דיוטי פרי מוצרים. סתיו ברגר,
סתיו ברגר

בדרך לחו"ל עוצרים בדיוטי פרי: פריטים שישדרגו לך את החזרה לשגרה

סתיו ברגר

26.9.2018 / 13:02

את מתחילה להתרגש כבר באריזה, אבל הרגע שבו את באמת יודעת שזה קורה הוא כשאת נפטרת מהמזוודה המעיקה הזאת ומגיעה לדיוטי. מותגים, שופינג, פינוקים - חו"ל, היר איי קאם

את חופשת הקיץ ערכנו השנה באי האהוב רודוס. ארזתי את בעלי והילד ובדרכנו לחגיגת הכל-כלול עצרתי בתחנה הכי מרגשת לפתוח בה כל גיחה לחו"ל: דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. למה אנחנו כל כך אוהבות את הדיוטי פרי? ברור, המחירים אטרקטיביים, אבל גם שפע המותגים, המתחמים והמבצעים המיוחדים מחדיר תחושה חגיגית עוד לפני שעלינו למטוס. השאלה היא איך בוחרים במה להתמקד מכל הטוב הזה? הנה הדברים שפשוט אסור לפספס בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בסתיו הקרוב:

הבושם החדש מבית דיור - JOY

חייבת בושם חדש לסתיו? חייבת! נתחיל מהפרזנטורית של הבושם, הלא היא השחקנית ג'ניפר לורנס. בחירה מלהיבה, צעירה וחזקה לבושם עוצמתי שכזה. מדובר בניחוח פריך ואינטימי המבוסס על ברגמוט ומנדרינות, ורד ויסמין. לצד זאת יש לו תווים חמים, הוא עצי ואלמוגי עם רמז לפצ'ולי ותווים של מושק. אינטימי, חושני ומעניק השראה - כשמו כן הוא. הבושם מעוצב בצבעי כסף מבריק וורוד קורן וחיוני. אכן משמח, אבל גם יוקרתי!
50 מ"ל EDP - 79.90 דולר
90 מ"ל EDP - 114 דולר

מייקאפ פאואר פאבריק מבית ארמאני

מזה זמן מה שאני לוטשת עיניי אליו, כי הוא המייקאפ החדשני והמדובר ביותר בעולם האיפור כרגע. שילוב כמעט סותר של כיסוי מלא עם נוסחה קלילה במיוחד. איך זה יכול להיות? עובדה. המרקם פשוט נמס לתוך העור, מטשטש ביעילות פגמים ויוצר מעטה קליל בגימור מאט ותחושה של עור חשוף ונקי. החידוש בפורמולה הוא ריכוז של שמנים ללא תחושת שמנוניות, המספק ברק עמיד לאורך זמן, וכיסוי מלא המושג על ידי תרחיף של פיגמנטים. יש בו הגנה מהשמש של 25 SPF, והוא מגיע במנעד של 15 גוונים, בבקבוק אליפטי ואלגנטי. האריזה נוחה והיגיינית ובקבוק המשאבה מספק בדיוק את המינון הנכון. בסיס מושלם. מחיר- 55 דולר ל- 30 מ"ל

דיוטי פרי מוצרים. סתיו ברגר,
בושם, מייק אפ, מסיכת בד ושוקולד. ככה מתחילים חופשה/סתיו ברגר

גודייבה - שוקולד פרימיום

חיפשתי מתנה שווה לחמותי שתחיה, ומצאתי את מבוקשי בקיר השוקולד היוקרתי של הדיוטי פרי. שוקולד יוקרתי הוא המתנה המושלמת לכל אירוע וצורך, וגודייבה היא מילה נרדפת ליוקרה. השוקולד מגיע עם קופסת מתנה ארוזה להפליא, עטוף בנייר משובח וארוז בסרט משי זהוב, ובעת פתיחת הקופסא מתגלות שכבות של טראפלס. חלק קטן מטעמי השחיתות שבפנים: פטל, קרמל מלח ים, מוס וניל, קפוצ'ינו, שקדים, קרם ברולה, וטעמים מדהימים נוספים. קיר הפרימיום של הדיוטי פרי מציע מגוון גדול של מארזי יוקרה מבית גודייבה, לינדט ועוד, במבצעים אטרקטיביים במיוחד. גם אפשר להזמין מראש גם דרך האתר.

מסכת פנים דרמהגלאם After-Flight

טרנד קוריאני מתוק הוא מסיכות הבד המרעננות והייתי חייבת אחת להשבת הלחות לעורי אחרי הטיסה. אוויר המטוסים היבש, הבדלי האקלים וגם סטרס הנובע מנסיעות, תובעים מחיר יקר מעור הפנים. מותג הטיפוח דרמהגלאם המתמחה במסכות בד מציג את המסכה הייחודית להחייאת העור לאחר טיסה: בוסט של הזנה, רעננות, זוהר וחיוניות תוך 15 דקות. הזנה אינטנסיבית, לחות מיידית, איזון והרגעה, ויטמינים, מינרלים, וניחוח נפלא ומרענן. ככה מתחילים חופשה.
מחיר המסכה הוא 10 דולר וניתן להזמינה אונליין באתר

עוד כמה מבצעים ששווה לבדוק:

3 בשמים ב- 99$ כולל מותגים כגון דונה קארן, אסתי לאודר ועוד
בשמי מונטל - בשמים חזקים, מתובלים וארומטיים עם ניחוח ייחודי
בשמי קריד - בשמי בוטיק מיוחדים במגוון בשמים לגברים ונשים

ויש גם סרטון הול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully