זוג רב. ShutterStock
ShutterStock

כשאת יודעת שמשהו לא עובד: סימנים שהזוגיות שלך בבלגן

4.10.2019 / 9:00

חכמות חכמות, אבל כבר כמה פעמים קרה שפספסנו לגמרי משהו ממש חשוב שקרה במערכת היחסים שלנו. כמו למשל את הסוף שלה. אז כדי שזה לא יקרה שוב, הנה כמה סיטואציות שלא כדאי להזדהות איתן

רובנו ניחנות באינטליגנציה רגשית גבוהה, או לפחות כך אנחנו רוצות להאמין, אבל במקביל יש לנו גם יכולת הדחקה ממש ממש גבוהה, במיוחד כשמדובר בבני או בנות הזוג שלנו, שזה סוג של מבטל אחד את השני. אופס. אז מה קורה כשאנחנו מפספסות? חוץ מבכי, צרחות וציפרלקס? אנחנו כאן כדי להזכיר לך את מה שאת כבר יודעת. קחי מבט ארוך ובוחן על מערכת היחסים שלך, ותגידי, בכנות, אם אחד מהסימנים האלה נראה לך מוכר. לפחות תבדקי. שלא תגידי שלא ידעת וש"זה בא לך משום מקום".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

תתחדשי. הוא בוגד בך

אם הוא אף פעם לא קונה לך פרחים ופתאום הוא קנה לך זר- הוא כנראה בגד בך. אם הוא הולך וקונה לך כלב קטן ומתוק באלפי שקלים - כנראה שכבר יש לו משפחה נוספת. או לכל הפחות- הוא שוכב עם סיגל מכוח אדם. תחשבי על זה, אין לו באמת סיבה מיוחדת לקנות מתנה, הוא בדרך כלל לא מפנק ברמה כזאת, ואם תחשבי על זה - גם כשאת פישלת בפעם האחרונה הרגשת צורך לפצות אותו. את פשוט עשית איתו סקס, הוא טיפה פחות מתוחכם. קורה.

איזה יופי, מקרינים שוב את אמאש'ך הזונה

לא, זו לא הרגשת דה ז'ה וו חמורה, אתם כבר רבתם על זה בעבר, יותר מפעם אחת. הנושא כבר עלה, נלעס ונטחן. דיברתם על זה שעות, צעקתם, התווכחתם, הפכתם כסאות. איכשהו הנושא נשאר לא פתור. ואת יודעת מה? הוא גם כנראה לא ייפתר לעולם. אגב, זה לא משנה אם הנושא הוא חינוך הילדים או אצל מי נעשה את ט"ו בשבט. אם יש יותר מדי נושאים שנויים במחלוקת, או שפשוט הם נראים כמו הרבה נושאים אבל בעצם הם פשוט חוזרים על עצמם מאות פעמים, תקראי בין השורות - אתם בבעיה.

עוד בוואלה!

זה כן הגיל, וגם התרגיל: מצעד הקוגריות הלוהטות בישראל

לכתבה המלאה

זה בסדר, את יכולה להוריד את האיפור. הוא הבין את המסר

אין כמו זוגיות שמדמה יחסי עבד ואדונית. כיף לך שהוא קופץ בבהלה כשאת נכנסת הביתה? נחמד לך שהוא לא נושם כשאת ישנה כדי לא להעיר אותך? עושה לך פרפרים בבטן שהוא מחסיר פעימה כשהוא מגלה שפספס שיחה ממך? קשה להאמין. אבל אין מה לעשות, אם הוא מתנהג ככה הוא מפחד ממך, והוא כנראה גם מהגברים שרצים לחברים שלו לספר על המפצלת שחיה איתו (כן, את). או שהוא טרייר. זו גם אופציה.

אמר שיצא לנקניקיה ב-5 שקל ולא חזר 20 שנה

זו כבר בעיה די מוכרת, ביקור זוגי באיקאה יכול לגרור לא מעט ריבים ומחלוקות על נושאים הרי גורל כמו באיזה צבע ניקח את צנצנת EKLATERA. איקאה היא כמו נייר לקמוס למערכות יחסים, היא מעמידה אותן במבחן. האמת, אם הצלחתם לצלוח את מבוך הרהיטים הזה בלי אף תאקל- גם זה קצת מעלה חשדות לגבי הזוגיות שלכם. או לגבי האנושיות שלכם. ווסטוורלד מישהו? אבל אם התלבטתם בין ארון סגור לפתוח ובסוף בחרתם ברצח והתאבדות- כנראה שיש בעיה במערכת היחסים.

והנה חברים שדווקא נשמח לראות בכל יום

משפחה לא בוחרים, בטח לא את המשפחה שלו. גם את החברים שלו את לא בחרת, ולא נעים להודות, אבל את לא יכולה לסבול אף אחד מהם. אימא שלו לא באמת זוכרת איך את נראית (וטוב לה עם זה), ולמפגשים עם החברים הוא כבר מזמן לא טורח להזמין אותך. את רוצה אותו רק לעצמך, אבל כשהוא נמצא איתך לבד את "נרדמת" על הספה. המממ. האם את באמת רוצה אותו? והאם אפשר לקיים מערכת יחסים עם אדם שאת שונאת את כל שאר האנשים בחיים שלו? במוקדם או במאוחר זה יתפוצץ לך בפרצוף. בום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully