ריהאנה בקליפ לשיר “Wild Thoughts” יוני 2017. צילום מסך, אתר רשמי
אתר רשמי/צילום מסך

מי את באמת, ריהאנה?

19.7.2018 / 20:08

אנחנו אוהבים את רירי. מרוב אהבה החלטנו לחפור לה ב-4,371 תמונות שיש לה באינסט ולבדוק מה קרה איתה במהלך השנים- הסטייל, הוייב, הוודג': ביקורת אינסטגרם

בשנת 2013, כשהגיעה להופיע בישראל הביקורות היו קשות. אנשים התבאסו קשות על הופעתה, שלטענתם הייתה בלתי מקצועית ומזלזלת. הרבה אנשים חוץ ממני.

אז מה אם היא איחרה בשעה, שרה בפלייבאק וזרקה זין? היא פאם פטאל, מרלין מונרו של הדור הנוכחי. היא הגדירה ומגדירה מחדש את העכשוויות והנכונות ויכולה לעשות כל העולה על רוחה.

גללתי עד תחילת האינסטגרם של ריהאנה, וזה לא היה דבר פשוט. האינסטגרם שלה מכיל נכון לשנייה זו 4,371 תמונות.

ב-2012 ריהאנה פותחת את חשבון האינסטגרם שלה ומעניקה לנו הצצה לאנשים שבחייה. אנחנו נחשפים אל סבתא דולי, אחת הדמויות הכי משמעותיות בחייה. באותה שנה היא חלתה, ואת כל התקופה עד מותה ריהאנה תיעדה בחשבון האינסטגרם שלה. סבתא דולי היא אחד האנשים הכי יקרים לה, ועד היום כל כמה חודשים היא מעלה תמונות שלה.

לאחר שסבתא דולי נפטרה, קעקעה ריהאנה כמחווה עבור סבתה קעקוע של האלה המצרית איזיס' אלת הריפוי והפריון, עם כנפיים. את רוב הקעקועים שלה עושה ריהאנה ב-bang bang tattoos שבניו יורק. הנה האתר של BANG BANG למי שנמצאת בניו יורק

עוד מישהי משמעותית היא מליסה פורד, שלימים תהפוך ל-BFF שהולכת אחריה לכל מקום, חברה הכי טובה במשרה מלאה, משחירה עם ריהאנה באינסטגרם על אנשים כמו אזלייה בנקס, ואקסים שוליים למינהם. אני לא אתפלא אם נגלה שאחת ממנהלות חשבון האינסטוש של רירי היא מליסה. כולנו זוכרות את המבט המזלזל המשותף בהופעה של מיילי סיירוס.

ריהאנה ואמא שלה מוניקה פנטי, שמופיעה מדי פעם באינסטגרם שלה ולפי ראיונות אישיים היא מאד גאה בה, בשנת 2013 הפתיעה אותה על במה והעניקה לה את הפרס בטקס American Music Award for Icons.

בכל תמונה שתראו אותה היא לובשת משהו אחר לגמרי. אין לה ממש קו אופנתי רציף, אבל זה ממש לא משנה, כי היא זו שמכתיבה את הקו האופנתי של כולם. אייקון כמו ריהאנה יכולה ללבוש מה שהיא רוצה, כמו למשל את הסמרטוטים האלה, וזה גם ייראה מעולה, וגם כנראה יחקו אותה.

יכולה ללבוש פיג'מה ועדיין להיראות מדהים. הנה היא בתצוגת אופנה של שאנל:

הזויה בג'ינס

מרץ 2015 בהופעה, נראית כמו קרמיט על אסיד

האינסטגרם של ריהאנה, בניגוד לחשבונות של אנשים בסטאטוס שלה, הוא באמת אישי. תמצאו בו המון תמונות שלה ושל חברים ומשפחה, ועצם זה שהיא חושפת שם את הדברים שהיא עושה ביומיום.

למשל היא אוהבת לעשן, ולא טורחת להסתיר את זה. הנה היא עם בוב מארלי, אחד האמנים האהובים על ריהאנה ובאינסטגרם שלה היא מצטטת אותו ומפרסמת מחוות עבורו.

למשל כאן היא עושה שאכטות עם סנופ דוג אם נשים לב אין הרבה נשים חוץ מריהאנה שמעשנות וויד באינסטגרם, אלא בעיקר גברים.

אפרופו הגברים שבחייה, כולנו זוכרים את המכות מכריס בראון ואת השיימינג שהוא חטף על זה. ובינואר 2013 כשיוצא האלבום המעולה Unapologetic ריהאנה חוזרת להסתובב עם כריס בראון שאפילו מתארח באלבום. היקום היה בהתקף חרדה מפאת החשש שמא גורלה ידמה לזה של וויטני יוסטון עם בובי בראון. החרדה מתפיידת ברגע שריהאנה ממשיכה בחייה ומסתבר שהוא שימש בעיקר כשיתוף פעולה יח"צני.

אפשר להרגיש את הקלוז'ר באינסטגרם של ריהאנה אחרי אפיזודת כריס. היא נכנסת לתקופה קלילה שבה היא חיה את חייה, ובעיקר מבלה ומפרגנת לכולם. כל הזמן.

כאן היא מפרגנת להריון של אמבר רוז מויז קליפה:

כאן מפרגנת לביונסה וג'ייזי, האיש שגילה אותה כשהיתה בת 14 ועד היום הוא אחד האנשים הכי משמעותיים בחייה. הרבה פעמים עלתה ההשוואה בינה לבין ביונסה. ההבדל העיקרי בין שתי הנשים המוכשרות והעוצמתיות הללו הוא שריהאנה יותר נגישה. יש בה משהו מאד אנושי

נובמבר 2013 ריהאנה חושפת קעקוע חדש - לאחר שביקרה בעיר אוקלנד, החליטה להתחדש בקעקוע שבטי מסורתי בעיטור מאורי על כף היד. הדרך שבה התבצע הקעקוע היה בדרך של חריטה עם יתד על העור, פטיש וצבע. ריהאנה לא הייתה שבעת רצון מהתוצאה והלכה למקעקעים שלה שישלימו לה את הקעקוע.

בינואר 2014 בעולם מתחילים לחשוף טוסיק ופיטמות בקז'ואל. כל בנות הקרדשיאן עושות את זה, אבל הראשונה שעשתה את זה ובלי לעשות מזה הרבה עניין, היא רירי. כבר מ-2009 היא הלכה עם בגדים שקופים וללא חזייה, שם גילינו את הפירסינג בפיטמה, מה שגרם להרבה דוגמניות וכוכבניות לרוץ ולחורר גם את הפטמות ולהתלבש שקוף. עוד דבר שיפה בה הוא שאין לה צורך פתולוגי להעלות תמונות חושפניות שלה לאינסטגרם. עירום בא אצלה לידי ביטוי בזירות האמנותיות שלה כגון וידאו קליפים והופעות, ולא כדרך למשוך תשומת לב ולייקים.

עוד דוגמה לזה שריהאנה עושה מה שבא לה, היא הראסטות שבאוקטובר 2016 הסתובבה איתן עקב צילומי הסרט אושן 8 בו היא משחקת האקרית מחשבים סטלנית.

והנה עוד דוגמה למה היא אייקון אופנה. מה שבא לה היא עושה. ריהאנה בשמלה גאונית של גו פיי, במט גאלה

יש לה הכל. פרסום, כסף, הצלחה בקנה מידה בינלאומי, אבל היא לעולם לא מפסיקה לעבוד, לזוז, להתפתח ולהשתנות. במרץ 2017 הקימה את FENTY מותג האיפור שלה עם מייק-אפ ב-42 גוונים - גון לכל צבע עור, מה שהפך לתו התקן של כל חברות האיפור מהרגע הזה והלאה. ועכשיו והלאה, כל מותג שיוצא עם מוצר בסיס מחויב מבחינת קהל הצרכנים לעמוד בתקן הזה, או לשאת בתוצאות.

לא מזמן נפרדה מבן זוגה השייח הסעודי חסאן ג'מיל. כרגע לא ידוע על גבר חדש בחייה. יש לנו תחושה שרירי אוהבת גם להיות עם עצמה, וזו עוד אחת מהסיבות בגללן אנחנו בעדה.

אם יורשה לנו לנבא, אנחנו לוקחות בחשבון את היותה בעבר מנהלת הקריאייטיב של פומה ואת הקולקציה שעשתה לגוצ'י, ואנחנו מאמינות שיש סיכוי טוב שבעתידה תקים מותג משל עצמה.

כרגע היא עסוקה בתכנון והקמה של קו לנז'רי מבית פנטי, קו הלבשה לנשים בכל המידות. אולי זה קשור לעובדה שטוענים שהיא עלתה במשקל. אנחנו חייבות להודות שלמראית עין זה ממש לא מעסיק אותה.

ריהאנה מוערכת ב-210 מיליון דולר, ולגבי האינסטגרם שלה כרגע יש לה כ-64 מיליון עוקבים, מספר שגדל כל יום. גם אנחנו נמשיך לעקוב - משעמם לא יהיה שם אף פעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully