תצוגת האופנה של שני צימרמן בביוטי סיטי, יולי 2016. צילומים: אבי ולדמן,
צילומים: אבי ולדמן

רוצה אאוטפיט של שני צימרמן ב-50 שקלים? גלי לאן ללכת בסופשבוע

21.10.2018 / 17:43

רונן חן, ששון קדם, אלמביקה, קארין A, סטלה ולורי ועוד רבים המעצבים שימכרו בגדים במחירים הזויים ב"טרנדה 2018", יריד המעצבים הכי שווה בשנה. המחירים ינועו בין 50 ל-150 שקלים, והרווחים יוקדשו לנשים בסיכון

רק לעיתים נדירות יוצא לנו גם לעשות שופינג שווה במיוחד וגם לעשות מעשה חיובי, אבל מי מכן שתבקר ביריד "טרנדה 2018" בסופ"ש הקרוב, תעשה בדיוק את זה.
יריד המעצבים של עמותת "רוח נשית" מתארח בלאונג' של אברהם הוסטל ת"א, ליומיים של רוח נשית במיטבה. כל הכנסותיו של היריד יתרמו לפעילות עמותת "רוח נשית" המקדמת את עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות.
ביריד שיתרחש בסופ"ש הקרוב (שישי ושבת) יוצעו למכירה בגדי מעצבים, תיקים, תכשיטים, הלבשה תחתונה כשמחירי הפריטים סמליים וינועו בין 50-150 שקלים, למעט פריטים נבחרים.

איזה מותגים תוכלו למצוא ביריד?
רונן חן, ששון קדם, שני צימרמן, אלמביקה, קארין A, שו שין, סטלה ולורי, אתא, Cala, Hot Crown, הגר סתת, PIOO PIOO, סטארג'ולי, Sue & Belle ועוד רבים וטובים. כל הפריטים שתראו ביריד נתרמו על-ידי מעצבי האופנה והחברות המשתתפות ביריד.

עמותת 'רוח נשית'
חותרת לקדם את כוחן הכלכלי של נשים נפגעות אלימות בישראל, מתוך ראייה פמיניסטית ומחויבות לצדק מגדרי ושוויון תעסוקתי-כלכלי. 'רוח נשית' מאמינה כי קיים קשר הדוק בין אלימות נגד נשים לבין בידודן החברתי, נחיתותן המעמדית ותלותן הכלכלית וכי יציאתן ממעגלי האלימות כרוכה בביסוס עצמאותן הכלכלית. העמותה מסייעת כל שנה למאות נשים לצאת ממעגל האלימות, להשתלב בשוק העבודה, לפתח אופק תעסוקתי, להגדיל הכנסה, לאזן את התקציב ולסגור חובות.

מתי: 26-27/10, שעות 11:00 - 18:00
כתובת: "אברהם הוסטל"- לבונטין 21, תל-אביב
עלות כניסה: 10 שקלים (גם הם יתווספו לתרומה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully