חוף עמוס. ShutterStock
ShutterStock

חופים הם לפעמים מבלבלים: חמשת החופים הטובים בתל אביב

20.8.2018 / 18:28

לכל מי שחיה בסרט וחושבת שספטמבר מסמל את סוף הקיץ, יש לנו חדשות בשבילך. זה לא משנה מה את זוכרת מהקיץ הקודם או מהילדות - חם פה, וימשיך להיות חם עד תחילת דצמבר, ולכן כולנו נמשיך ללכת לים. לאיזה חוף, זו כבר שאלה אחרת

פרישמן - החוף הבינלאומי
יורדים בפרישמן ונוחתים בחוף התיירותי ביותר, לאורך קו המים, מרחוק תראו דמויות שלא ברור אם הם אנשים או צימוקים, שההבדל העיקרי בינהם הוא משך הזמן בו הם מתעלמים מאזהרות משרד הבריאות לגבי חשיפה יתרה לשמש. הפלוסים הם הקיוסקים הקרובים, השירותים, מקלחות הציבוריים הנגישים ומגרשי הכדורעף. המינוס - קולה במסעדה על החוף הוא עניין יקר והשמירה ההדוקה של העירייה מעלה את הסיכוי לדו"ח.

מי: השפה המקומית בחוף היא צרפתית והחתך הסוציואקונומי הוא בית קיץ באזור.

מה: טוב למי שרוצה לקפוץ למסעדה של עומר מילר, להשתפשף בצרפתית שלמד באליאנס או להרגיש תייר, כי השטח די גדול ועמוס והישראלים הם האאוטסיידרים.

חניה: יש חניונים יקרים, למרות שהם לא מספיק קרובים אבל אף בנאדם שפוי לא מגיע עם רכב כי כל כך נוח להגיע מהטיילת ברגל או אופניים.

מה מוכרים: אבטיח

חוף טרומפלדור.
חוף טרומפלדור

טרומפלדור - חוף אני והיפות שלי
הדעה הרווחת היא שמדובר בחוף היפסטרים כי בנוף תראו יותר קעקועים מגרגרי חול אבל יש לי חדשות בשבילכם - להיפסטרים אין בגד ים, הם משתזפים במרפסת הפרטית שלהם וגם בקושי, כי לבן זה יותר מריר, ואי לכך יותר מגניב.

מי: בחוף טרומפלדור תראו ערבובייה של אנשים יפים שאת חלקם אתם כנראה מכירים, אם אתם יוצאים כאן בלילה.

מה: חוף גדול שקרוב למרכז, שמתאים למי שלא אוהב להרחיק. היתרון בחוף הוא תחושת הצ'יל. אפילו בשבת, למרות העומס, לא נכנסים לך למרחב האישי.

חניה: בקרבת החוף הספציפי הזה אין חניה אז אם אתם באים עם רכב מומלץ להחנות ליד חוף גאולה (חוף הסטלנים).

מה מוכרים: "ארטיק ארטיק שוקולד בננה" וכמובן תמהרו כי "אני הולך, אאאני הולך"

צ'ארלס קלור הדרומי - חוף הכלבים
חוף צ'ארלס קלור או בשמו "האצ"ל" (אני משוחדת, כי יש לי כלב) הוא באמת אחד החופים הטובים, ואל תתבלבלו עם חוף הכלבים הצפוני יותר. אנחנו מדברים על חוף הכלבים שנקרא גם חוף האצ"ל.

מי: מקצוענים בשיזוף ופריזבי, אוהבי כלבים, שיעורי גלישה, חתיכים וראסטות. וכלבים. מלא.

מה: בקרבת החוף תמצאו את מסעדת מאנטה ריי, פינוק טוב לאחרי הים שלמרות הקרבה לחוף הכלבים - הכניסה אליו עם כלב אסורה.

חניה: החניון של אחוזת חוף שנמצא ליד, מאוד משתלם לתושבי תל אביב עם הנחה של 75%. מצד שני האבטחה בחניון לא משהו, מניסיון. לפני שלוש שנים, עשיתי מפגש חברות במאנטה ריי לפרידה לפני שטסתי לפריז ולכן הייתה לי מזוודה באוטו. בעודנו אוכלות במרפסת של מאנטה ריי, עבר מרדף משטרתי מולנו- "אקשן". כשחזרתי לרכב, הבנתי על מה הייתה כל המהומה, הרכב שלי נפרץ (בעקבות המזוודה המפתה) והמשטרה הייתה בעקבות הפורץ, תפסו אותו, אגב, ואני קיבלתי פיצוי מבית המשפט כי הפורץ נער שנמלט ממוסד לעבריינים צעירים.

מה מוכרים: "בירה קרררה ולא יקרררה" ב-10 שקלים, שווה.

חוף עג'מי.
חוף עג'מי

גבעת העלייה - חוף האומנים

לאסט באט נוט ליסט, אם בשיזוף ושקט חשקתם ולא בא לכם לשכב בסחלה התל אביבי המצוי, לכו לחוף גבעת העלייה הקרוי גם עג'מי. זה המקום הכי דרומי בתל אביב יפו, הוא משופץ, נעים, נקי ומבודד.

מי: האמיצים והפואטים, דרי האיזור והבוהמה היפואית הלבנה

מה: קרוב לבת ים ולא מקופח מתפאורה של קשתות, עצי דקל ואבני כורכר. אחד המקומות הנגישים ופשוט לא ברור למה לא כל החופים הם בדיוק כאלו : מקלחות- יש, מסעדות - יש, צל - יש, מגרשי ספורט ושולחנות משחק לשש בש - יש. פשוט מדהים, אל תהיו עצלנים ובמיינסטרים, לכו לעג'מי ליום כיף על החוף.

חניה: בטח שיש, זה לא מרכז העיר - מגרש חניה צמוד.

מה מוכרים: איכות חיים גבוהה ודו קיום.

המשולש הקטן - חוף האי הבודד
שמו הרשמי יותר של חוף זה הוא חוף הילטון אבל החלטתי להתייחס בייחוד לחלקו הקטן אשר נקרא על שם צורתו "המשולש הקטן". צפונית לחוף זה תמצאו את חוף הכלבים הצפוני, הדוסים והגייז מה שאומר שכולם קרובים ולכן הוא אחד החופים המלאים. האטרקציה בחוף המשולש הוא הגודל שלו, ברגע שיש שם יותר מעשרה אנשים, זה מרגיש צפוף. כשהוא לא - יש תחושה של אי בודד קטן במרכז תל אביב.

מי: גולשים, מקומיים, אנשים יפים שלא מתאמצים, תיכוניסטים.

מה: החוף ידוע בנגישותו לנכים והוא קרוב להילטון ואספרנטו

חניה: בעייתי, יש חניון בכיכר אתרים אבל ביום עמוס, הקושי למצוא שם חניה ולצאת משם גדול מנשוא, תגיעו באופניים.

מה מוכרים: כלום, וחבל. אם מישהו שומע, הייתי שמחה לקבל שם איזו עגלת משקאות, או לפחות מניפה. חם פה.

חוף פרישמן.
חוף פרישמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully