גופיית סיוון וחצאית עדי. ורד פרקש,
ורד פרקש

נאסטי מאמא: לעשות סטייטמנט בסטייל

19.8.2018 / 12:27

אמא זה לא במקום - זה בנוסף, הוא המסר שמתקבל מהקולקציה החדשה של רותם הולצר - כדי להיות אמא מסורה את לא צריכה לוותר על כלום, ובטח לא על סטייל. באתר תמצאו שמלות הנקה שיקיות, פריטי לייף-סטייל וחצאיות עם "כיסי במבה"

הרעיון לעצב קולקציה לאימהות חדשות נבט במוחה של רותם הולצר (29) מתוך צורך אישי - כשהפכה לאמא בעצמה, שמה לב שלעולם האופנה אין ממש מענה הולם לנשים שנמצאות בשלב הזה של אימהות חדשה, בו רוב זמנן מושקע בטיפול, לקיחה, החזרה והנקה של הקטנים. הבחירה באופנה היא טבעית עבורה - בעברה ניהלה בחברת אופנה בינלאומית וכן תקציבים של מליוני שקלים בעסק המשפחתי שעוסק במסחר בינלאומי בתחום הקוסמטיקה.

"לקולקציה קוראים Afternoon Delight ומה שעומד מאחורי השם הזה הוא הרצון להכניס מצב רוח רענן למשמרת ב', שזה בעצם אחר הצהריים של האימהות עם הילדים, זמן שאין לו אופציה אופנתית משל עצמו - או שאת מגיעה עם בגדי העבודה שלך שאינם נוחים ואת פוחדת שיתקלקלו ויתלכלכו באיזו מרחת נזלת או גלידת שוקולד, או לחילופין בבגדי נקיונות וסמרטוטים שאת מתבאסת לצאת איתם מהבית."

האתר החדש The Pink Skull, שנשמע כמו תנועה מחתרתית מסרט בנות, הוא בעצם קצת כזה. הוא מציג לא רק בגדים אלא מקדם לייף סטייל לאימהות: "אימהות בעיני היא מצב קיומי מיוחד במינו שמאחד בין נשים, גם ברמת העיסוק היומיומי בילדים, וגם ברמת התובנה - להיות אמא זה הרבה יותר מלדעת להחליף חיתול או איפה הג'ימבורי הקרוב לביתך. להיות אמא זה משהו שמשנה אותך, פותח אותך, ועושה לך דברים שלא דמיינת שיקרו לך, וזה נכון לכל אמא בכל תרבות".

גולגולת ורודה. ורד פרקש,
גופית סיוון וחצאית עדי - עם כיסי במבה!/ורד פרקש

רעיון הגורל המשותף בא לידי ביטוי באופן מיוחד בחולצות הסטייטמנט של רותם, שעליהן כיתובים בשפות שונות שמבטאים אג'נדות שחשוב לה לקדם, למשל: Yes I'm breastfeeding my baby - FUCK OFF " ואם אתן שומעות קצת כעס, זה בגלל שהוא באמת שם. "האג'נדה כאן היא החופש של אמא להניק היכן, מתי ואיך שנוח לה ולתינוק שלה, וזה מתייחס לכל עניין הדרת הנשים המניקות, כל הסיפורים האלו שאנחנו שומעות בהם מעירים לנשים, מגרשים אותן, ואפילו מטרידים אותן מינית." חולצה נוספת בדגם 'מריה', שהיא בסט-סלר, הכיתוב שעליה הוא:Fuck Play-dates! Let's get drunk. "החולצה הזאת מראה שיש גם צדדים שלפעמים משעממים בהורות ושזה בסדר להרגיש ככה, ולהכניס קצת הומור לחיינו, כי הם די רציניים."

העיצוב, של הולצר בעצמה, הוא ספציפי לאימהות. "אימהות הם אנשים עם צרכים מאד ספציפיים. הן מיניקות אחת לכמה שעות, ולכן הליין כולל רק בגדים שנוח להניק איתם הנקת צד. "שמלה רגילה צריך לפשוט לגמרי, וגם חולצה או גופייה צריך להרים ואז לשבת שם עם בטן חשופה, ולא לכולן זה נוח ונעים. אמנם קיימים בגדי הנקה ייעודיים אמנם ממלאים אחר ייעודם והם נוחים, אבל הדגש כשמעצבים בגדי הנקה הוא לא בהכרח אופנה, סטייל ויופי, ולדעתי אין שום סיבה לבחור בינהם."

האתר כולל מוצרים נוספים, בינהם ספלים, מחברות, תיקים, עטים ועוד, שכולם מוקדשים לאימהות ומדברים את השפה ואת עולם התוכן שלהן. הבגדים נתפרים בארץ ומגיעים עד מידה 46, כדי שכל אמא, לא משנה כמה חדשה, תוכל להתהדר בגולגולת ורודה משלה.

תיק. ורד פרקש,
תיק "Kids Shit". כי מה לעשות זה השיט של הילד שם בפנים/ורד פרקש

הקולקציה ורעננה כחנות פופ-אפ ומתאפיינת בפריטים קלילים בפרינטים צבעוניים ושמחים - גולגולות, פרחים, כיתובים משעשעים וציניים, ופקטור הנוחות שנלקח בחשבון בכל בגד ובגד. כמו למשל 'כיסי הבמבה': "כיסים זה משהו שלאימהות תמיד חסר בבגדים" היא מסבירה "במקום להיסחב עם כל הבית בתיק את לפעמים יורדת בקטנה מתחת לבית עם בקבוק מים, מוצץ, מפתחות ובמבה. ככה הבנתי שזה הגודל האידאלי לכיס של אמא, ועיצבתי בכל השמלות והחצאיות 'כיסי במבה', כיסים שנתפרו על בסיס מידותיה של שקית במבה קטנה, והכל נכנס לשם בקלות".

The Pink Skull האתר

טי-שירט מריה וחצאית עדי. ורד פרקש,
טי-שרט דגם מריה חצאית דגם עדי/ורד פרקש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully