אישה צובעת שיער במספרה. ShutterStock
ShutterStock

צובעת את השיער? קבלי 10 טיפים שיעשו אותך יפה יותר

16.5.2018 / 9:43

אם את רגילה לצבוע בבית, אולי תלמדי משהו חדש ותשדרגי את הטכניקה, ואם את רגילה לקבוע תור לספר, אולי תגלי שמדובר בתהליך פשוט ומהיר שיכול לחסוך לך המון זמן, מאמץ וכמובן כסף. את הכללים האלה את פשוט חייבת לקרוא

צביעת שיער. ShutterStock
כשזה נוגע למראה שלך, אין סיבה להיתקע בשגרה/ShutterStock

שינוי צבע השיער, רענון המראה הכללי או כיסוי שיער לבן - עבור חלק מהנשים מדובר בתהליך מהיר באמבטיה הביתית ואצל אחרות מדובר בתהליך ארוך ודי יקר אצל הספר. לא משנה אם את רגילה לבחון את קופסאות הצבע השונות ברשתות הפארם, או שאת משתייכת לנשים שמעולם לא חשבו על צביעה ביתית - את הטיפים האלו את פשוט חייבת לקרוא. כי אם את רגילה לצבוע בבית, אולי תלמדי משהו חדש ותשדרגי את הטכניקה, ואם את רגילה לקבוע תור לספר, אולי תגלי שבמדובר בתהליך פשוט ומהיר שיכול לחסוך לך המון זמן, מאמץ וכמובן כסף.

למה לצבוע: אין תשובה אחת נכונה. כדי לכסות שיער לבן, כדי לרענן את הלוק, כדי לנסות את הצבע שתמיד רצית או סתם בגלל שמתחשק לך לבדוק אם בלונדיניות באמת נהנות יותר. זה לא באמת משנה, כשזה נוגע למראה שלך, אין סיבה להיתקע בשגרה ותמיד כדאי לנסות משהו חדש.

אישה צובעת שיער במספרה. ShutterStock
חשוב להתאים בין הצבע לגוון העור שלך/ShutterStock

תגלי את תת גוון העור שלך: חשוב להתאים בין הצבע לגוון העור שלך. ישנם שני סוגי תת גוון עור - תת גוון קר או תת גוון חם. תסתכלי על הוורידים בידיים - אם הצבע שלהם הוא כחלחל, תת הגוון שלך הוא קר, אם הם ירקרקים - תת הגוון שלך חם. מבחן נוסף הוא צבע התכשיטים שמתאים לך: אם העור שלך נראה טוב יותר עם תכשיטים בזהב צהוב, תת הגוון שלך הוא חם ויתאימו לו גוונים חמים ואדמדמים יותר ואם את מרגישה טוב יותר בתכשיטים כסופים - תת הגוון שלך הוא קר וכמוהו גם הצבע שיחמיא לך- בלונד בהיר וכחלחל, חומים אפרפרים ואפילו שחור עמוק.

תסמכי על ההוראות: במקרים רבים יופיעו על האריזה תמונות של צבעי שיער לפני ואחרי - נסי למצוא את גוון השיער (הטבעי) המדויק שלך כדי להבין מה יהיה הצבע שתקבלי. ואל תתעקשי במידה ואת לא מוצאת את הצבע שלך על האריזה, ככל הנראה הגוון הספציפי שבחרת לא יתאים לך.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צביעת שיער. ShutterStock
כדי לצבוע את השיער בצורה הטובה ביותר תצטרכי כפפות, חמצן, מגבת כהה, מסרק וטיימר/ShutterStock

מתי לצבוע: אם את עושה טיפולים כימיים כמו החלקה או פתיחת תלתלים, כדאי להמתין לפחות 15 ימים בין הטיפול לצביעת השיער - בצורה זו הצבע ייתפס בצורה הטובה ביותר.

האם השיער שלך בריא: במהלך שנה השיער שלך נחשף בממוצע ל-3-4 טיפולים כימיים, 12,000 הברשות, בין 100 ל-200 ייבושים עם פן ו-100-400 שימושים במוצרי עיצוב חמים כמו מגהץ או בייביליס. גם אם את לא נוטה לעצב את השיער, הוא עדיין נחשף לכ-1,200 שעות של קרינת UV מזיקה. בגלל זה חשוב כל כך לטפל בו עם מסכות, סרומים ותכשירי הגנה.

מה תצטרכי: שפופרת צבע זה לא הכול, כדי לצבוע את השיער בצורה הטובה ביותר תצטרכי גם כפפות, חמצן, מגבת כהה, מסרק וטיימר. דבר נוסף שתצטרכי הוא זמן, צביעה ביתית דורשת תזמון מדויק והתהליך לוקח לפחות שעה, זה לא המקום למהר ולהיות בלחץ.

כמות הצבע: אם השיער שלך קצר ולא עובר את הכתפיים, קופסה אחת אמורה להספיק. אבל אם השיער שלך באורך בינוני או ארוך כדאי לקנות שתיים או אפילו שלוש קופסאות.

הצביעה: כדי לקבל תוצאות מצוינות בבית, תוכלי להשתמש ב "קולסטון מיני קיט" מבית וולה, ערכת צביעה ב-19 גוונים מובילים, שהופכת את התהליך לפשוט, מהיר, נוח ומשתלם. היא מכילה שפופרת צבע, חמצן, כפפות ומסיכה מחומרים טבעיים שאותה שמים לאחר הצביעה, כדי שהשיער ייראה בריא ומלא ברק.

שיער לבן: שיער לבן דורש התייחסות מיוחדת, עם הגיל השיער מאבד חומר בשם מלנין אשר נותן לו ברזל ומינרלים שעוזרים לו "לתפוס" את הצבע, כך שבדרך כלל תצטרכי למרוח יותר צבע על השיער הלבן. לעומת צבעים אחרים, קולסטון מיני קיט מבטיח כיסוי מושלם לשיער אפור והמסכה המיוחדת לאחר הצביעה משלבת צבע פיגמנט עז, סרום מזין וויטמינים שנותנים לו מראה בריא ומבריק יותר.

תעזי: אין לך ממה לפחד, בעיקר אם את בוחרת בצבע שקרוב לגוון הטבעי שלך. התהליך פשוט ומהיר, ואם תבחרי בגוון הנכון ותעקבי אחר ההוראות, התוצאה תהיה שיער בריא ומבריק, צבע עמוק וטבעי ובעיקר - המון מחמאות!

לרכישת צבע לשיער מסדרת קולסטון נטורלס לחצי כאן

מערכת Sheee בשיתוף Wella

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully