גבר מאחורי סורגים. sapir_college
sapir_college

מפחדים להתחיל איתך מאז MeToo#: חוקי החיזור החדשים

2.8.2018 / 17:32

תנועת MeToo השאירה אחריה עולם שונה והרבה יותר מודע, והחוקים שהיו תקפים פעם כבר לא רלוונטיים. לא היתה ברירה, מישהו היה צריך להמציא חוקי חיזור חדשים, והאנשים החכמים היו עסוקים, אז הרמנו את הכפפה: חופרות

sapir_college

לא ייאמן שלפני עשרים שנה היה לגיטימי לחלוטין לבוא לקולגה ולהפליק לה על התחת, והיא היתה רק מצחקקת ולוקחת את זה כמחמאה. בדיעבד מסתבר שאחרי ה"מחווה" הזאת לפעמים היו מגיעות עוד כמה פעולות שהשאירו המון מילידות התקופה בטראומה למשך עשורים. תנועה MeToo לא יכלה להגיע מוקדם מדי, בשביל הקורבנות, ובשביל כולנו. אבל כמו לכל דבר, גם לה יש מחיר. התקופה הסוערת הזו השאירה אחריה עיי חורבות של מה שהיה פעם חיזור לגיטימי, ושום דבר במקומו.

הקורבנות השקטים שהמלחמה הזאת גבתה הם דווקא הגברים הטובים, אלה שלא היו עושים "טעויות" מהסוג הקריפי והפלילי. דווקא הם אלה שיצאו מופסדים, וגם אנחנו, בעקיפין, כי הם מדווחים שהם מפחדים להתחיל עם בנות, וודאי שבאופן ספונטני. האם לגיטימי לפנות לבחורה, באיזו מדיה, באיזה נוסח, האם לגיטימי להחמיא לה, ואם כן, באיזה אופן ועל מה, ואנחנו לא יודעות לענות לו. לפני כל מוב שגבר כזה מעז לעשות הוא שואל את עצמו אינספור שאלות ומסתבר שהתשובה "כל מקרה לגופו" לא מספיק ברורה. אז ישבנו וניסינו לחשוב על חוקים ברורים יותר. בקיצור, חפרנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully