סמקים בנפיט. Shupperz,
Shupperz

7 מוצרי איפור לקנות ב-Ulta ניו יורק: המדריך

Sheee בשיתוף Shupperz, Sheee בשיתוף Shupperz

28.6.2018 / 7:40

זהו, נגמר. מעכשיו את לא צריכה לקבל ורטיגו כשאת מגיעה לאחד הדרגסטורים הענקיים בניו יורק ורואה את הגודל, המבחר והמותגים שמעולם לא שמעת עליהם. שתי כוס מים ותירגעי, אנחנו פה כדי לעזור

נגיד שאת נמצאת בניו יורק ונכנסת ל-Ulta. את מתחילה להסתובב שם, בין כל המדפים העצומים, שכולם עמוסים באיפור של מותצגים שלא ראית מימייך, וגם במותגים שאת מכירה, מוצרים שונים לגמרי מאלה שיש אצלנו. יודעת מה? נגיד שאת סופר מעודכנת ויודעת ב ד י ו ק מה את רוצה. האם את יכולה לקום עכשיו מהכיסא שלך בעבודה ולטוס ל-Ulta ניו יורק?

אז זהו, שאני כן, כי לי יש ראשידה, שאני יכולה לבקש ממנה לקפוץ לשם ולבדוק אם יש את הגוון שלי במייק-אפ החדש של מייבלין שעוד לא הגיע לארץ. והיא תצלם לי, תגיד לי כמה גוונים יש, תעשה לי סווץ' ותקנה לי. למקרה שלא יצא לכן לקרוא, ראשידה היא השופרית שעשתה לי קניות באולטה, באורבן, במוג'י ובספורה. כן, עשיתי קצת קניות. תפרגנו. מור סילבר ושי מיקה עשו יותר.

איפה מצאתי אותה? באפליקציית Shupperz, אפליקציית הקניות הכי שווה ביקום.

כללי אולטה. Shupperz,
הגודל, העושר, המגוון האינסופי. זה יכול לבלבל/Shupperz

מדובר באפליקציה שמאפשרת לך לתקשר ישירות עם סטייליסטית אישית, שמסתובבת בעיר וקונה לך מה שאת רוצה. אתן מדברות אחת עם השנייה בצ'אט, היא מצלמת לך, מודדת לך, כל מה שצריך, את משלמת בפייפאל, והופה - החבילה בדרך אלייך.

זו הדרך הכי טובה לקנות ממקומות שלא עושים משלוחים לארץ. וכשאני אומרת שהם לא עושים, אני מתכוונת לזה ברצינות. גם אם תתני כתובת של בית של חברה בניו יורק, אם שילמת בכרטיס שהונפק בישראל, לא תוכלי לקנות שם.

אז לפני שממשיכים אני ממליצה לכן בחום להוריד עכשיו את האפליקציה, כי יש אירוע שופינג באולטה שאתן ממש, אבל ממש רוצות להיות בו. השופריות יהיו בהיכון ב-28 ביוני החל מהשעה 20:30 זמן ישראל.

שופרז להורדה באייפון
שופרז להורדה באנדרואיד

seperator

סמקים של Benefit

בנפיט סטנד. Shupperz,
מגיע להם פרס על מיתוג, לא? בנפיט קוסמטיקס/Shupperz

את הסמקים שארוזים הכי יפה בעולם תראו בתמונה הראשונה למעלה. הם מגיעים בקופסת קרטון קסומה, עם מברשת לגמרי שמישה בפנים, והכי חשוב - הם מעולים. הם לא מדגישים טקסטורה, לא פיגמנטיים ברמה שמכתימה לך את הלחי, והם לא נגמרים לעולם. הסומק האהוב עליי מהמגוון הוא דנדיליין, בקופסה הירוקה. מדובר בצבע שמחקה סומק טבעי בצורה הכי טובה שראיתי אי פעם. לעור בהיר מאד עד שזוף. לרכוש, ודחוף.

מייק אפ מינראלי של Bare Minerals

בר מינרלז. Shupperz,
המייק אפ המינרלי הכי טוב בעולם/Shupperz

אני לא יודעת איך להתחיל להסביר למה כל אחת חייבת את המייק-אפ הזה, אבל תאמינו לי כשאני אומרת שזה המייק הכי קליל, הכי נעים, והכי מהיר לתפעול שאי פעם נתקלתי בו. נתחיל בזה שהוא אבקה, אבל בניגוד לאבקות הוא לא נותן גימור מאט מבאס לעור, אלא משאיר אותך מוארת בפנים, כאילו את מסתובבת עם נר דולק מתחת לסנטר.

דבר שני, ההנחה הכי מהירה בתבל. לוקחים מברשת, עושים ווש ווש ועוד ווש, וכל מה שאת צריכה מכוסה - מכוסה. זה לא נוזל, לא מלכלך, מעולה לכל סוגי העור, ויש בפנים הגנה מהשמש. וזה יכול לשמש גם כשכבה נוספת, מגנה ומקבעת, מעל מייק-אפ נוזלי, לחובבות הכיסוי העמיד והמלא. פשוט מוצר מושלם.

אנסטסיה פלטות. Shupperz,
הו, אנסטסיה תעשי לי פלטה/Shupperz

פלטות צלליות והיילייטרים של Anastasia Beverly Hills

אנסטסיה בברלי הילס, או בשמה המקוצר ABH, היא חביבת היוטיוב כבר שנים רבות. החברה החלה את דרכה בתור חברה שמתמחה בגבות ומוצרי גבות, וכמובן שעד היום אחד המוצרים הכי נמכרים שלה הוא ה-Brow wiz - עיפרון גבות דקיק להפליא עם "ספולי", הלא היא מברשת הגבות בצורת גליל, בצידו השני. המוצר המהפכני קבע סטנדנט חדש בתחום והפך למושא לחיקוי של כל עיפרון גבות שיוצר מאז - עושים עיפרון דק, וחלילה וחס אם יוציאו עיפרון גבות בלי מברשת סירוק בקצה השני - יעשו לו שיימינג ברשתות החברתיות.

אבל לא רק מוצרי הגבות של ABH מצוינים. היכולת שלהם להוביל טרנדים ולצפות את הצרכים והרצונות של שוק האיפור והמשפיעניות ששולטות בו, היא הכישרון האמיתי של החברה. פלטות ההיילייטרים (Highlighter kits) שלהם מקבלות תשבחות בלתי פוסקות, וגם פלטות הצלליות יפיפיות אחת אחת. יש להם הרבה פלטות יפות, אבל האחת והיחידה היא ללא ספק ה-Modern Renaissance, פלטה של גוונים חמים וטרנדיים, פורמולה רכה כחמאה, פיגמנטית ועם ביצועים מדהימים.
יכול להתאים גם לאיפור כלות.

לוריאל Pro-Glow

לוריאל פרו גלואו. Shupperz,
אחד המייק אפים הנדירים/Shupperz

כן כן אני יודעת, לוריאל יש לנו בארץ. נכון. יש להם הרבה מייקאפים. נכון. אבל אין על הפרו גלואו. בארץ יש את הפרו מאט, והוא אמנם מייק אפ מצוין, אבל הגימור שלו מתאים הרבה יותר לעור שמן מאשר לעור יבש. הפרו גלואו, לעומת זאת, מושלם לעור יבש, והכיסוי שלו כמעט מלא לגמרי, מה שנדיר במייק אפ לחותי. בדרך כלל צריך לבחור בין מאט, עמיד עם כיסוי מלא ללחותי בכיסוי קל, שיורד עם כל משב רוח. הפורמולה של הפרו-גלואו מיוחדת גם כי בניגוד למוצרים מקבילים מהקטגוריה היא עמידה לשעות רבות. עזבו דיבורים. תקנו אותו, תבינו בדיוק על מה אני מדברת. ובניגוד לארץ, באולטה זה יעלה לכן 13 דולר, ולכו תדעו, אולי תפלו על יום של 2 ב-1.

מבחר פלטות ה-Naked של אורבן דיקיי

נייקד. Shupperz,
הפלטה שהיא קלאסיקה/Shupperz

אם אתן עוקבות אחרי קהילת הביוטי מספיק זמן, אתן יודעות שהפלטה נייקד 1 היתה הראשונה של כמעט כל יוטיוברית גדולה. עד עכשיו תשמעו אותן מדברות עליה בנוסטלגיה בכל וידאו של דקלאטר. זו הייתה הפלטה הראשונה בגודל הזה שיוצרה ונמכרה לקהל של מתאפרות רגילות, והצליחה. עד אז פלטות בסדר גודל כזה היו שמורות למותגי מאפרים בלבד. הנייקד 1 היא הפלטה שעשתה הסטוריה, ומאז השמיים הם הגבול, והנייקד הפך למוסד. יצאו עוד עשר פלטות נייקד מאז. נייקד 1, 2, ו-3, ניקד סמוקי, גט נייקד, נייקד היט, נייקד קטנות, ועוד ידם נטויה, אני בטוחה בזה. מבין אלה שיש לי אני הכי אוהבת את ה-Naked Heat, החמה מבינהן, גם בגלל הצבעים אבל גם בגלל שהפורמולה שלהם השתכללה מאד מאז הפלטה הראשונה.

Flower Beauty - המותג של דרו ברימור

פלאוור ביוטי. Shupperz,
גם זומבי, גם מתווכת, גם בעלת מותג איפור. אישה חזקה דרו ברימור הזאת/Shupperz

הידעתן שלדרו ברימור יש מותג משלה? ולא רק זה, אלא שהוא מקבל ביקורות מעולות. שמעתי שהליפסטיקים מעולים, שהקונסילר להיט, ומהמוצרים שאני מכירה, הפודרה השקופה שלהם היא בגדר חובה. מי שפודרה גורמת לעור שלה להתכווצ'ץ, במיוחד מתחת לעיניים, צריכה את הפודרה הזאת. היא עדינה כל כך שלא רואים אותה, ועדיין מצליחה להיפטר מכל שומניות או זוהר בלתי רצוי בשנייה, בלי להרוס לך את האיפור ולשאוב לך כל שביב לחות מהפנים. למבט קצת יותר מעמיק על המוצרים, צפו בניקי טוטוריאלז מאפרת את דרו ברימור במוצרי המותג שלה. זה סרטון כיפי, ולו רק כי הראש של ניקי כל כך יותר גדול משל דרו שזה קורע.

פריימרים, מייקאפ, ווליפסטיקים נוזליים של Milani

מילאני. Shupperz,
הם הביאו לנו את לומינוסו, אבל לא נורא, אף אחד לא מושלם/Shupperz

החברה שהביאה לנו את הסומק לומינוסו, שכוווולן היו חייבות שיהיה להן, עושה עוד דברים. לגבי הסומק, יש לי אותו ואני חייבת להודות שלא הבנתי על מה כל המהומה. סתם סומק. מצד שני, מי שהפריימרים של סמאשבוקס יקרים לה מדי, הנה אלטרנטיבה מעולה, באמת מעולה. יש להם פריימר מחליק נקבוביות, פריימר לחותי, ועוד, התאימו לסוג העור שלכם. מלבד זאת המייק-אפ שלהם conceal & perfect הוא אחד הטובים לכיסוי מלא לעור שומני, במחיר נוח כל כך שתוכלי לקנות שניים-צבע לקיץ וצבע לחורף. גם הליפסטיקים שלהם להיט, הנוזליים בעיקר, מהממים.

זהו, עכשיו אתן יודעות מה לקנות באירוע של שופרז ב-26 לחודש. שעה 20:30, זמן ישראל. אני אהיה שם, על הקו עם ראשידה

שופרז להורדה באייפון
שופרז להורדה באנדרואיד

כללי אולטה. Shupperz,
ללכת לאיבוד/Shupperz
קארין ארד, Sheee בשיתוף Shupperz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully