ג'ו מלון. חו"ל,
חו"ל

מפנקים את אמא: רעיונות למתנות לזו שהכי מגיע לה בעולם

22.8.2018 / 15:34

לא שזה מספיק או מאזן את החשבון, אבל המתנה הכי חשובה שתוכלי לקנות בחג הזה, או בכל חג, היא למי שסבלה אותך בכל מצב צבירה. אהבת אמת, כבר אמרנו?

סל מתנות לחגים נע בין 300 שקלים לארבע מתנות קטנות אך מכובדות, לבין 500, למתנות טיפה יותר מפנקות, למי שמגיע לו. או לה. ולמי מגיע יותר, תגידו, מאשר לאמא שלנו, שסובלת אותנו בכל מצב, ממשיכה לאהוב אותנו למרות שאנחנו מאשימות אותה בחפרנות וביקורתיות, תמיד שם בשבילנו כשאנחנו צריכות בייביסטר, או מרק חם, או סתם חיבוק טוב, אפילו טלפוני, לפני השינה. אז אם כבר לבזבז כסף בחג הזה, בואו נקנה לה מתנה באמת מפנקת. ואם התקציב מוגבל, בואו נוותר על כל המתנות האחרות ונקנה מתנה אחת גדולה, רק למי שבאמת מגיע לה:

פינוק דיגיטלי לאמא חובבת החידושים

דייסון. חו"ל,
דייסון אלחוטי V10 - זהירות על החתול/חו"ל

נתחיל מהכבד. במחיר, הכוונה. הוא לא זול, כולנו יודעים את זה. הוא עולה 3290 שקלים. זה הרבה. מצד שני, זו אחת המתנות הכי שוות שאפשר לקבל. השואב האלחוטי Dyson V10 הוא מכשיר פשוט מרשים עוצמת השאיבה שלו היא הגדולה מבין האלחוטיים שלהם, והיא לא יורדת עד שהסוללה נגמרת - כשהסוללה נגמרת, זה קורה בבת אחת - ממאה לאפס בשניה. הוא תלוי על הקיר ולא תופס מקום, הוא יפה, הוא קל, נוח לאחיזה, יש לו ראשים מתחלפים לכל פעולה - לרצפה, לספה, למשקופים, יש להם אפילו ראש מיוחד שמתאים לשאיבת המקלדת, ולחרירים המעצבנים האלה של המחשב. יש להם ראש מעוקל ששואב את החלק העליון של של המקרר או הדלת בלי שתצטרכו לעמוד על כסא, ועוד כמה מעולים. קל לרוקן את המיכל לפח, קל להחליף בין הראשים, והכי חשוב- הוא אלחוטי. לא עוד החלפות שקעים בזמן שאיבת הבית, לא עוד כאבלים ארוכים שמסתבכים בכל דבר, ולא עוד בעיות אכסון לדברים העצומים האלו שפעם שאבנו איתם. מדובר במכשיר שהגיע אלינו מהעתיד. בלי להרחיב יותר מדי עם המנוע הדיגיטלי, רק נאמר שהוא פותח בנאסא (שזה תמיד מרשים) ומנסיון, הוא כל כך עוצמתי שהוא שואב אפילו את הלכלוך הכי עקשן כמו למשל שערות של חתול, הקצרות האלה שנדבקות לכל מקום. הי, אם לא נשים לב, הוא יכול לשאוב גם את החתול.

להשיג בכל רשתות השיווק למוצרי חשמל , ולרגל ראש השנה, במבצע: על כל קניה של Dyson V10 מקבלים מארז לניקוי משלים בשווי 450 שקלים עם מגוון אביזרים לפעולות ניקוי שונות.

טיפול פנים לשיקום העור לאמא שמזמן לא התפנקה

ג'ובילסט HL. יח"צ,
ג'ובילסט - חברת HL/יח"צ

טיפול פנים זה ה-דבר, ועוד בחברת הקוסמטיקה המקצועיתHL, לא פחות. מדובר בטיפול מדהים לעור יבש מאד, דק, בעל נקבוביות סגורות, חסר ברק ובעל נטייה לקמטים, המושפע משינויים המתרחשים בעורנו עם ההתבגרות. שינויים אלו מובילים לירידה בייצור רכיבים חשובים בעור בהם חלבוני הקולגן והחומצה ההיאלורונית. הרכיבים הפעילים בסדרת ג'ובילסט הם: DNA CoFactor פטנט המשלב 2 רכיבים מרכזיים קופר (שזה נחושת פפטידי) ואנזימים מתקני DNA, ליפוזום מתמצית צמח "ארבידופסיס" המכיל אנזימים המתקנים את נזקי הדנ"א. הפטנט שרשום על סדרת המוצרים שהטיפול מתבצע באמצעותם נבדק והוכח במחקרים קליניים שהוא יעיל בהפחתת קמטים ובשיפור טקסטורת העור. ואם את ממש רוצה להשקיע באמא, קני לה מוצרים משלימים לטיפול בבית המחיר הוא בין 350 -450 ש"ח, תלוי במכון הקוסמטי ובסוג הטיפול המבוצע

פינוק אנטי-אייג'ינג יוקרתי לאמא אוהבת הטיפוח

להבית אקרמן. ירון ויינברג,
מארז חגיגי של ד"ר להבית אקרמן/ירון ויינברג

מדובר במארז שלא רוכשים כל יום. הוא עולה 1100 שקלים, והוא מתנה מפנקת על אמת. הסדרה של אקרמן מונה עשרות מוצרים לעור בוגר שמכילים חומרים פעילים, שאפשר לקנות אותם רק אצלה. אלו תכשירים שנועדו לטפל באתגרים של גילאים בוגרים יותר, שכבר דורשים יותר מלחות, הם צריכים גם מיצוק, הידוק, וחידוש של העור. המארז הספציפי הזה כולל אל סבון C עם חומצות אלפא הידרוקסיות לניוקי פנים יסודי, סרום C שעובד על הבהרת העור ומכיל 10% ויטמין C, טריטמנט גליקו שמכיל חומצה גליקולית ומשמש להתפחת העור ופתיחת הנקבוביות, מה שמאפשר לחומרים הפעילים לחדור בצורה מיטבית לתוכו. בנוסף במארז יהיה אחד משני תכשירים שמחדשים את העור על ידי קילוף עדין באמצעות חומצות שונות. כל התכשירים מכילים גם חומצה היאלרונית וויטמינים שונים. אחוז הרכיבים הפעילים בסדרה גבוהים בצורה משמעותית, והחותמת של להבית אקרמן מבטיחה איכות ותוצאות. חוץ מזה, בימים כתיקונם המוצרים האלה יעלו לכן 1350 שקלים. לא חבל? להשיג בקליניקה של ד"ר להבית אקרמן

פינוק כיפי וצבעוני לאמא חולת היוטיוב

שיעור איפור אסתי לאודר. חו"ל,
שיעור איפור/חו"ל

מה יותר כיף מבילוי שגם מלמד אותה סופסוף איך לעשות לעצמה עין מעושנת כמו שצריך? שיעור איפור בו כל תשומת הלב מופנית רק אליה, שעולה 350- 400 שקלים, והיופי הוא שאם היא תרצה לקנות מוצרים בשביל עצמה, הם יתקזזו עם הכסף שכבר שולם. והיא תרצה, תאמיני לנו שהיא תרצה.
קבוצת אסתי לאודר (מאק, בובי בראון, קליניק, אסתי לאודר) מציעה שיעורי איפור גם במאק וגם בבובי בראון, שני מותגים הידועים גם באיכות מוצריהם וגם ביכולות האיפור של כל אחד ואחד שעובד שם. כשאת נכנסת לחנות של מאק או בובי לא תפגשי דיילות יופי. תפגשי מאפרים שנבדקו וקיבלו הכשרות על גבי הכשרות, כאלה שיודעים להתאים את המוצרים ואת הסגנון לכל אחת שתגיע לשבת מולם. במאק השיעור יעלה 400 שקלים ויימשך 90 דקות, ובובי בראון יתנו לה שיעור של 45 דקות ב-350 שקלים. הסכום יוחזר לה במוצרים, בשני המותגים. אז היא מקבלת גם פינוק וגם מוצרים חדשים שמותאמים לה באופן אישי. תענוג!

פינוק אנגלי לאמא האלגנטית

ג'ו מלון. סטודיו דן לב,
מארז ג'ו מלון מגיע גם עם זר פרחים מקסים במתנה/סטודיו דן לב

JO MALONE LONDON מציע מגוון של מארזי מתנה מוכנים או בהרכבה אישית במגוון ניחוחות ובטווח רחב של מחירים, החל מכ-300 שקלים לשני מוצרים (מה לעשות, זולים הם לא), וכלה ב-ובכן - הרבה יותר. אבל לא משנה איזה מארז תרכיבי לאמא, יוקרתי הוא ייראה, מפנק הוא יהיה, והריחות שלו יהיו מעניינים ולא ניחוחות שאפשר להריח על כל אישה שניה ברחוב. אין על סטייל בריטי מאופק ואלגנטי. חוץ מזה, בחג הזה, יחד עם כל מארז שתרכיבי, תקבלי במתנה גם זר מהמם (תמונה בשער) שתוכלי לתת לה. או לגנוב לעצמך. גם לך מגיע.

פינוק לאמא עם הטעם המאד מאד ספציפי

עזריאלי. יח"צ,
לאמא - אם כל המתנות - גיפטכארד/יח"צ

בואו לא נשכח את אם כל המתנות. הגיפט-כארד. של המשביר, של עזריאלי (למימוש בכל קניוני הרשת, עם חנויות כמו: קסטרו, פוקס, מאק, אמריקן איגל, רנואר, H&M, מנגו, ואנס, ועוד המון), של סופר-פארם - יש אינספור אופציות. יתרונות עצומים לגיפטכארד. כל אחת יכולה לבחור לעצמה את מה שהיא אוהבת, חווית השופינג היא כיפית בפני עצמה, וגם בשבילך זה הרבה יותר פשוט. במקום להתחרפן ולנסות לקלוע לטעם הספציפי שלה, קני לה גיפט-כארד. ואם היא צעירה צבעונית כמו כמה אימהות שאנחנו מכירות, היא בטוח תאהב את פיקסי, אתר חדש שיש בו כמה קולקציות קפסולה מגניבות, שכוללות חולצות סטייטמנט מיוחדות, כוסות, צלחות, ועוד, וכל זאת לרגל השקת PIXIE, מותג משקאות חדש, שייחודו בעיצובים הנועזים והמעניינים של הבקבוקים. טמפו חברה ל-3 מעצבות שיצרו את קולקציות הקפסולה הזו בהשראת הבקבוקים. תמצאו באתר כלי בית בעיצובה של SHIRANKA, בגדי ים ואביזרים לחוף בעיצובה של LILO ומצעים וחולצות T בעיצובם של DON'T TELL MAMA. שווה.

פיקסי. אבי ולדמן,
גיפט-כארד של פיקסי, למשל חולצת סטייטמנט של "דונט תל מאמא"/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully