קונטור והיילייט. ShutterStock
ShutterStock

ברונזר או קונטור? חוקי פיסול הפנים שכל אחת צריכה לדעת

25.7.2018 / 11:03

ברונזר או קונטור? מאט או שימר? אם את שייכת לאלו שלא לגמרי סגורות על ההבדלים המדוייקים בין השניים, זה סרטון שאת חייבת לראות: דיתיפדיה

ShutterStock

כדי להבין את ההבדל בין קונטור, שהוא הצללה חכמה שעוזרת לפסל את הפנים בדיוק איך שרוצים, לבין ברונזר, שתפקידו רק להעיר ולחמם את הפנים, הנה כמה עקרונות בסיסיים:


גלי מה האדום המושלם בשבילך
7 אתרים שמוכרים חזיות מעולות לחזה גדול

קונטור
משמעות המילה "קונטור" היא מתאר. כלומר, קווי מתאר. הפנים שלנו אינן בעלות גוון אחד. ישנם מקומות כהים ובהירים יותר, בולטים ושקועים יותר, ועוד. כאשר את מניחה מייק אפ, ההבדלים בין המשטחים השונים מיטשטשים, והפנים הופכות להיות "שטוחות" מעט. כדי להחזיר להן את הצורה הטבעית אנחנו משתמשות בגוונים שמחקים את גוון העור כאשר הוא מוצל - גוון שמזכיר צל, חום שיש בו תת גוון אפרפר.

המטרה בהנחת הקונטור היא לגרום לו להיראות כאילו הוא פשוט איזור שקוע יותר, שיהיה כמה שפחות ברור שמדובר באיפור - במיוחד ביומיום. אין מוריד מקונטור חזק מדי בשמש, אז שימו לב שהגוון רק מעט יותר כהה מהעור שלכן, ושהטשטוש עובר את מבחן אור היום.

ברונזר
לעומת הקונטור, שמניחים אותו במיקומים אסטרטגיים ומדוייקים שמשתנים מפנים לפנים, הברונזר הוא אחיו הסלחן, ואותו ניתן להניח עם מברשת גדולה ופלאפית אם רוצים, ולדייק הרבה פחות במיקומים. מיקומיו הם בעיקר בצידי הפנים, מעל עצם הלחי, על הרקות, ויש ששמים ברונזר גם על גשר האף, למראה של "נשרפתי קלות בים". הברונזר, לעומת הקונטור, יכול להיות מעט זוהר, כדי לתת לך מראה סקסי קייצי. ג'יי לו, הלא היא ג'ניפר לופז, היא מלכת הלוק הברונזי, ואם תשימו לב תראו שהברונזר השימרי מכסה כמעט את כל הפנים שלה.

מי שמעדיפה את המראה הצנוע יותר, שלא מדגיש טקסטורות עור בלתי מחמיאות, יכולה להשתמש גם בברונזר בגימור מאט. גוון הברונזר צריך להיות גם הוא מעט יותר כהה מהעור שלך, אבל מאחר והוא מחקה שיזוף, ולא צל, הוא יכול להיות מעט חמים ואדמדם, בדומה לגוון העור שלנו אחרי ישיבה בשמש.

עוד דיתי מסר?
האינסטגרם
ערוץ היוטיוב
האתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully