אישה מתבשמת. ShutterStock
ShutterStock

מתוקה, רעננה או מסקרנת? גלי מהו הבושם שלך לשנה החדשה

4.9.2018 / 16:13

אחרי שריססנו, רחרחנו וחילקנו לקטגוריות עשרות בשמים, בחרנו לכן את נבחרת הבשמים לחג הזה. 13 הצעות ריחניות במיוחד

משמעות האמרה "על טעם ועל ריח אין להתווכח" היא שכל אחת היא שונה בהעדפותיה. אחת מעדיפה מתוק, לשניה זה עושה כאב ראש נוראי, ומעדיפה להריח כמו לימונדה או שדה תפוזים. מהסיבה הזאת קשה לכתוב על בשמים או להמליץ עליהם. מצד שני, מישהו צריך לסקר את מתקפת הניחוחות שבאה עלינו לטובה בחג הזה. אז החלטנו לחלק את הבשמים לקבוצות ריח גדולות - מתוקים, רעננים, ומסקרנים - זה לא יחסוך לכן את הרחרוח לגמרי, אבל זה יצמצם את הביקור בסופר-פארם משעה וחצי לחצי שעה. בעלך יודה לנו.

המתוקים

1.מרינה דה בורבון Cristal Royal Passion
הבושם החדש של מרינה דה בורבון עושה לנו חשק לאווירה פריזאית. מתאפיין בניחוחות מתקתקים - כמו קינוח פירותי בפטיסרי, וגם הבקבוק המעוצב בהשראת אמני הבדולח של ארמון ורסאי מעורר געגועים לעיר האהבה. הניחוח החדש משתייך למשפחת הניחוחות הפירותית-אוריינטאלית ומתהדר באוסף של תבלינים ארומטיים הזוכים לפרשנות מודרנית נינוחה וממכרת. 50 מ"ל: 99 שקלים. 100 מ"ל: 149 שקלים

2.לנקום La Vie Est Belle
בושם בניחוח מתקתק מאוד, שבהחלט מתאים לנשים שאוהבות להריח כמו ממתק עסיסי ופירותי. אפילו האריזה שלו מדגישה את המתיקות- קופסת מתנה ורודה שבתוכה בושם ורדרד מעוטר בפרח ורוד. אי אפשר להתבלבל.
50 מ"ל: 249 שקלים

3.ג'וסי קוטור Oui Juicy Couture
הבושם החדש של ג'וסי קוטור פותח לקהל צעיר, ומאוד משתדל לשמור על אופי שמתאים לקבל הזה. הניחוחות שלו מזכירים את פירות הקיץ העסיסיים, ועיצוב האריזה שלו מאופיין בצבעים חזקים ונועזים שתופסים את העין, שמתאימים לבחורות שאוהבות להתבלט.
100 מ"ל: 299 שקלים


4.ספרינג או דה פרפום בניחוח Tempting Nashi
בושם מתקתק בניחוח פירותי פרחוני של פרי הנאשי היפני- התשובה האסיתית לאגס, בשילוב אשכולית, שלל פרחים ומאסק. בושם המותיר שובל של ריחות אביב אחריו. מגיע בבקבוקון שקוף המעוטר בסרט עדים ונעים למראה.
50 מ"ל: 99 שקלים

בשמים לחג. קולאז',
מרינה דה בורבון, לנקום, ג'וסי קוטור, ספרינג/קולאז'

המרעננים

5. אברקרומבי אנד פיץ' First Instinct Blue Women
בושם שכולו משדר פרש, החל מהבקבוק בעל העיצוב הנקי בצבע תכלת, ועד הניחוח שלו- שעושה לנו להרגיש חדשות ורעננות. היופי בו, הוא המשחק של הניגוד שבין אקורד זוהר של אוויר הים המלוח ופירות לבין שובל ניחוח אלגום חושני.
50 מ"ל: 199 שקלים. 100 מ"ל: 299 שקלים.

6. גרלן Mon Guerlain EDT
הבקבוק האיקוני של גרלן, הפעם בניחוחות חמצמצים של הדרים, ובראשם המנדרינה. ניחוח המהווה מחווה לנשיות בת זמננו, מחווה לעוצמה, חושניות וחירות אישית. לכן זה רק מתבקש שאת הבושם תייצג אישה חזקה ונשית. ואכן ובמרכז הקמפיין עומדת אנג'לינה ג'ולי שבאמת קשה לבוא אליה בטענות על תלותיות יתר.
50 מ"ל: 391 שקלים. 100 מ"ל: 591 שקלים.

7. מייקל קורס- Michael Kors Wonderlust Eau Fresh
למרות שהאריזה עושה רושם של בושם מתקתק ועשיר, הבושם החדש של מייקל קורס דווקא רענן וקליל, הוא מאופיין בריחות החמצמצים של פירות ההדר, שאמנם מזכירים לנו את החורף, אבל עובדים הכי טוב מאוד בקיץ.
50 מ"ל: 269 שקלים. 100 מ"ל: 379 שקלים

8. קרטייה E.D.P Carat
"אפריל", משיקה בבלעדיות את הניחוח הנשי החדש לבית מותג היוקרה 'Cartier'. הבושם החדש משתייך למשפחת הריחות הפרחוניים, הרומנטיים והקלילים. בקבוק הבושם עוצב בהשראת יהלומי קרטייה, הוא שקוף, בעל קווים חדים שנותנים טוויסט מודרני למורשת ארוכת השנים של בית היוקרה קרטייה.
30 מ"ל: 255 שקלים. 50 מ"ל: 375 שקלים. 100 מ"ל.: 530 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בשמים לחג. קולאז',
אברקרומבי אנד פיץ', גרלן, מייקל קורס, קרטייה/קולאז'

המסקרנים

9. Calvin Klein Women
הבושם החדש של קלווין קליין הוא בושם מלא ניגודים מעניינים- מצד אחד מתקתק ונשי, מצד שני חמצמץ ומרענן. האריזה שלו ורודה ורכה, אך מצד שני מעוטרת בעין בעלת מבט חודר. שילוב של חוזק עם שבריריות, רעננות עם חושניות, מעין יצירת אומנות שצריך לחשוב עליה מעט. אמנם לא מיועד לכל אחת, אבל בהחלט יסקרן רבות.
50 מ"ל: 249 שקלים, 100 מ"ל: 349 שקלים

10. מארק ג'ייקובס DAISY LOVE
הבושם החדש של מארק ג'ייקובס מעביר את העולם המוכר והאהוב של סדרת דייזי משדות האחו הירוקים אל חוף ים שטוף שמש. גם בעיצוב וגם בריח - גם הבקבוק מעוצב במוטיב פרחוני, אך לא מקושקש, אלא מאוד חגיגי.
50 מ"ל: 269 שקלים. 100 מ"ל: 369 שקלים

11. אליזבת ארדן My Fifth Avenue
הבושם החדש של אליזבט ארדן, שהוא למעשה גרסה חדשה לבושם הוותיק בעל אותו השם, הוא בושם בעל חזות ונוכחות מאוד נשית ובוגרת. האריזה והניחוחות העשירים שלו משדרים יוקרה שאפילו מתבטאת בשם שלו - השדרה החמישית, אבל עם טוויסט חצוף (באלגנטיות, כמובן) שאנחנו אוהבות.
100 מ"ל: 219 שקלים

12. TOUS Eau de Toilette La Cologne Concentree
מותג התכשיטים הספרדי משיק ניחוח המזכיר רגעים של שלווה, רוגע ואהבה- עדין ומעט מתקתק, אבל עדיין רענן ומעט נגיעות של פרחים ומוסק. הבקבוק בעיצוב נקי עם הדובי המוכר.
90 מ"ל: 199 שקלים

13. Kenzo World Intense
אחרי שכבשו אותנו בשלל בשמים ממכרים ועיצובים ייחודיים, מגיע תורו של בושם חדש מבית קנזו לרגש אותנו. עיצוב מסתורי לבקבוק שצורתו האומנותית מזכירה עין והצבע הכחול סוגר את הפינה. ניחוחות שנעים בין מתקתקים לפרחוניים, הופכים את הבושם החדש של קנזו לסוג של הרפתקה מבולגנת - בדיוק כמו האופנה של קנזו, מטאפורה לעוצמתיות ומשקף את כוחה של האישה של קנזו.
50 מ"ל: 369 שקלים. 75 מ"ל: 499 שקלים

בשמים לחג. קולאז',
קלווין קליין, מארק ג'ייקובס, אליזבת ארדן, טואוס, קנזו/קולאז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully