רצועת חוף. דונה וינברג, אתר רשמי
אתר רשמי/דונה וינברג

תתעודדי, ברזיל, באופנת קיץ את תמיד מובילה: HowTo שיק ברזילאי

9.7.2018 / 13:29

דונה שלנו היתה בסאו פאולו, סלבאדור וריו דה ז'נרו וחזרה עם רשימת מאסטים - כל מה שצריך כדי להרגיש כמו הנערה מאיפנמה

אתר רשמי, דונה וינברג

עם מזג אוויר שמשי רוב השנה, נופים מרהיבים וסמבה בכל פינה, אין פלא שהאופנה המקומית בברזיל צבעונית וסקסית - במקום לעקוב אחר טרנדים בעולם, האופנה בברזיל יוצרת אווירה וסטייל משלה על ידי הדפסים וגזרות שתמיד רלוונטיות לאורך החוף.

אחת האסוסיאציות הברורות לברזיל היא כפכפי האוויאנס. שטוח או עם עקב, זה אחד מפריטי הבייסיק שחובה שיהיה לך בארון בקיץ. אם את מתלבשת לאירוע שלא ברור מה הקוד לבוש בו, התגנדרי כרצונך והוסיפי כפכף למראה יותר קז'ואל.
בארץ יש לא מעט חברות מקומיות וייבוא של כפכפים מעניינים, טרנדיים ונוחים.

פדלפון

המכנסיים המתרחבים מהברך שהיו אופנתיים בשנות השבעים, עשו סיבוב שני בתחילת שנות האלפיים, חוזרים שוב - והפעם ברחבי האינסטגרם ועולם האופנה.
ג'יג'י חדיד, מחלוצי טרנד הפדלפון:

עוד בוואלה

אם את קוראת את זה, אולי את קורבן אופנה... או שלא? לחצי וגלי

לכתבה המלאה

האוברול נחרש ועבר גלגולים רבים. כדי להתאים את עצמכן באמת למיינסטרים האופנתי ולהרגיש בברזיך כשאתן בעצם בנתניה, מומלץ לרכוש אוברול עם רגל רחבה בהדפס פרחוני, חייתי או פסים.

בונדאג'

המוזיקה המקומית מאוד חושנית וגם הבגדים לא משאירים הרבה מקום לדמיון. אחד האלמנטים הסקסיים הוא הקשירות אשר חושפות רמיזות של גוף מבעד לבגד. מדובר בפריט אחד מתוך האאוטפיט בו הקשירה בדרך כלל תופיע בגב הבגד או בצד הגוף.

מכנסי קשירה אייס קיוב. לירן מיימון,
ג'ינס Ice Cube, 199 שקלים/לירן מיימון

איפה שיש סמבה, יש פריטי לבוש עם וולנים שמחמיאים לצעדי הריקוד על הרחבה. הקפלים בוולן מתנופפים ומדגישים כל תנועה. אם חשקה נפשך להרגיש את הקצב, קני לך שמלה כזו, רצוי א-סימטרית והגבירי את הווליום.

כל המעצבים הגדולים יודעים שאין כמו בגדים לבנים כדי לגרום לך להרגיש בחופשה. ושזופה. ברזיל היא אחד המקומות הצבעוניים בעולם אך ניתן לראות גם ברחובותיה את נוכחות הצבע הלבן. הוא מאוד מחמיא לגוון העור הברזילאי ובשל הקלילות שלו הוא גם מתאים לוייב. הבגדים הלבנים מגיעים במגוון אופציות טקסטיליות החל מקרושה ועד ג'ינס. מומלץ שתהיה לך לפחות גרסה אחת של בגד החופשה המושלם שלך.

אוברול לבן לאורל. חו"ל,
מכנסיים קרושה תחרה לאורל 1250 שקלים/חו"ל

ריו היא פשוט גן עדן עלי אדמות. שטחים ענקיים של ירוק, קילומטרים של חופים נקיים וגבעות מהן ניתן לראות את כל הנוף המדהים הזה מלמעלה. בסביבת חוף הגולשים אשר נמצא בין חוף איפנמה לחוף קופה קבאנה, אפשר לראות אנשים שזופים וחטובים בבגדי ים מעוצבים ומחמיאים. גם בישראל יש לא מעט אופציות ללבוש לחוף הישראלי.
בגדי הים של חברת בלנקיני מעצבים גזרות סקסיות בצבעים והדפסים שיגרמו לכן להרגיש כמו בריו.

לא כל מיקס הוא מאץ' אבל בברזיל יש תחושה שהכל הולך ביחד. כדי להרגיש בברזיל עלייך לקחת סיכונים אופנתיים. במסע השופינג הבא, קני את החולצה עם ההדפס הפרחוני הצבעוני הנועז ולכי בניגוד לכל האינסטינקטים שלך בשילוב עם מכנס פסים רחב.
התמונה עם הכיתוב שצילמתי בתוך החנות בגדים בקניון בריו אשר מתרגם ל"לערבב את הכל וללכת". לאתר החנות המתאימה להיפסטרית הברזילאית

הטאץ' האחרון

חשוב להיות חכמה בשמש אבל הכי חשוב לעשות את זה בסטייל. התאימי לאאוטפיט שלך כובע חוף רחב שוליים או מטפחת עם הדפס קיצי אשר ניתן לכרוך סביב הראש.

משקפי השמש החמים ברחובות ברזיל לא מתרחקים מהטרנדים העכשווים. אם אתן רוצות לדייק באבזור הלוק הברזילאי שלכן, מומלץ לרכוש משקפי שמש עם מסגרת מנומרת או עדשות צבעוניות כהות.

הדובדבן שבקצפת, גשי למניקוריסטית הקרובה לביתך או לחברה שיש לה את היד הכי יציבה ובקשי מניקור אקספרס בצבע בועט. חברת OPI יצרה קולקציית לקים מיוחדת בהשראת ברזיל, ממנה תוכלי לבחור את הגוון שלך.

לק OPI.
לק קופה קבאנה קוראים לו, אבל גם זה לא סותר O.P.I

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully