לורד אנד ברי. ShutterStock
ShutterStock

מה את מעדיפה להדגיש שפתיים או עיניים?

4.7.2018 / 17:21

אם את אוהבת שחור בעיניים או שפתיים מודגשות, המתנה הזאת תתאים לך. 15 ערכות איפור בייסיק של Lord&berry. למה? סתם, כי כיף לנו לפנק. הפרטים בפנים

חודש המתנות שלנו הפך לחודשיים (כיף לתת לכן מתנות, מה נעשה) - עוד הרבה הפתעות מחכות לכן בעמוד הפייסבוק של Sheee. המתנה הבאה היא ערכת איפור נוספת, והפעם של Lord&berry חברת איפור מקצועית שמוכרת החל ממוצרי בסיס כמו מייק אפ, קונסילר ופודרה, וכלה בעפרונות עיניים ושפתיים, ליפסטיקים, סמקים, היילייטרים, ועוד.

רוצה לזכות? זה פשוט - היכנסי לפייסבוק שלנו, מלאי אחר ההוראות
אוהבת את Sheee בפייסבוק
עוקבת אחרי Sheee באינסטוש
תקנון

מה בערכה?

לורד אנד ברי. חו"ל,
עיניים או שפתיים?/חו"ל

תיק איפור של לורד אנד ברי

עיפרון שפתיים אולטימט 3036 רוסו - עיפרון תוחם לשפתיים. עמיד בפני מים, נוח וקל לשימוש, מועשר במרכיבים המרככים ומגנים על העור. מומלץ לשלב את תוחם השפתיים ULTIMATE עם כל שפתון / ליפגלוס, למראה שפתיים מושלמות.

שפתון טיימלס קיספרוף 6425 בגוון בולד רד - שפתון נוזלי ועמיד בעל גוון מאט המעצב את שפתיים במשיחה אחת של צבע טהור. מרקם חדשני וקליל במיוחד היוצר שכבה דקה, אינו נסדק ומתייבש בזמן קצר. נטול פרבנים.

צללית עיניים במרקם פודרה דחוסה, בעלת פיגמנט חזק וגימור מאט. ניתנת לטשטוש בקלות. ליצירת מראה מודגש, ניתן להרטיב את מברשת האיפור או ליצור מספר שכבות.

עפרון עיניים סמאדג'פרוף - עפרון עיניים עמיד במיוחד, בעל נוסחה ייחודית המונעת נזילה ומריחה. מתאים גם ליצירת צללית עיניים בסגנון גרפי.

רוצה לזכות? זה פשוט - היכנסי לפייסבוק שלנו, מלאי אחר ההוראות
אוהבת את Sheee בפייסבוק
עוקבת אחרי Sheee באינסטוש
תקנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully