לין פרידמן. לין פרידמן, באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים/לין פרידמן

קטנים וממזרים: הטרנדים השווים לילדים לקיץ הזה

25.6.2018 / 16:53

בואו נודה על האמת, לעיתים קרובות מאד אנו מלבישות את הילדים שלנו כאילו זו הזדמנות שניה לשחק בבובות. זה נחמד, אבל הנה כמה טרנדים שגם יאהבו

כשאני מסתכלת על תמונות מהילדות שלי אני רואה ילדה שמחה ומצחיקה, ברובן אני לובשת בגדים היפים צבעוניים שדי ברור שהם יד שנייה מאחותי שגדולה ממני בשנה. אולי בגלל החסך שנוצר, נהייתי לשופוהוליקית שאני היום. בתמונות אני גם רואה את אמא שלי לבושה כמו היפסטרית בשנות ה-90ותוהה האם זו הסיבה שפיתחתי טעם בגיל כל כך מאוחר. לשמחתי בימינו זה קצת אולד סקול להלביש את הילדה שלך בשמלה ורודה עם סרט קטיפה בשיער, במיוחד כי יש כל כך הרבה אופציות בשוק בגדי הילדים.

הנה כמה אופציות לקיץ הקרוב:

הטרנד הזה הכי מתאים לילדים, ושומר על רוח החופש, על צבעוניות ועל בגדים נוחים וקלילים. לקטגוריה הזו נכנסים גם פריטים שמתאימים לוייב הספארי וקאמפינג. ההדפסים הבולטים הם הדפסי חיות, שילובי רקמות והצבעים השולטים הם צבעי האדמה וירוקים. האווירה בוהמיינית והבדים נושמים כמו בדי כותנה דקים. את לוק ה"פרי ספיריט" ניתן למצוא כמעט בכל חנות בגדי ילדים והטריק הוא למצוא פריטים שווים שאפשר לעשות איתם מיקס אנד מאץ' כמו חולצת מלמלה, חצאית פרחונית וכו'.

The Lil's

lls. Lil's,
The Lil's/Lil's

לנשים שאוהבות שופינג אונליין, האתר מרכז עבורכן מעצבים מרחבי העולם וגם מקומיים מהארץ. באתר ישנן קולקציות הכוללות בגדי ים לילדות, לגינגס לתינוקות, חולצות/מכנסיים, שמלות ועוד. כל הפריטים עשויים מבדים איכותיים - קטיפות, פשתנים, קרושה עם הדפסים ורקמות וחלק מהפריטים אף מיוצרים בעבודת יד. מדד המחירים: 119-299 ש"ח, משלוחים חינם לכל הארץ עם שליח עד הבית. מיועד לגילאים: 0-14. להשיג כאן

היום יש פאשניסטות מגיל ינקות בערך ויש הרבה מעצבים שיוצרים בגדים שמתאימים לאישה הקטנטנה והמגניבה. הטרנד הזה נוגד את המוסכמות של אופנת הילדים שהיינו רגילות אליו, ובז'אנר נכללים בגדים שחורים ומונוכרומטיים, הדפסים הארדקור כמו גולגלות, ואלמנטים מרדניים, או לפחות יותר מרדניים מדובונים ולבבות. זה אולי פחות מתאים למי שמפחדת שהבת שלה תגדל ותעשה מלא פירסינג וקעקועים אבל כמו שג'ורג' מייקל שר ובצדק: "the clothes do not make the man".

מותג ישראלי שהצליח לצאת מגבולות הארץ ולהלביש את הילדים של כל הסלבס הכי גדולים: גוון סטפני, מילה קוניס, סלין דיון ועוד. המותג הוקם לפני תשע שנים על ידי שתי אמהות צעירות (טלי מילכברג ואיריס אדלר) שהיה חסר להן בשוק בגדי הילדים, בגדים שחורים ואפורים. אז הן יצרו פתרון שיקי לבעיה. אם בא לכן בגדים בוייב קצת יותר גראנג'י ממה שנהוג ואתן לא מחפשות מציאות זולות אז זה מותג הילדים בשבילכן. עכשיו הן פתחו חנות ראשונה בישראל (שנמצאת בפאתי בית קברות, אגב). כדאי להכיר את המותג, ועכשיו זה זמן מצוין כי בדיוק יוצאת קולקציית קיץ שחלקים ממנה עוצבו עם שי עיד אלוני המוכשר.
מדד המחירים: 36-498 ש"ח. להשיג באתר או בחנות שלהם ברחוב קרית שאול 28, תל אביב.

שיואו איזה כיף הקיץ בא והגיע הזמן לקנות בגד ים חדש. הטרנד מתייחס לכל הבגדים שמצטלמים יפה ליד הים, אם את רוצה שהבת שלך תיראה כמו ימאית קטנה או גולשת, את מחפשת מותגים שמעצבים עבור לייף סטייל כזה.
לין פרידמן, חברה מאוד טובה ואמא של ילדה מתוקה וחייכנית בת שנתיים (תמונת השער שלנו), פחות מסתדרת עם שופינג ומעדיפה לבחור לבת שלה, אלינור, בגדים אונליין. היא גילתה דרך הפייסבוק את חברת בגדי הים fishy שם מצאה את הפריט המושלם לחוף עבור אלינור.

שתי הבנות שהקימו את החברה הבינו את החשיפה של הילדים לעולם המבוגרים ויצרו מותג ששומר על התמימות והאופנתיות בו זמנית וכך יצרו בגדי ים מאוד מגניבים וטרנדיים.

Nautica kids

נאוטיקה. חו"ל,
נאוטיקה/חו"ל

יש גם מותגים שלא התחילו כבגדי ילדים אבל יוצרים גרסאות קטנות לבגדים האופנתיים והקלאסיים. האלמנטים העיצוביים של הטרנד הימי משלבים הדפסי מפרשים, עוגנים ודגים ומגיעים בצבעים כחולים (כמובן), לבן ואדום באווירת הריביירה הצרפתית. נאוטיקה קידס הוא מותג שמציע אופנה איכותית וקלאסית ועכשיו מציג קולקציה טרנדית שעשויה מפוליאסטר בטכנולוגיה מיוחדת שמחזקת את הבד למניעת התבלות מהירה מדי בכביסה, שאופיינית לבגדי ילדים המתכבסים תכופות. המחירים: 149.90-179.90 ש"ח, להשיג בחנויות נאוטיקה נבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully