בגד ים אקספוז. אלכס ליפקין, אתר רשמי
אתר רשמי/אלכס ליפקין

לאכול, להתאפר, לאהוב ולתקתק

19.5.2018 / 16:20

שבועות שוב כאן, ואיתו הכתבות האלה שסוקרות שעון, בגדים, מכונת כביסה וגבינות בו זמנית כי המכנה המשותף שלהם הוא הצבע הלבן. איך התגעגענו

לאכול (מה שבישלת)

סירים
שלב השנוא עליי בהכנת פסטה הוא ריקון המים הרותחים מהסיר. נשבעת שהאדים תוקפים אותי. 'סולתם' מביאה לנו סיר פסטה מסדרת urban matte עם ידית נוחה ומסננת מתוחכמת שנשארת במצב אופקי כל הזמן ופותרת לי את הבעיה. מחיר: 349.30 (עד 17.6)

ועוד סיר פסטה מסדרת Kingstone red שמגיע עם מכסה סיר שניתן לקיבוע, ציפוי non stick איכותי וקל לניקוי. מה גם שהוא יפה להגשה אישית בשולחן ומתאים לכל סוגי הכיריים (כולל אינדוקציה). מחיר: 279.30 (עד 17.6)

גבינות
שבועות הוא לא החג לטבעונים/רגישים ללקטוז ובכל זאת, אם יש לך אורחים, זאת ההזדמנות האידיאלית ללכת עד הסוף עם כל הגבינות הכי פאנסי.

מחלבות גד מכינים גבינות מעולות. טעמנו:
מנצ'נגו פרוסה: הגבינה הספרדית מזכירה פרמז'ן אבל היא פחות קשה ובעלת מליחות מעודנת ולכן מספקת בחירה קלאסית להגשה. מוצרלה מעושנת: במקום השני נמצאת המוצרלה. העישון בה לא עדין כל כך והיא קצת יבשה אבל מצוינת לבישול. גבינות שמנת: גבינות השמנת של גד יוצרות איזון ועדינות שמנצחת גבינות שמנת אחרות בשוק שלעיתים בעייתיות במרקם ובטעם. כדי לפתוח שולחן באווירת שפע מומלץ לרכוש ולשים בכלי יפה על השולחן ליד לחם פרוס, כמתאבן אפילו, לא רק לבישול.

להתאפר (כי זה כיף)

איפור לבן
לא מתאים לכולן והוא על הגבול בין המראה החגיגי לבין החיוור. אם בכל זאת בא לך להבהיר איזורים מסוימים בפנים כדי להדגיש אחרים, איפור לבן יכול לתת לך בדיוק את מה שאת מחפשת. מותג האיפור לורד & ברי יצר קולקציה בלבן עדין, במיוחד לחג השבועות. הקולקציה כוללת ארבעה פריטים: עיפרון לתיחום השפתיים המונע זליגת ליפסטיק לקמטוטים 79 שקל פודרה שהיא בעצם היילייטר מנצנץ, 129 שקל. עיפרון עיניים מאט שמתאים לעיניים רגישות 79 שקל וצללית שנקראת סטאר דאסט, המגיעה בתפזורת ומשמשת גם להיילייטר באיזורים הגבוהים בפנים כמו עצמות הלחיים 89 שקל

לאהוב (את עצמך)

בגדים
מה הולך עם חודש מאי ושבועות? שיזוף ובגדים לבנים. הלוק הלבן הוא נינוח, קליל, קייצי ומסנוכרן לאווירת החג. הנה עוד סיבה ללבוש לבן חוץ מאשר בחתונה שלך. תוכלי למצוא פריטים אלגנטיים, חגיגיים ומחמיאים, שילובים של בדי תחרה ומגוון רקמות בגולברי.
למי שהולכת על מראה יותר קזו'אל שמתאים לימי הקיץ יש גם רשתות כמו לי קופר שמציעות מבחר עשיר של פריטי ג'ינס לבנים וכמובן חולצות מכל הסגנונות - מהרומנטיים, הגבריים והמודפסים, ולמי שמבלה את החג על שפת הבריכה, רשת אקספוז השיקה קולקציית בגדי ים לנשים ונערות על הספקטרום הלבן.

לתקתק (את החיים)

מכונת כביסה +FRESH CARE
יש לנו בשורה משמחת לאנשים עסוקים, או במילים אחרות: המכונה הזאת של ווילרפול, שנותנת לך לכבס בלי הלחץ להוציא את הכביסה מיד כשהיא מסתיימת אחרת היא תסריח. פה יש לנו טכנולוגיה חדשה שקוראים לה FRESH CARE שבסיום הכביסה היא שולחת אדים לכביסה ומאווררת אותה, ובכך מונעת הצטברות של חיידקים וריחות רעים.
בנוסף גם טכנולוגיית colors 15 שנותנת תוצאות כיבוס של 40מעלות גם ב-15 מעלות, מה שעוזר לשמר את הצבעים ליותר זמן ומאט את התבלות הבגד, שלא לדבר על חיסכון בחשמל.

אמנם אי אפשר לכבס כשיוצאים מהבית ולתלות אחרי שחוזרים מהעבודה, אבל בהחלט אפשר להניח למכונה לשש שעות שלמות. שזה הרבה. המכונה שקטה, יש לה כמה מהירויות סחיטה. אני מעריצה מושבעת של התוכנית הקצרה (30 דק'), כי סבלנות זו לא תכונה שאני יכולה להתפאר בה, וביננו? עשיתי ניסוי והיא לא מסריחה גם אחרי שבע שעות. מחיר: 1790 לקנייה לחצי

שעון ספורטיבי קסיו 100 BGS
השעון בצבע לבן והוא שייך לסדרה של שעונים ספורטיביים -
לקח לי איזה יומיים להתרגל לנוכחות שלו על היד שלי. מזל שאפשר להתקלח איתו.
יש לו מד צעדים שניתן להגדיר בו יעדים, תזכורות לפעילות כושר, 5 שעונים מעוררים (למה אני צריכה 5 שעונים מעוררים? תעלומה), סטופר, תאריכון וכפתור השתקת צלילים, שעון כפול - אנלוגי ודיגיטלי, אפשר לצלול איתו לעומק של 200מטר, והוא עמיד בזעזועים. מאד עמיד- אפילו אם דורס אותו סמיטריילר לא קורה לו כלום. מחיר: 790 שקלים. לקנייה לחצי
והוסיפי קוד קופון CASIO15 ל-15% הנחה על כל השעונים באתר, עד סוף מאי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפי בסמיטריילר דורס שעון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully