קים קרדשיאן שלט חוצות לוס אנג'לס. GettyImages
GettyImages

אופרה, ביונסה, קים קרדישאן או איימי שומר - מי הרול-מודל שלך?

16.9.2018 / 16:27

כל אחת, לא משנה כמה מוצלחת, צריכה משהו לשאוף אליו. יעד, מטרה נשגבת, או מישהי שחיה את החיים שאת היית רוצה לחיות. מי הרול-מודל שלך ומה זה אומר עלייך?

"אלוהים הוא אישה" הוא משפט שאנשים אומרים באופן די תדיר, ותכל'ס, זה נשמע די נכון. אחרי הכל אנחנו אלה שיוצרות חיים, ממש בתוך הגוף שלנו (עם קצת עזרה מחבר, בסדר, נו). גם אם הם מתכוונים להגיד שאנחנו פשוט מעולות, זה בסדר, אגב, וגם נכון, כמו שאנחנ7ו מתחילות להבין בשנים האחרונות. בניגוד לפעם, הידע הזה הוא נחלת הכלל - פעם פשוט לא ידענו כמה מוצלחות אנחנו, כי היינו חבויות בבית, מבשלות, מגדלות, מטפחות, בשקט בשקט, בעוד אנשים אחרים נהנו מפירות מאמצינו וקיבלו עליהם את הקרדיט.

לא עוד. זה נגמר, וכיום, בעידן התקשורתי המוגזם הזה יש מספיק הרבה דוגמאות חיות של נשים חזקות, מצליחות ומרהיבות עין, והכי טוב, אנחנו יכולות ממש לעקוב אחריהן ביומיום, לראות מאין באו ולאן הגיעו, ולשאוב השראה מהדרך שעשו ומהחן שבה עשו אותה. אז אם גם את מעריכה את פועלן, מקשיבה לשירים שלהן ומרגישה שהם מדברים ספציפית עלייך, וכמובן עוקבת אחריהן באינסטגרם באדיקות, עני עלי השאלות וגלי מי מתוך רשימת הנשים האלו היא ההשראה שלך ומה זה אומר עלייך - ביונסה, קים, אופרה או איימי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully