נוקביוטי. ליאה גולדמן,
ליאה גולדמן

בדרך לחתונה עוצרים בנוק ביוטי

25.7.2018 / 18:19

צעד לפני האפליקציה שתביא לכם מישהי שמתקתקת אתכן לאירוע או רובוט עם שמונה ידיים שעושה לכן איפור, שיער וציפורניים בו זמנית, עד הבית, הכירו את ה-דבר בתחום סלוני היופי אקספרס

למרות יכולתנו למולטי טאסקינג מאסיבי ביום-יום, אפילו את המקלחת כבר צריך להכניס ללו"ז, אחרת כל המערכת קורסת. אם זה לכבוד החתונה של החברה, הבליינד דייט שיש לך הערב או הרצון להיראות טוב במינימום זמן ובלי להניף אצבע - מתחמי יופי קונספטואליים שמציעים לך מגוון שירותים במקום הם הישועה.

אישית הפסקתי לעשות בנייה וג'ל בציפורניים לפני כמה חודשים ולא בשל שום סיבה אחרת מלבד החוויה הטראומתית שעברתי. הייתי קובעת תור מראש כי הרי במקומות האלה הבחורה שיודעת לא תמיד נמצאת וכשהייתי מגיעה, ציפתה לי המתנה ארוכה. אז נכון שהציעו לי קפה ומים אבל העיכוב תמיד הרגיש לי מגוחך, מדובר בנשים שעושות את זה כל יום, כל היום ולכן לא הבנתי מה נופל בשלב התזמונים. כשהיה מגיע תורי, כבר הייתי קצת עצבנית כי הזמן שלי יקר. בכל זאת, אני צריכה ללכת לים.

השלב הראשון בתהליך הוא ביקורת, של המניקורסטית, לא שלי. "מה זה, הציפורניים שלך במצב נורא", היא לא טעתה, בהסתכלות על הידיים שלי בלבד, אפשר לטעות ולחשוב שאני קבלן. אבל אחות, אם הייתי רוצה שירדו עליי, הייתי מתקשרת לאמא שלי. אני לא חושבת שקוסמטיקאיות צריכות להיות עציץ כי לפעמים אני באמת צריכה חבר טלפוני כדי להחליט אם אני רעבה או לא אבל בכל זאת, יש גבול, תני לחיות.

פעם, אם הייתי רוצה להתארגן טיפ טופ לאירוע, היית צריכה לפנות יום שלם ולהוציא אלפייה כי המספרה שלי חיה בסרט עם התמחורים, ציפורניים, כמו שכבר ציינתי, זה תסכול מעולם אחר ואם אני אאפר את עצמי זה לא יגמר טוב. אחרי שאמריקן אפרל בדיזינגוף סנטר נסגר, כבר לא מצאתי סיבה להגיע לשם אבל לפעמים אני עוברת לשים נר נשמה ומציצה לתוך החלל של Nokbeuty שהחליפו אותם.

מבחוץ, לא ברור לגמרי מה המקום מציע אבל יש אווירה של חו"ל, ניחוח של אמבטיה רומנטית ואסתטיקה ברמה גבוהה. לקח זמן עד שהעזתי להיכנס, בדקתי באינטרנט מה הדיבור ומסתבר שזה גן עדן לטיפולי יופי אקספרס, איפור כלות ומוצרים שכיף לקחת הביתה במחירים שווים. המילה הכי חזקה בשנה האחרונה היא מתחם - כבר מזמן לא די במקום שמציע לך דבר אחד טוב, את רוצה גם וגם וגם, כי FOMO זו מחלה והיא אמיתית. אז קבעתי טיפול לצהריים, לפני אירוע, כי חישבתי עיכובים ופאשלות והשארתי זמן לתיקונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מאחורי הקונספט של המקום והעיצוב היפה עומדת שרון קונופני, הבעלים, שאפילו נמצאת במקום רוב הזמן וקיבלה את פניי. איזה מהממת את", היא אמרה ופה חשדתי, את אובייסלי לא רוצה שישקרו לך והרי באתי לשם במצב חמור בשביל לקבל אפקט ברור של לפני ואחרי. אחר כך הבנתי שפשוט מדובר במקום שבא לעשות לך טוב, להקשיב ולייעץ אבל בעיקר להוציא אותך בהרגשה הכי טובה שיש. אולי היא ראתה את הפוטנציאל שבי ואולי היא בהיי בנטורל אבל מה שזה לא יהיה, זה עבד והתמסרתי לתהליך.

המקום מעוצב כמו בית. פינת הציפורניים מדמה מטבח עם כפות מעץ, טבולות בצבעי לק לבחירתך. בקבלה יש תפריט שבו את יכולה להרכיב לעצמך טוטאל לוק. אני באתי להתפנק, אז הלכתי על חבילת המקסימום שאין לה שם עדיין אבל היא כוללת תסרוקת, איפור ערב להשוויץ בו, ג'ל ופדיקור. קונופני, בעברה פרסומאית ובעלת מוח עסקי חד יצרה את המקום הנגיש והנעים הזה אחרי ההצלחה המסחררת שהיתה לה עם דוכני Laka. במקום הרבה שיתופי פעולה בהן היא מביאה ספריות עצמאיות, תקליטניות, ומוצרי איפור של מותגים מוכרים היושבים לצד מוצרים של הקו העצמאי של המקום כדי למקסם את החוויה, ומכל המוצרים בחנות את יכולה ליצור לך מארז של פינוק, או סתם לקנות מתנה לחברה.

פדיקור. נוק ביוטי,
רק לבחור צבע/נוק ביוטי

אם חשבתן לרגע שתצאנה מפה מוכנות למסלול, זה לא הוייב - רק מהסתכלות על התמונות שעל הקירות ברור והרעיון כאן הוא טבעי, יפה וללא מאמץ. אבל את יכולה קצת להגזים, כמוני. "כמו שאני עכשיו, רק ההיפך" אמרתי לצוות האדיב בעודי עומדת עם ההחלקה שחישמלה לי את השיער, נטולת איפור, גלאם וציפורניים שבורות. הלכנו על בייביליס מסורק מה שאומר שאני נראית כמו צאצא של אריה ובת ים, בקטע טוב. באיפור עשו לי מראה מעושן ולק פסטל כראוי לקיץ וכל התהליך הנפלא הזה גרם לי לא להסתכל על השעון ולגלות בסוף שעברו רק שעתיים פלוס הפסקת קפה ושלל תמונות שהעליתי לסטורי באינסטגרם.

בדרך לקופה אספתי כמה מוצרים לאחר שהוכח לי שהם עושים לי רק טוב ויצאתי בהרגשה מסופקת ובלי חור בכיס. גרייט סאקסס! הדבר הכי שווה במקום אגב, זה תפריט האקספרס שנותן לך טוטאל לוק זריז ב200 שקל. מעבר לזה שגיליתי שעם קצת איפור ותלתלים, אני ממש דומה לאמא שלי שזה כמובן היה לא קל לעיכול, הבנתי שאני לנוק ביוטי אחזור מאוד בקרוב.

"מה עם עוד ספייס כזה?" שאלתי את קונופני, "אחד? כמה!" היא מבטיחה "ומאוד בקרוב, אני חושבת בגדול ובקרוב גם תוכלי להזמין את השירותים הללו הביתה." - ביג לייק.

נוקביוטי. ליאה גולדמן,
נחשו מה לפני ומה אחרי/ליאה גולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully