מאיה ורטהיימר. עדי כהן צדק,
עדי כהן צדק

חמש סיבות למה אנחנו אוהבות לשנוא את מאיה ורטהיימר

29.10.2018 / 7:13

היא ג'ינג'ית יפיפייה, מתחזקת קריירה מצליחה ומגיעה ממשפחה מיוחסת. וכאילו כל זה לא מספיק, היא עלולה ממש בעוד כמה ימים להפוך לפירסט ליידי המגניבה ביותר בישראל. אם אלה לא סיבות מספיקות לשנוא אותה, אנחנו לא יודעות מה כן

היא מהממת, מצליחה, עשירה, וכאילו כל זה לא מספיק, היא עשויה, ממש בעוד כמה ימים, להפוך לפירסט ליידי המגניבה ביותר בישראל. אז כן, אנחנו קצת מקנאות במאיה ורטהיימר, ואולי קצת מעריצות אתה, אבל מסתבר שלהיות מוצלחת בשמונה מאות תחומים שונים זה פשוט לא מספיק למאיה, כי בכל יום מחדש היא נותנת לנו עוד סיבה לשנוא אותה קצת יותר.
אז אם אתן עדיין לא החלטתן מה אתן מרגישות כלפיה, תנו לנו לעזור - עם חמש סיבות לגמרי הגיוניות לשנוא את מאיה ורטהיימר:

בגלל ההומור

עם מראה של דוגמנית וייחוס של משפחת אצולה היינו מצפים ממנה להיות בובה קרירה ואריסטוקרטית שמחייכת פעם בשבוע. וגם מטומטמת, אם אפשר. אבל מאיה היא מצחיקה, זורמת, כיפית ונראית באופן כללי בחורה מגניבה שלא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות. הצצה קצרה לחשבון האינסטגרם שלה מניבה מיד ריקודים הזויים וגמלוניים, בדיחות על פלוצים, שירה קורעת מצחוק ובעיקר המון חן והומור עצמי. מרגיז.

בגלל הזוגיות

במקום ללכת עם כדורגלן חובב דוגמניות, דוגמן שיגרום לכל האחרות לרייר או איש עסקים מסתורי שיסחוף אותה במטוס פרטי לרומא רק כי היא אמרה שבא לה פסטה, מאיה נמצאת כבר כמה שנים בזוגיות מקסימה, משעשעת ובעיקר אותנטית עם מי שמתחרה על תואר ראש העיר של תל אביב - אסף זמיר. ואלו לא רק התמונות בהן הם נראים מאוהבים מעל הראש, אלא בעיקר הסטוריז שלהם מחופשים לאנה ואלזה או משחזרים הדחות של הישרדות. כל מה שבא לנו זה שהם יזמינו אותנו אליהם הביתה לערב של נשנושים וצחוקים. וההזמנה עדיין לא הגיעה. חוצפה!

עוד באותו נושא

גולגולת? ערפד? קיילי ג'נר? 5 תחפושות האלווין מלחיצות

לכתבה המלאה

בגלל הסטייל

בתוך ביצה מקומית מלאה בפאשניסטות שנראות זהות לחלוטין ואחרות שתמיד מזיעות ממאמץ, מאיה מצליחה לדלג בקלילות בין סגנון בוהמייני לא מתאמץ לקוליות נונשלנטית מעוררות קנאה. בין אם זו שמלה מתנופפת וצבעונית, כובע רחב שוליים או מעיל טרנץ' ארוך ומנומר, עליה הכל נראה כל כך שיקי ומרענן שכל מה שבא לנו זה לשדוד לה את הארון. ולשנוא אותה, כי גם אנחנו רוצות ללבוש חצאית פסים עם גופיה פרחונית, אבל עלינו זה נראה כאילו ברחנו מבית משוגעים. שערורייה!

בגלל האמביציה

היא אמנם יכולה לחיות חיים בהם היא מסתובבת בין בירות עולם, מכירה בשמות הפרטיים את כל המעצבים הגדולים ומתלבטת איזה בגד ים ללבוש לתמונה הבאה באינסטגרם, אבל במקום זאת היא עובדת מגיל 14, משחקת באינספור סדרות, מדגמנת לרשתות גדולות ובאופן כללי לא מפסיקה לרגע. אז אנחנו שונאות אותה, כי אנחנו עייפות, ויש לנו עיגולים כהים מתחת לעיניים, ורק לצפות בסטורי שלה מספיקה לעשות בשעתיים את מה שאנחנו דוחות כבר חודש מתיש אותנו. איף.

בגלל שהיא גורמת לנו להרגיש כשלונות

למה? כי אנחנו פשוט לא מצליחות לשנוא אותה. אנחנו כל כך רוצות לשנוא אותה. מנסות למצוא בה דופי, מילה לא במקום, שערה לא במקום, צלוליט - משהו. אבל כלום. מנסות מנסות, אבל כל מה שבא לנו זה שהיא תסכים לבקשת החברות שלנו. בנתיים היא לא מגיבה. שונאות אותה. מעצבנת.

לייק לפייסבוק שלנו כבר עשית??? זה הזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully