פרחים וקרמים. ShutterStock
ShutterStock

חדשות הביוטי

Sheee

28.6.2018 / 12:49

הקרם הכי טוב של קליניק עד היום, מים מיסלריים של ג'יבנשי שמורידים מסקרה, וקרם של פיוטה שהריח שלו ימסטל אותך מרוב אושר

מוצרים חדשים צצים כפטריות אחרי הגשם, ולצרכנית התמימה לא יכולה להיות שום דרך פשוטה להבדיל בינהם, להבין מה מתאים לעור הפנים הספציפי שלה, והאם המוצר שווה את תג המחיר שמוצמד אליו.

במדור זה ייסקרו המוצרים החדשים שנכנסו לשוק וינוסו על ידי נסייניות של מערכת Sheee שידווחו על חווית השימוש שלהן. היום יש לנו שני קרמים, מסיכה מתקלפת, מסיר איפור קצף למקלחת, ספריי ריח לגוף, ודיאודורנטים חדשים

Moisture Surge™, קליניק

קרם לחות שמבטיח 72 שעות של לחות רעננה ומתמשכת
נספג במהירות ובעל מרקם ג'ל קרמי שמשפר את מראה העור היבש, קילופי העור ותחושת המתיחה הנובעים מיובש. מחסום הלחות של העור ויכולתו לנעול את הלחות מתחזקים בשימוש מתמשך וטכנולוגיית Auto-Replenishing ממריצה את הלחות בעור תוך שהיא מסייעת לו להפעיל מקור מים פנימי משלו המספק לחות ללא הפסקה להתפחת העור.
מנסיון אישי: הקרם הכי טוב של קליניק עד היום. הלוואי שהיה כזה גם לכל הגוף. מחיר: 120 שקלים ל-50 מ"ל

Payot Jour Gelée

קרם לחות חדש במרקם ג'ל קליל, מרענן, ללא שומן ,הנספג בקלות, המיועד ומתאים לבעלי עור מעורב עד שמן לשימוש יום יומי, אידאלי לימי הקיץ הישראליים. הקרם מבוסס על הפירות ג'וג'י ואסאי. הג'וג'י תורם לחיזוק המערכת החיסונית, מגן נגד רדיקלים חופשיים וממריץ את תאי העור. פרי האסאי עשיר במינרלים חיוניים ופוליפנולים, תורם להמרצת מחזור הדם ולעידוד הזוהר. הוא מכיל גם תרכובת אורגנית שמתפיחה את עור הפנים, ויטמין C משיב זוהר וחומצה אלפא הידרוקסית לקילוף קל.
מנסיון אישי: השתמשתי בו למרות שהוא מתאים לעור שמן ומעורב, ולא קרה לי שום דבר רע - נפהוך הוא. קרם נעים ומרענן, ואני ממשיכה להשתמש בו, בעיקר בבוקר. ריח הפירות שנודף ממנו מקסים אותי כל פעם מחדש. מחיר: 109 שקלים ל-50 מ"ל

Second Skin Mask, GIGI

בדרך כלל מסיכות פחם הן מסיכות מריחה רגילות שמאד קשה להוריד אחרי שהם מתייבשות. זה לא המקרה כאן. מורחים, מחכים להתייבשות ומקלפים אותה בחתיכה אחת. היא מטהרת ומנקה את הנקבוביות מרעלנים, עודפי שומן, תאים מתים ולכלוך. המסכה מומלצת לטיפול בעור עייף ודהוי הסובל מחשיפה מוגברת לערפיח, קרינה, מתח ואיפור יומיומי. מומלץ למרוח את המסכה בשעות הערב, להירגע ל-15 דקות, להסיר ולסיים את הטיפול עם קרם לילה מזין.
מנסיון אישי: המסיכה מצויינת, מתקלפת בקלות, מנקה ומרככת את העור, אבל המרקם שלה כל כך עבה שאחרי ארבעה שימושים היא נגמרת, ולכן היא לא שווה את הכסף. מחיר: 169 שקלים, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של "GIGI

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Ready-To-Cleanse Micellar Water Skin Toner

ג'יבנשי משיק סדרת ניקויים חדשה הכוללת ארבעה תכשירי ניקוי - חלב פנים, מסיא איפור דו פאזי, קרם ג'ל מקציף ומים מיסלאריים להסרת איפור ואיזון העור. כל המוצרים מתאימים לניקוי כל סוגי האיפור, מהטבעי ועד לעמיד ביותר.
הנוסחה מועשרת בתמצית פרח הקקטוס פונטיה (קקטוס האגס העוקצני) ותמציות עץ התאנה אשר מתאפיינות ביכולת הישרדות בתנאי מדבר צחיחים.
המים המיסלריים מסירים איפור היטב הודות לנוסחה הייחודית של סדרת הניקויים החדשה. המים מנקים את העור תוך שמירה על האיזון הטבעי שלו, מחיים אותו וושומרים על רעננותו.
מנסיון אישי: המים אכן מרעננים ומסירים איפור היטב, להפתעתי הרבה, בניגוד למוצרים דומים שלא מסוגלים להתמודד עם מסקרה. מסקרה עמידה במים, פחות. מחיר: 179 שקלים ל-200 מ"ל

Shower Silk Mousse Creme NIVEA

קצף רחצה במרקם מוס משולב בשמנים חיוניים בשמן שקדים, תמצית משי ושמנים חיוניים. מנקה את העור ומעניק תחושה רכה ונינוחה.
מנסיון אישי: למרות גימיק בקבוק המוס, מדובר במוצר חסר ייחוד. אמנם נעים להשתמש בו, אבל הריח פחות מוצלח כשהוא בפורמט בקבוק לחץ - אני מעדיפה אותו בקרמיות הרגילה של המותג. בנוסף, אולי בגלל היחס בין השמנים לשאר המרכיבים, הקצף, אירונית, לא מקציף מי יודע מה, וחלקינו יוצאים בתחושה מטרידה שאולי שלא ממש הסתבנו. מחיר: 19.90 ¤ לתכולת: 200 מ"ל

SACARA Body Mist

סדרת מי גוף מבושמים בניחוחות קיץ בעיצוב פירות צבעוני, לתחושת מקלחת מרעננת באמצע היום, שתוכננה במיוחד לנשים צעירות לקיץ הישראלי. הניחוחות קלילים ומרעננים ונועדו להנחה מעל ריחות אחרים ומעל עצמם, גם באמצע היום. הניחוחות: בודי מאסק, וניל בורבון, פירות יער, ואוקיינוס. אפשר לשלב בינהם או ללבוש אותם לחוד.
מנסיון אישי: התרסיסים מחזיקים בריחות חביבים ולא משתלטים, אך למרות שהם נעימים, הם מחזיקים על הגוף זמן מועט למדי. נחמד. מחיר: 9.90 שקלים ל-125 מ"ל

Fa Island Vibes

סדרה בהשראת האיים האקזוטיים הוואי ופיג'י בניחוחות של אבטיח עם שילוב של פרח ה-ylang ylang ואננס ופרחי פרנג'יפני להרגשה נעימה ורעננה לאורך זמן. הגנה אפקטיבית עד 48 שעות באמצעות טכנולוגיית ה-Duo Release המזהה תנועה ולחות עם הופעת הריחות, משחררת ניחוח רענן במשך כל היום. כמו כן, הפורמולה מונעת היווצרות של כתמי זיעה ועל כן אידיאלית לקיץ .
מנסיון אישי: דיאודורנטים עמידים מאד והריחות נעימים ופרשיים. מחיר: 14.90 שקלים

קרמים. ShutterStock
איזה קרם לבחור???/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully