא גם בזכות הדרך המפנקת לשם.

פדיקור הפחם מתבצע בארבעה שלבים. בשלב הראשון הרגליים מושרות בתמיסת השרייה על בסיס פתיתי פחם שחור שמנקה ומטהר את הרגל לפני הפדיקור עצמו. בשלב השני עושים לרגל פילינג פתיתי פחם שחור, להפחתה והסרה של עור קשה ולהענקת לחות.
בשלב השלישי מורחים על הרגליים מסכת הזנה המבוססת פחם שחור, המנקה את העור לעומקו ומחדשת אותו, ובשלב האחרון סוגרים את הטיפול עם קרם הרגעה מבוסס פתיתי פחם שחור, המעניק לחות מיידים, ריכוך והזנה. תענוג.
מחיר: 130-160 שקלים בנייל סטודיו

פוט מסאז' כמו בתאילנד
אם הייתן בתאילנד אתן יודעות על מה אנחנו מדברות, ואם עוד לא ביקרתן במדינה הקסומה, אז לפחות תעשו פוט מסאז' ופדיקור שיגרמו לכן להרגיש לשעה אחת בחו"ל.
נעמי הורביץ, אשת העסקים שהקימה את "שבע ספא הילטון". הקימה את "שבע טאי ספא אקספרס", קומפלקס טיפולים חדש שמביא את הריחות, העיצוב והמנטאליות של תאילנד המלכותית.
אותו פוט מסאז', שיהווה הקדמה מושלמת לפדיקור והלק שיבואו אחריו. בתאילנד רווחת האמונה שכף הרגל משקפת את מצבו הנפשי והפיזי של האדם, ועיסוי כפות הרגליים נועד להשפיע על הגוף והנפש. הטיפול מתחיל בטבילת הרגליים המסורתית וממשיך לעיסוי של כפות הרגליים עם שמן קוקוס. העיסוי נעשה בשילוב לחיצות עם עזרים תאילנדים מעץ על נקודות מפתח בכף הרגל, על מנת לשחרר לחצים ולהביא לאיזון.
מחירים: פדיקור קלאסי 197, פדיקור לק ג'ל קלאסי - 257 שקלים

פדיקור לקיץ. שאטרסטוק, מערכת Sheee
הגיע הזמן להפסיק להתחבא/מערכת Sheee, שאטרסטוק

פדיקור פרפין מפנק ברמות על
רק מהשם כפות הרגליים שלנו מתרככות. הראשונה שהציעה לציבור את פדיקור הפרפין הייתה יוליה ברשת מכוני היופי שלה, והיום אפשר למצוא אמבטי פרפין במכונים נוספים ואפילו לרכוש גרגרי פרפין להמסה בבית אם לא בא לך לצאת.

הפרפין הוא תרכובת אורגנית המיוצרת מנפט, וידוע ביכולתו לרכך ולהזין את העור. הוא משפר את זרימת הדם, עוזר לשיכוך כאבים, הפחתת מתחים בשרירים ומטפל בעור יבש בצורה יסודית. אפשר להוסיף לו ויטמין אי, תמצית לבנדר או כל תמצית ארומטית אחרת, שמוסיפות ניחוחות נעימים והזנות נוספות לעור. כל המרבה וכו'. אם ידעתן ואם לא, משתמשים בפרפין כטיפול משלים לטיפולי פיזיותרפיה. שווה באמת.
על פדיקור הפרפין נמליץ למי שסובלת מכאבים ברגליים, ושמרגישה שאין מצב להתחיל את הקיץ בלי שדרוג משמעותי לכפות האומללות והעייפות.
במהלך הטיפול הרגליים מושרות באמבט הפרפין, ולאחר שמוצאות ממנו, יש להשאיר עליהן את שכבת הפרפין למשך 20 דקות פלוס מינוס ולעסות את הרגליים. לאחר מכן מסירים את מה שלא נספג, וממשיכים לשלב הלק. וזה כיף כמו שזה נשמע.

אמבט לרכישה כולל 3 שקיות פרפין במחיר 399 שקלים שקית בודדה במחיר ממוצע של 40 שקלים
אמבט פרפין יוליה: החדרת לחות לכפות הרגליים פרפין - 90 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully