רגל עם בירית וקונודום. ShutterStock
ShutterStock

זורמת או מקננת: ביננו, לא כל אחת יכולה לעמוד בסטוצים - מה איתך?

15.8.2018 / 15:58

את אולי חושבת שאת צריכה לנסות להיות כמה שיותר זורמת, כי זה מה שתל-אביבים אוהבים, אבל כבר יצא לנו להכיר בחורות ששכנעו את עצמן - עני על השאלון בכנות וגלי את האמת - האם את זורמת או מקננת

כולנו רוצות לחשוב על עצמנו כעל נשים "לא טיפוסיות". באמת, אין מחמאה גדולה יותר שאישה יכולה לקבל מגבר, מאשר "את לא בחורה רגילה, תאמיני לי, לא פגשתי כמוך" והמחמאה הגדולה מכולן - "בואנה, את כמו גבר" מה שאומר שהוא השתכנע שאת לא שמה עליו. ושהוא דביל. אבל כן, זה מה שאת מנסה למכור, שאת קלילה, זורמת ולא עושה עניין משום דבר. פרסומת מהלכת לקמפ סקס במידברן. והאמת לאמיתה היא שחלקנו נואשות עד כדי לרצות לשמוע את המילים :יש לך משהו עצוב בעיניים", אז למה שלא נעמיד פנים שאנחנו יכולות להתייחס לסקס בדיוק כמו גבר?

למה גברים מפחדים להתחיל איתך
יש לך מה ללבוש לדייט?

אבל ברצינות עכשיו, כמה מאתנו באמת יכולות להעיד על עצמן שהן שיא הספונטניות? אז את חושבת שאת בחורה משוחררת, וזה בסדר, כולנו מספרים לעצמנו את מה שאנחנו רוצות לשמוע, אבל האם אנחנו באמת מצליחות להשתחרר ממוסכמות חברתיים וחששות אישיים? כשמדובר בחיי המין ובעיקר בחיי הרגש שלנו, גם ה"זורמות" שביננו יכולות למצוא את עצמן מסתכלות כל דקה על הטלפון כמו מטומטמות ולתהות למה הוא לא מתקשר.

אז.. כמה את בחורה של סטוצים? עני (בכנות!) לשאלות וגלי את האמת על עצמך. ואז - אז תשלימי איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully