בניית ציפורניים. צילום מסך
צילום מסך

מבצלאל לבניית ציפורניים: חשבון איסטגרם ששווה לעקוב אחריו

31.8.2018 / 10:59

סיפורה של בוגרת המחלקה לאומנות בבצלאל, אוצרת אומנות עכשווית שעוסקת גם בבניית ציפורניים אומנותית. הכירו את האינסטגרם של מיכל בן יעקב: באק-סטורי

מיכל בן יעקב, בת 28, היא לא משייפת הציפורניים הקלאסית שאתן מכירות. היא בוגרת המחלקה לאומנות בבצלאל שסיימה את התואר לפני שנתיים, החליטה שלהיות אומנית זה לא בשבילה, הפכה לאוצרת תערוכות, ואת הדחפים האומנותיים וכישורי הפיסול שלה היא מוציאה על בניית ציפורניים יצירתית במיוחד.

מיכל בן יעקב היא אוצרת תערוכות אמנות עכשווית ואוהבת את זה. עם זאת, היא גם אוהבת לעבוד עם הידיים, וכך החלה לעסוק באמנות ציפורניים: "זה המקום שבו אני מייצרת בעצמי ויכולה להתבטא וכך הפרדתי את המחשבה והעשייה. באוצרות יש מחשבה תרבותית על אמנות ובציפורניים זה בעיקר כיף עם התמקדות על אסתטיקה. התחום תמיד היה אהוב עלי -אפילו תערוכת הגמר שלי בבצלאל הייתה מבוססת על נושא הציפורניים." לפני חודשים מספר פתחה גם אינסטגרם: "זה מדיום ויזואלי נורא חשוב ומן הסתם זה גם תיק עבודות עבורי. וכן, מבחינה שיווקית זה מאוד משפיע. ברגע שפתחתי את האינסטגרם קצב הלקוחות גדל מהר מאוד."

אינסטגרם

את האינסטגרם היא מנהלת יחד עם חברתה דניאל תרז, מעצבת אופנה: "דניאל היא מכשפת סושיאל מדיה. אנחנו מנסות להיות כמה שיותר פעילות ושהאינסטגרם ישקף את תפיסת העולם והאסתטיקה שלי. אני רואה את הרשת החברתית כדרך ליצור קשר עם אנשים מעניינים, וקולגות וכאמצעי לשמירה על קשר עם לקוחות. את נושא הטקסטים, האשטגים ותיוגים, אנחנו בונות מראש עם תוכנית עבודה. אני מנסה לדמיין את העמוד כשלם ולא כאימג'ים בודדים, ומנסה ליצור סדרות של תמונות שבנויות על צבעוניות או אלמנט שמחבר ביניהן וכך לבנות רצף קוהרנטי. המינימום מבחינתי הוא להעלות תמונה פעם בשלושה ימים אבל אני משתדלת והייתי רוצה שזה יהיה יותר מזה."

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אני עוקבת אחרי לקוחות שלי, אנשים שעוסקים בקוסמטיקה, חברות ישראליות, מעצבות אופנה מקומיות - כל מי שאני תופסת כקולגות ורוצה להיות ביחסים איתם, וקהל היעד של החשבון שלי הוא אנשים שאוהבים ציפורניים, אסתטיקה, צילום ואומנות.

סלפי

פחות. יש לי לוגו שהוא הפנים של המותג שלי. אני אוהבת שהאינסטגרם המקצועי שלי נשאר כזה. זה מה שהוא מוכר וזה מה שיש בו, והמיקוד הזה חשוב לי. מצד שני, בסטורי אפשר לראות אותי לפעמים, אבל בעיקר תוך כדי עבודה. בסטורי אני מעלה תמונות שלא עולות לעמוד או לא בהכרח יעלו, וגם קצת תהליכים וריפוסטים של תמונות של אנשים אחרים. הלקוחות שלי אינסטגרמריות מאד אז יש בינינו יחסי גומלין ואנחנו מעלות דברים ומשתפות.

אסתטיקה

אני מאוד אוהבת את הערבוב בין האסתטיקה שלי ושל הלקוחה שלי - אני קצת יותר טראש, אוהבת נצנצים ומנומר אבל הלקוחות שלי לא תמיד דומות לי וההיברידיים שנולדים נורא יפים וגרפיים בעיניי, והתוצאות יוצאות פסיכדליות ואלקטרו פאנקיות, מה שתואם את הפנטזיה שלי בציפורניים - מבחינתי, אני אוהבת כמה שיותר מופרע, אין שום דבר שהוא מופרך בעיניי או שלא בא לי לעשות. כשלקוחה באה עם רעיון שלא היה לי בעצמי - זה עושה אותי מאושרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully