עומר אדם. צילום מסך
צילום מסך

אושפיזין כפוי - שישה סלבס שהיינו מארחות בסוכה שלנו

23.9.2018 / 12:50

אחרי הרצף של הארוחות המשפחתיות שנאלצנו לשאת בשבועות האחרונים, המסורת היהודית מצווה עלינו לרענן את המשפחתיות הצפופה הזאת עם כמה אושפיזין - אלה הסלבס שהיינו רוצות לשבת איתם השנה בסוכה שלנו:

חג סוכות, חג סוכות, חג לכל המתוקות - והגיעה שעה לתת לסלבז התמוהים, המעניינים והאקראיים ביותר של ארצנו, את מקומם בסוכת החג. ובמילים אחרות: אם הייתן יכולות לבחור, מי הייתן מייחלות שיצטופף אתכן תחת הגפן, ינענע לכן את ארבעת המינים וישיר את שני השירים וחצי של סוכות? עבור מי שווה מספיק כדי לגזור איתם פתיתי שלג מוארכים ולתלות לרוחב?! שימו לב, בנות, לאורחים הכי מוש עבור החג הזה:

עדן הראל ועודד מנשה

רוצות קצת דת ווייבז? נו בוודאי שכן, ומי עושה את זה טוב יותר מהזוג המתחזק של הביצה, המשריצים הלאומיים, אלו שהפכו את הדת לפוטוגנית (גם את, לינור אברג'יל, גם את). עודד ועדן מתחזקים לא רק אתר אינטרנט משלהם, ולא רק הרצאה נודדת על רוחניות שתעיף לכן את הסכך ליטרלי, כלומר בפ?שט - הם גם מאוד יפים. ורהוטים. עדן היא השריד האחרון לימים בהם צפינו באמ.טי.וי והרגשנו חו"ל, ועודד הוא השריד האחרון לימי ערוץ הילדים הפוחזים, אז אנחנו קשורים אליהם רגשית, וכולנו קצת ילדים שלהם. אמן.

משפחת פיק וטרנטינו

תראו, אני אדם פשוט. אני רואה משפחה רוויית גלאם שיש בה אבא מוכשר עם קול מאנפף, שתי תאומות פתאומיות, עוד ילדון ואמא בלונד-פלטין (שירה מנור, אחותכם מי) - ואני מזמינה אותם לסוכה שלי. תוסיפו לזה את אחד הבמאים הכי מוכשרים בהיסטוריית האנושות, שפשוט התאהב בדניאלה פיק ולא הבין שלהתחתן עם אחת מאיתנו זה להתחתן עם כולנו; והרי לכם חג שמח. אגב, אני מתכוונת לזה, צביקה פיק מוכשר וצריך להיות מוערך יותר על כל מה שהוא עשה. יש לנו שבעת ימי אושפיזין ביחד כדי לשמוע בדיוק למה. וגם לברר מה היה למרסלוס וואלאס במזוודה.

עוד באותו נושא

סליחה, חטאתי: 9 דברים שנשים צריכות להתנצל עליהם

לכתבה המלאה

עומר פאקינג אדם

כשחושבים על זה, ובואו בבקשה נחשוב על זה: האם עומר אדם הוא יצור אמיתי? אולי מדובר בהולוגרמה מתוחכמת, בהלצה של הממשלה, בהכלאה בין אדם לאל כמו במקרה של הרקולס? רבותיי, יש לנו ביונסה, והוא קווקזי וגם סקסי בדרכו. כולם אוהבים אותו, מההיפסטרים המרירים של קינג ג'ורג' ועד לקהל המוזיקה המזרחית. איך? איך הוא עשה את זה, איחד את העם שלנו יותר משהפחד מפני ליצנים פתאומיים אשתקד? ומה נותר לנו לעשות, אם לא פשוט לחטוף את הילד המיליונר הזה ולתחוב לסוכתינו? כלום, גבירותי, התשובה היא כלום.

אייל שני

ברצינות צריך להסביר למה? באמת, עלינו לפרט כיצד האיש שזימר לעגבניות, חשף מפשעות, הפך כל ריאליטי-בישול לתוכנית החביבה עלינו וכונן את מעמדו כמשורר הלאומי, חייב להיות חלק מהאושפיזין המושלם? לא, לא צריך להסביר דבר, צריך פשוט להזמין אותו ולבקש ממנו לאלתר לנו אוכל טעים מעלי הגינה הקרובה. תודה.

שלומית מלכה ויהודה לוי

כי עדיף להושיב אותם בסוכה למשך שבוע, מאשר לתת להם להמשיך להסתובב בקורקינטים ולסכן חיי אדם. כמו כן, שלומית בונה סוכה.

אמא של אסי עזר

אמרנו סלבז, לא קרובי משפחה של סלבז, נכון? אבל מלי עזר היא היוצאת מן הכלל שלא מעידה על הכלל אלא על סוג מסוים של אלוהות. האישה הזו, והגיע הזמן שתדעו זאת, היא כנראה האושיה הכי שנונה שהאינסטגרם שלכן עדיין לא הכיר. היא שופכת מצחוק. ובהתחשב בזה שבנינו כאן חג סוכות מביך, בו דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו יתמודדו עם שאלות מביכות מצד הזוג מנשה לגבי נישואין בין גוי ליהודייה - אין כמו אישה מגה-פלפלית כדי להקליל את האווירה ולגבש את כולנו. עומר אדם ישיר ברקע, אל תדאגו. שלומית ויהודה, אמרנו לכם לא לזוז. לא, לזוז, מהמקום. הצילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully