אישה מבולבלת. ShutterStock
ShutterStock

לא יודעת אם מקומך במושב, בעיירת פיתוח או בעיר הגדולה? עני וגלי לאן את שייכת

15.8.2018 / 14:40

אמנם תמיד יש אנשים בחוץ ולעולם לא תיתקעי ללא טמפונים, סיגריות או חתול לאימוץ ספונטאני, אבל תל אביב לא מתאימה לכולן. האם מקומך בדרום, בצפון או בפריפרייה? גלי עכשיו

בגיל 19 עברתי לגור בעיר הגדולה, זאת אומרת, כמעט, ברמת גן. כל כך לא הבנתי את העיר שמשם התקדמתי לבבלי, איפה שיש יותר עגלות תינוקות מאופניים ודי מהר הבנתי שזה לא האיזור בשבילי. עדיין לא, לפחות. כשהגעתי לתל אביב כזרה פריפריאלית, חשבתי ששנקין זה מרכז העולם והשופינג אז וסיבלטתי מול "אורנה ואלה" (המסעדה, ז"ל) והרגשתי תל אביבית בכל רמ"ח איבריי. הכרתי אנשים חדשים, מקומות שאפשר לשבת בהם לבירה, כאלו עם צמיד וכאלו עם בוטנים שמגיעים בקערה קטנה ליד המשקה. קניתי אופניים, ודי מהר עשיתי תאונה אז הפסקתי לכמה חודשים וחשבתי "אוקיי, זאת הבועה התל אביבית שכולם מדברים עליה?".

אם את כבר מתלבטת, בואי תראי מה יותר שווה להיות, לסבית או הומו
ואם כבר עברת לעיר, בואי לגלות איך את במיטה
בסוף הדרמתי לפלורנטין, איפה שאני נותנת כיף להומלסים, מרגישה אחדות שמאלנית ויודעים איך אני שותה את הקפה שלי בבית קפה השכונתי. פה כולם מדברים על אינדיבידואליזם אבל רודפים אחר סמל סטטוס חברתי שמדיר מתוכו טרנדים ולכן האינדיבידואליות בעצם בפח. מצד שני, פה אין אפלייה - פה המזגנים מטפטפים על כולם, בלי הבדלי דת, גזע או מין. הפואנטה היא שבסוף הבנתי שלפה אני שייכת, שכאן נמצאים החברים, המקומות והאווירה שמדברים אליי.

אולי זה קצת סטיגמטי וקלישאתי אבל תל אביב מתנהלת ככה: איפה שאת עושה שופינג, הסגנון האופנתי שלך ומי הדייט שלך מגדיר כחצי ממך בעיני החברה. עני על השאלות וגלי לאיזה משבצת את נופלת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully