טרנדים קיץ 2018. ShutterStock
ShutterStock

קיץ 2018 - הטרנדים שחייבים למות

10.6.2018 / 16:37

זה היה חדשני אי שם ב-2016, נסלח ב-2017 אבל לגמרי מיצה את עצמו השנה. רשימת הטרנדים המאוסים של הקיץ הקרוב מוגשת אליכם באדיבות SHEEE כדי שתדעו ממה להימנע

מעדיפות אותו על הצלחת

יש הרבה הדפסים שצריך להוציא לתקופת צינון כמו קקטוסים, חדי קרן ואבוקדו, אבל עולה על כולם - הדפס אננסים. אי אפשר לראות אותו יותר. הבנו, את בחורה אקזוטית ומתקתקה. תתקדמי.

לא שונה. לא מיוחדת.

אתן זוכרות את התקופה שבה כפכפי הוויאנאס היו עולים מלא, קשים להשגה ומאסט האב? אז עבר עשור, ועכשיו אפשר למצוא אותם בכל מקום, וחבל. לא, זה לא לגיטימי להגיע בהוויאנאס לעבודה, לא משנה איזה צבע מתוחכם בחרת (טורקיז עם הדפס של טוויטי=לא מתוחכם).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

וואו, כמה חרוזים יש לה. בטח חבר שלה ממש אוהב אותה.

אני מודה שמעולם לא עפתי על צמידי הפנדורה, שתמיד נראו לי יותר כמו הונאה מאשר פריט אופנה. העובדה שיש לך יותר חרוזים בצמיד רק אומרת ששילמת להם מלא כסף, לא שאת יותר שיקית. ושכבד לך. ביום הנישואין/יומולדת הבאה שלך הגיע הזמן לחשוב על מתנה קצת יותר מקורית מבן הזוג, סומכת עלייך שתצליחי.

כשאת רואה חולצה על דודה של אבא שלך הגיע הזמן לחדול

טרנד שמיצה את עצמו יותר מהר מהעונה השנייה של סיפורה של שפחה. זה היה מגניב לשבוע, ואז יכולת לראות את החולצה הזאת על כל אחת, בכל גיל, סגנון וחוש אופנתי. קורבנות אופנה- לא אצלנו. הגיע הזמן למצוא מותג נוסטלגי אחר להדבק אליו, אני מהמרת על KAPPA.

יאללה, תתבגרי

או חד קרן. או דונאט. כל פריט שכל מסיבת רווקות לא יכולה להתקיים בלעדיו, לכאורה. האינסטגרם כבר קצר מלהכיל את המתנפחים הגנריים שלכן, ובתכלס זה לא מהנה במיוחד, מעבר לחמש שניות של תמונה. סתם, על מי את עובדת, לקח לך 10 שעות להוציא תמונה אחת מושלמת על הדבר הזה שלא מפסיק לזוז. תתבגרי, יותר פשוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully