אינסטגרם סלפי. ShutterStock
ShutterStock

אינסטוש הוראות הפעלה

29.5.2018 / 13:22

הפייסבוק תיכף ז"ל, ואם את לא יודעת מה זה סטורי, אז הגיע הזמן, כי לא נשלח אותך לעולם המפחיד של האינסטוש בלי שתדעי אם את פאשניסטה, אנינת טעם או אינדיבידואליסטית. כן, זה מאד חשוב

אם אפילו אחותי התחילה לעשות סטוריז באינסטוש אחרי שהתנגדה לזה במשך שנה, הגיע הזמן לעשות קצת סדר למי שעדיין מחוץ לעניינים, כי אמנם יש מקום לכולם, אבל קודם כל את צריכה להבין מי את בעולם הדיגיטלי, ואחרי מי מתאים לך לעקוב:

אנינת הטעם

קטגוריה שמתאימה לבחורה שאוהבת לצלם אוכל, להצטלם בהשקות ולהראות את טעמה האישי בתחום הלייף סטייל. אגב, כל תמונה שיוצאת תחת ידיה, גם אם היא לא אוכל - היא מעוררת תיאבון. אנינת הטעם יודעת איך להוציא תמונה טובה בכל סיטואציה ומשתמשת בפלטפורמה בנוסף או במקום לעריכת מגזין, להיות ארט דירקטורית וכו'. היא מחכה שכל האוכל יגיע לשולחן ולא נותנת לאף אחד לגעת במזלג לפני שהיא מצלמת תמונת foodporn# בזויות הטובות, כמובן, כי היא מקצוענית.

המצחיקה

הז'אנר הנדיר אך האהוב עליי. אני מאוד מעריכה בנות עם חוש הומור, הן מבינות שאינסטגרם זה לא המקום לסנן את המחשבות שלך. למצחיקה זה לא חשוב אם יש 20 לייקים או 200, היא מטילה פצצה והולכת. היא מציגה אנשים תמוהים באוטובוס, את המשפחה שלה ברגעים מביכים ובעיקר את עצמה, כי היא מבינה שאין כמו הומור עצמי. גם אם תעלה תמונה לא מגוחכת של עצמה בבגד ים או לבושה יפה, היא תכתוב טקסט אירוני ולא אכפת לה יותר מדי אם הבנתן או לא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרווקה

נכון, יש הרבה רווקות ברשת אבל יש לא מעט שמעדיפות את האינסטוש על פני הטינדר או אתר היכרויות סחי. הרווקה נמצאת שם בשביל הלייקים מהמין הגברי, היא בעיקר מציגה את עצמה ובכל תמונה תמצאו רמיזה למה שהיא מחפשת. אם הייתם רואים מצגת רציפה של התמונות שהיא מעלה, כנראה היה ברקע שיר של שרית חדד. הרווקה מעלה סלפיז מול מראה, סלפיז עם החברות שלה, סלפיז סלפיז סלפיז. אז נכון, היא קצת ממורמרת שהיא לפעמים גלגל שלישי אבל לעולם לא מאבדת תקווה. ההודעות באינבוקס של הדיירקט שלה הן תגובות של גברים לסטוריז שהיא מעלה והעבודה העיקרי שלה באינסטגרם היא לנתב את השיחה לפלרטוט.

המטיילת

היא תמיד בחופש. גם במקומות אקזוטיים וגם בוויקנד באירופה, מוציאה לנו את העיניים. בחשבון שלה תמצאי תמונות שלה ליד אתרי תיירות בנאליים כמו מגדל אייפל לצד תמונה שלה מסתכלת על עבודת אמנות במוזיאון כי היא היי קלאס. היא ואנינת הטעם באות מאותה משפחה אבל המטיילת קצת הרפתקנית והנופים קצת שונים.

המינימליסטית

היא לא מתחברת לפייק, האסתטיקה שלה נקייה והיא יכולה לשים תמונה אחת כל חצי שנה או סטורי פעם בשבוע אבל תמיד זה יהיה משהו יפה שהיא ראתה. לעיתים נדירות מאד היא תכתוב כותרות, החברים שלה נבחרים בפינצטה, הי לא עוקבת אחרי הרבה חשבונות ולייקים לא מעניינים אותה. בקיצור, היא מגניבה וזה לא משתלט לה על החיים.

הפאשניסטה

הפאשניסטה לא חייבת להיות מתחום האופנה, אבל צריכה להיראות כמו אחת כזו. יש המון דוגמניות, מעצבות אופנה וסטייליסטיות שמטפחות חשבון שיקי של פאשניסטות. בקטגוריה הזו תמצאי בנות שלא לובשות אף פעם את אותו הבגד פעמיים - הן קונות בגדי מעצבים או מפגינות את היכולת שלהן למצוא פריט ייחודי בחנות יד שניה בפריז. הפאשניסטה דואגת שכל תמונה שהיא מעלה לפיד תיראה כמו קמפיין אופנה. היא מפגינה ידע בתצוגות האחרונות ואף מעבירה עליהן ביקורת כי היא בטוחה שהיא בדרך להיות אייקון אופנה ומובילת דעה בתחום.

המיוחדת

אפשר להסתכל עליה כעל מיוחדת ואפשר לתייג אותה כיצורה. אף אחד לא באמת יודע מה היא באמת. אולי זה סתם הקו הדק שהיא אוהבת לחיות עליו. עמוד האינסטגרם שלה חורג מהנורמה - יש כאלו שצולחות את הז'אנר ומקבלות הרבה עוקבים למרות שהן לא מיינסטרים ויש כאלו שנשארות אנונימיות לחלוטין מלבד במעגל החברים המצומצם שלהן. בז'אנר הזה תמצאי עמודי אינסטגרם שהם בגדר הזיה, למשל של מישהי שפותחת קלפי טארוט. או שאולי פשוט לא היה לה בלוג בגיל 13..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully