פריטי חובה סטיילינג. מיטל גפן, אתר רשמי
אתר רשמי/מיטל גפן

סטיילינג בקטנה: פריטי חובה בארון

1.4.2018 / 8:44

אם יש לך ילד קול וילדה פאשיניסטה אז ישנם כמה פריטי חובה שצריכים להיות בכל ארון ילדים - הם משדרגים כל תלבושת, מקפיצים כל לוק, והם כל כך ורסטילים שהם חוסכים גם כסף. חוץ מזה, הילדים יעופו עליהם

בואו נודה על האמת, אנחנו, האמהות שמגדירות את עצמנו פאשניסטות קונות לילדים שלנו יותר בגדים מלעצמנו. אנחנו, שבעבר היינו מעבירות אחה"צ של פינוק עצמי ברכישת פרטי לבוש אופנתיים שאנחנו לא באמת צריכות בארון הקטן מדי שלנו, פתאום מוצאות את עצמנו קונות עוד ועוד בגדים - אבל הפעם למישהו אחר.

ShutterStock

היום, אני רוצה למקד אתכן (כי הרי מאוד קל לנו ללכת לאיבוד כשמדובר בקניות) ולהזכיר לכן שגם כשמדובר בילדים אין צורך להתפזר סתם.

בדיוק כמו בארון שלנו, גם בארון שלהם יש מספר פריטים שהם פריטי מאסט שאינם תלויי עונה או אירוע ואיתם יהיה מאוד קל לשלב את הפריטים הטרנדיים, האקססוריז ושאר הדברים שלא התאפקתן ורכשתן למרות שלא באמת היה צריך...

ממליצה לכן לבחון את הארון של הילדים ואם חסר פריט או שניים מהרשימה שלי ללכת ולקנות בצורה מרוכזת - מבטיחה לכן שאתן תודו לי

אילוסטרציה. ShutterStock
אם ארון הבגדים שלך נראה ככה, את יודעת על מה אנחנו מדברים/ShutterStock

ג'ינס
כל ילד/ה צריך ג'ינס אחד קלאסי ונוח בארון. בלי קרעים, הדפסים או ניטים למיניהם אלא אחד כזה שיהיה חלק וישר.
כמובן שחשוב להתייחס לגיל הילד והצרכים שלו ואם מדובר בילד קטן אז מומלץ לרכוש ג'ינס עם כפתורים להרחבה ושיהיה כמה שיותר סטרץ'.

טי שרט
בין אם ילבשו אותה ביום קיץ חם או מתחת לג'קט ביום יותר קריר טי שרט היא ה-פריט שמשתלב בהכי הרבה הופעות כשמדובר בילדים שלנו. שימו לב לרכוש אחת שתהיה מספיק גדולה ותשב על הילד בחופשיות כך שיהיה לו נעים בתוכה.

ז'קט
מעיל עליון כלשהו בעל אמירה אופנתית- לא מדובר על סווטשרט או קרדיגן כי אם על ג'קט עוראו ג'ינס שיקפיצו כל הופעה ויתנו לילד שלכם ייחודיות ושיק.

אקססוריז
אם אצלנו המבוגרים אקססוריז הם שם המשחק אצל הילדים זה אפילו יותר חשוב! כי מה יותר חמוד מילד עם משקפי שמש, תיק או כובע מגניב?! כמובן שאני לא בעד לשים אקססוריז על ילדים קטנים מדי וממליצה להתחיל כשהילד מדבר ואומר כשמשהו מציק לו.

טוטו
לילדות, בין אם מדובר בחצאית או שמלה הטוטו הוא פריט חובה בארון של בנות. הן מתות עליה, מסתובבות איתה ונהנות ללבוש אותה כמעט תמיד. ובסופו של דבר, ההנאה שלהם, היא המטרה שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully