דנג'י אינסטגרם. צילום מסך
צילום מסך

העולם על פי דאנג'י: חשבון האינסטגרם הכי מיוחד שראית

6.8.2018 / 11:59

קבלו את האינסטגרם של דנה גרייס וינזור, אנימטורית ומאיירת המכונה דאנג'י מפרסמת בחשבון שלה רק איורים ואנימציה - עמוד אלטרנטיבי שאין בו סלפי אחד: בק-סטורי

דנה גרייס ווינזור או בכינוייה "דנג'י" היא אנימטורית ומאיירת בת 30 המתגוררת בימים אלו בלוס אנג'לס. את התואר הראשון באנימציה היא עשתה בבצלאל בירושלים ומשם נסעה לארצות הברית לעבוד בעבודות עצמאיות. בימים אלו דנה בתואר השני בקאל-ארטס, מוסד להשכלה אמנותית בקליפורניה שהוקם על ידי דיסני. היא מתחזקת חשבון אינסטגרם עם 12.7 אלף עוקבים שם תוכלו למצוא עבודות אנימציה עם צבעוניות עשירה שהיא יוצרת סביב דמויות נשיות.

ההתחלה

"התחלתי ללמוד במסלול לתואר אמנות בלונדון, שם במקרה למדתי איך לעשות אנימציה ובעקבות זה החלטתי לעזוב את התואר ולחזור לארץ. התחלתי את התואר לאנימציה בבצלאל ובתקופה הזו יצא גם הסרט 'ואלס עם באשיר', מה שפתח אותי ואת הסביבה לכוח ולאפשרויות שיש בתחום האנימציה. היה מאוד מעניין להיות סטודנטית בירושלים, קשוח ויפה. אחרי שעברתי לארצות הברית, לפני שש שנים, קניתי אייפון לראשונה ותוך כדי הקשיים היומיומיים בהם חיפשתי בער בי הרצון להמשיך ליצור, הכרתי את האינסטגרם. לפני כן התרחקתי קצת מהסושיאל מדיה אבל נראה לי שהריחוק הפיזי מהארץ הקל על הביישנות שלי ונפתחתי יותר לרעיון".

אינסטגרם

"האינסטגרם הפך לדרך מעניינת בשבילי לחקור את הדברים שאני עושה בלי להתמודד עם דרישות מלקוח מסויים. זו פלטפורמה שנותנת לי פשוט להוציא את הרעיונות החוצה, זה התחיל כמו יומן שמתעד את ההתפתחות שלי וככה קיבלתי גם הרבה עבודות פרילנס שעסקו בנושאים שיותר מדברים אליי ואני רוצה לחקור. נחשפתי דרך האינסטגרם גם לאמנים מדהימים אבל היה לי חסך מסוים לסוג מסוים של דמויות נשיות שהן מוזרות ומעניינות בעיניי, אז כיוונתי את היצירה שלי לשם. בדרך כלל אני מראה רק תוצר גמור, לא מתוך שיטה ברורה, אני פשוט כל כך מרוכזת בציור שאני לא חושבת על צילום תוך כדי התהליך".

נשיות

"תשוקה נוספת שלי היא הגנה עצמית, התאמנתי בקרב מגע בשנים האחרונות וזה השפיע לי על תאים במוח. המחשבה על כמה הגוף הוא מכונה נפלאה שמשרתת אותך ומגנה עלייך באה כתגובת נגד להטרדות שהגוף הנשי גורר. אומנות היא דרך להרגיש חיובית וחזקה במקום לזכור רגעים שהרגישו שליליים, וזה נושא שעולה בעבודות שלי מדי פעם. אני מתעסקת הרבה בדמות הנשית, מחלות, טראומות וכו אז בתור בנאדם שיוצר דברים ויזואליים אני חושבת פעמיים על איך אני מייצגת את הדמות הנשית ומעבירה את זה. אני מנסה להכין דברים שאני הייתי רוצה לראות, ככה אני עובדת, מה שמניע אותי זה בעיקר מה שאני מרגישה שחסר לי. יש השראה אינסופית לכן קשה לי להגדיר נושאים אבל בסופו של דבר, מה שהכי חשוב לי זה להעביר 'הרגשה'."

עוקבים

"לא הייתי רוצה לאפיין את מי שעוקב אחרי, אבל אני אוהבת לעקוב אנשים שמסקרנים אותי, אמנים, חברים כמובן. בהתחלה הייתי עוקבת רק אחרי חברים ועכשיו אני מתעניינת בחשבונות של אנשים בתחום שלי כדי לראות מה הם עושים. בשבילי, זאת בעיקר פלטפורמה לחקור רעיונות ולשמור על קשר עם חברים מישראל."

סלפי

"אני חושבת שיש בעייתיות בלהעלות תמונות שלך כשאת אישה כי יש תשומת לב יתרה לאיך שאת נראית. בהתחלה דווקא העליתי ועם הזמן, אני הרגשתי יותר בנוח לייצג את העבודות שלי והרעיונות שלי שם. לא ממש מעניין אותי לקדם את איך שאני נראית ולא הכי נעים לי שאנשים מזהים אותי, האנונימיות הזו נעימה לי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully