פוקישופ. מערכת Sheee
מערכת Sheee

לאנץ' בפוקישופ: סושי מפורק בקערה - גימיק או קונספט גאוני?

17.10.2018 / 11:41

אם נמאס לך מסלט (לנו נמאס, זה בטוח) הנה האלטרנטיבה הכי טרנדית לארוחת צהריים באמצע היום, קערת פוקי שתשאיר אותך קלילה יחסית, אבל לא רעבה. הכירו את פוקישופ

בין אם את עובדת בעבודה המשעממת בעולם או שאת במשרת חייך, את בטח מחכה בקוצר רוח להפסקת הצהריים. אין מה לעשות, ארוחת הצהריים היא קרן אור ביום גשום, היא משלבת את שני הדברים שאנחנו הכי אוהבות בעולם: הפסקה ואוכל. אחרי שמאסנו בשאריות מהסופ"ש, והגענו למסקנה שלדפוק שווארמה כל צהריים יוביל היישר לשנ"צ, משם לסימני מקלדת על הלחי ומשם הדרך לפיטורין קצרה, יצאתי לחפש אחר אלטרנטיבה שווה.

המטרה: למצוא ארוחת צהריים ראויה ליום עבודה. כזו שתמלא את הרעב המצטבר אבל לא תכביד. שתהיה טעימה, שווה את הכסף, ולא יקרה מדי. וכך הגענו לפוקישופ.

מה זה: פוקי הוא פאסט פוד, ועם זאת לא ג'אנק פוד, שסוגר פינה מצוין במהלך יום העבודה. "פוקישופ" מציעים פתרון מהיר וטעים לארוחת צהריים שלא תגרום לכם לחזור למשרד ולהירדם מול המחשב. מדובר במעין קערה של סושי מפורק, על אורז לבן, מלא, קינואה או ירוקים, דג נא או טופו וירקות. את תכולת הקערה אתם יכולים להרכיב בעצמכם מתוך מבחר לא רע של אופציות - סלמון, טונה, ירקות טריים או מבושלים, אצות ומבחר רטבים. המנה מגיעה לא מעורבבת, מה שהופך אותה לסופר אינסטגרמית (כי אם כבר יצאנו לאכול בחוץ לא נצלם?), וגם כיף לאכול אותה כל פעם מזווית אחרת ולחוות טעמים קצת שונים.


איפה זה: סעדנו בסניף באבן גבירול. כל אחד הצטייד בקערה מלאה מכל הבא ליד (אין הגבלה של סוגי תוספות, אלא רק שיהיה בכמות שנכנסת בקערה). האווירה במקום טובה, הצוות היה נחמד ושירותי, ישבנו בחוץ ונהנינו מהאווירה החיה של הרחוב, בימים האלה שכבר לא חם מדי ועדיין לא קר מכדי לשבת לאכול בחוץ.

פוקישופ תצוגה. מערכת Sheee
התצוגה. פשוטה אך טעימה/מערכת Sheee

טעם: המנה עצמה הייתה מאוד טעימה, מתאימה מאוד לחובבי הסושי, שבא להם לגוון מדי פעם. הרטבים המיוחדים בהחלט הוסיפו עניין: ווסאבי סרירצ'ה או מיונז ווסאבי, שהיו אלטרנטיבה מעניינת לסויה הקלאסית. כן היה חסר לנו אבוקדו טרי (היה סלט אבוקדו).

קלילות: סיימנו את הקערה והרגשנו שזה "בול". יותר מזה יכל להיות עמוס, ופחות מזה היינו נשארים רעבים. כיוון שמדובר במעין "סלט בהרכבה", נכנסנו ויצאנו מאוד מהר, שזה יתרון נוסף לאוכל של אמצע יום עבודה. שעה לאחר האוכל נרשמה תחושת כבדות קלה אצל חלק מהסועדים, אבל צלחנו אותה בשלום. הקערה מהוואי כבר כאן והיא כאן כדי להישאר.

הפריע לנו: ניקיון המקום. אנחנו הגענו ב-15:00 כשכבר נגמרה שעת השיא של המקום, ומקרר התוספות נראה כאילו הוא ראה ימים טובים יותר.

חסר לנו: סויה רגילה וגוש ווסאבי, לאוהבי הקלאסיקה

פוקישופ קערה. מערכת Sheee
קערה זה החיים/מערכת Sheee

שעות פתיחה: ראשון-חמישי: 11:00-23:30, שישי: 11:30

משלוחים: יש (רק באמצע השבוע, רק בסניף תל אביב בינתיים)

חניה: ברחוב או בחניון גן העיר שקרוב יחסית

טווח מחירים: החל מ-38 שקלים לקערה צמחונית ועד ל-48 שקלים לקערה עם דג טונה נא

עסקיות/לייט נייט/האפי אוור: אין

כשרות: רבנות

מנה מומלצת: ישנן 6 מנות מומלצות שף, אם אין לכם חשק להרכיב בעצמכם.

אופציה לטבעונים: יש

אופציה ללא גלוטן: יש

אמצעי תשלום מיוחדים: סיבוס, 10ביס, משלוחה, משלוחים, PaidIT ובקרוב גם colu.

גישה לנכים: יש

אזור מעשנים: יש

כתובת: אבן גבירול 62, תל אביב. יש גם סניף בהרצליה (רח' ספיר 6)

פוקישופ תפריט. מערכת Sheee
התפריט של פוקישופ אבן גבירול/מערכת Sheee

תני לייק בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully