לפני ואחרי פלסטיקה. ShutterStock
ShutterStock

מלאה במקומות הנכונים: טיפול חומצה היאלרונית מלא במתנה

9.7.2018 / 18:47

המילה השגורה יותר היא "בוטוקס", דווקא, אבל מביני דבר יודעים שחומצה היאלרונית למילוי נפחים היא הגילוי המרעיש של העשור

חברות קוסמטיקה משקיעות מליוני דולרים בשנה כדי להמציא טכנולוגיה שמכניסה חומצה היאלרונית לתוך קרם לחות, ושהיא תגיע לאן שהיא צריכה, אבל ביננו, לפחות כרגע - הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא להזריק אותה.

והיום, 3 זוכות מאד מאד מאושרות יקבלו טיפול פנים מלא בחומצה היאלרונית מחברת לומינרה דרם! איך זוכים? נכנסים לפייסבוק שלנו וממלאים אחר הוראות הפעילות. תבצע את הטיפול דוקטור דן מננה

עוקבים אחרי Sheee בפייסבוק
אוהבים את Sheee באינסטוש
תקנון

חומצה היאלרונית נועדה כדי למלא חללים ש"נפלו" והתרוקנו במהלך השנים, דבר שגורם לפנים להיראות עייפות יותר ומבוגרות יותר. טווח הנפלאות שאפשר לייצר עם מזרק וחומצה היאלרונית הוא עצום. אפשר לבנות עצם לחי שנפלה, למלא שקעים מתחת לעיניים, חריצים בצידי הפה, שפתיים, אפשר ללכת לטיפול סקין בוסטר שמרענן את מראה העור באופן כללי. את זה כולנו יודעות. מה שלא כולנו יודעות, זה שיש עוד כמה דברים, בינהם כמה מאד מפתיעים שאנשים עושים עם החומר המופלא הזה, ובמקרים מסוימים אף להחלפת הצורך בהתערבויות כירורגיות פולשניות:

6 דברים מפתיעים שאפשר לעשות עם חומצה היאלרונית

לפני ואחרי פלסטיקה.
רוצה גם? הנה ההזדמנות שלך

אף
יש דברים מדהימים שאפשר לעשות עם אפים וקצת חומצה היאלרונית. ראינו אפים נשריים שהתיישרו, קצות אף שהתרוממו, ועוד.

תנוכי אוזניים
אחרי שנים של ענידת עגילים נעשים תנוכי האוזניים מחורצים לאורכם, רפויים ומוארכים. ניתן להיעזר בחומרי מילוי לשם השבת הנפח וטשטוש הפגמים בתנוך.


ישבן
ניתן להשתמש בחומרי המילוי על מנת ליצור הרמה, מילוי ועיצוב של שרירי הישבן. עם זאת, חשוב לדעת כי טיפול באזור זה יצריך כמות רבה של חומרי מילוי.

וגינה
במצבים בהם האזור מאבד מהלחות הטבעית, כתוצאה מחוסר איזון הורמונלי, גיל המעבר או עקב תופעות רפואיות אחרות, ניתן להשתמש בחומרי מילוי להשבת הלחות. נוסף על כך ישנה אפשרות למילוי ועיצוב איבר המין על מנת לשפר מראה ולתקן נזקים הנוצרים לרוב בלידות. הטיפול האחרון והחדשני ביותר באיזור זה הוא בנקודת הג'י (!) שם על ידי הזרקת חומצה היאלורונית ניתן להגביר את ההנאה, ולהחיות את חיי המין בכל גיל.

פנים ירך
חומרי מילוי מסייעים במתיחת עור רפוי ומדולל באזור פנים הירך, טיפול הנפוץ במיוחד לקראת עונת הרחצה.

רוצה טיפול פנים מלא בחומצה היאלרונית מתנת לומינרה דרם? אין בעיה. היכנסי לפייסבוק שלנו ומלאי אחר הוראות הפעילות. תבצע את הטיפול דוקטור דן מננה

עוקבים אחרי Sheee בפייסבוק
אוהבים את Sheee באינסטוש
תקנון

לפני ואחרי פלסטיקה.
לפני ואחרי פלסטיקה

על חברת לומינרה דרם:

הוקמה בשנת 2013, והינה חלק מקבוצת חברות אשר פעילות בשוק הפארמה והאביזרים הרפואיים ב-40 השנים האחרונות. החברה, אשר מתמחה במוצרים בתחום הרפואה האסתטית, עוסקת בכל שלבי המוצר, משלב הפיתוח ועד לשיווק בארץ ובמעל 35 מדינות ברחבי העולם. מקימי החברה הם ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג וד"ר ליאת גולדשייד-זמירי, בוגרי מכון ויצמן למדע. החברה מתמחה בפיתוח מוצרים בתחום הרפואה האסתטית, ולה קו מוצרים עשיר.

מנכ"לית החברה, ד"ר ליאת גולדשייד זמירי מובילה את החברה מוכוונת המחקר והפיתוח, שבראשה עומדים בוגרי אוניברסיטאות מובילות מישראל. הייצור מתבצע תוך עמידה בתקנים בין לאומיים, ותחת ביקורות של רשויות בריאות ברחבי העולם. החברה פועלת תחת תנאי פיקוח הדוקים ומוצריה מאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והתקן האירופאי. לומינרה דרם מציגה דרך קבע בתערוכות בין לאומיות בתחום הרפואה האסתטית, ועוסקת במחקרים קליניים עם רופאים מומחים ומובילי דעה בתחום, ובפיתוח מוצרים חדשניים.

בחודש ינואר 2017 השיקה חברת לומינרה דרם את המוצר הרמוניקה, חומר מילוי קמטים ראשון מסוגו בעולם, אשר מוריד את תופעות הלוואי אשר כרוכות בטיפול במוצרים אלו, ומעניק לחות ושיפור באיכות עור הפנים, מלבד הרמה וייצור של קולגן טבעי.

קלציום הידרוקסיאפטיט הינו מינרל טבעי שקיים בגוף האדם ומצוי בשיניים ובעצמות. כדוריות מיקרוניות של החומר משמשות בחומרי מילוי מזה כ- 15 שנים. החומר מאפשר מיצוק והרמה באמצעות המרצת הגוף לייצור רקמה עשירה בקולגן ועיבוי הרקמה העמוקה המהווה תשתית לעור. עם זאת, עד היום חומרי מילוי מבוססי קלציום הידרוקסיאפטיט (כדוגמת רדיאס) היו בלתי ניתנים לפירוק ולכן בלתי הפיכים.

אם חלה תקלה בטיפול כדוגמת: לחץ, או סתימת כלי דם, עלול להיווצר נזק לרקמה. משום כך, העדר היכולת לפירוק, והחשש מטעות, שעלולה ליצור נזק לרקמה, מנעה עד היום מרופאים רבים להשתמש במוצרים מבוססי קלציום הידרוקסיאפטיט, למרות היתרונות הרבים שבחומרי מילוי המבוססים על חומר זה. כעת, ההרמוניקה יאפשר טיפול סימולטני, המשלב את היתרונות שבשתי שיטות הטיפול. מצד אחד, מתן נפח ומילוי, ומצד שני בניית רקמה ומיצוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully