בר רפאלי בורקה. צילום מסך
צילום מסך

הבורקה זו הבעיה הכי קטנה שלה - האאוטפיטים הגרועים של בר רפאלי

31.10.2018 / 15:14

מהבורקה עשיתם עניין? דווקא את המסר של הפרסומת אהבנו, אבל אם כבר מדברים על סטיילינג, או היעדרו, הרבה יותר מפריעים לנו לוקים אחרים באינסטגרם שלה

בר רפאלי (33) אולי טוענת שהיא רוצה לחיות בשקט, אבל אם תיכנסו לרשת, תוכלו ללמוד בקלות פרטים מאוד מיותרים כמו איך היא חגגה את היומולדת המוגזמת האחרונה שלה, מה מצב חשבון הבנק שלה ומה שלום אמא שלה. אנחנו אוהבות את ברבור, אבל טעם אין לה. מרפרוף באינסטוש שלה תקבלו תמונה די ברורה של בחורה שאמנם הכל נראה עליה מדהים אבל שמזל שמלבישים אותה ברוב הזמן, כי לבד קצת קשה לה.

אולי היא תופסת טרנדים בזמן אך נופלת בסטיילינג ומצבה לא השתפר עם השנים, למרות המינגלינג בחברת אנשי אופנה. למזלנו, רוב הפוסטים שלה הם בבגדי ים והלבשה תחתונה או באירועים בהם כנראה שמישהו הלביש אותה. וטוב שכך.

באיזה חנות מזכרות קנית את התיק הזה, תגידי?

עוד באותו נושא

עובד או לא עובד? מוצרי טיפוח מסקרנים במיוחד

לכתבה המלאה

שניה לפני שהיא קורעת את החולצה וחושפת את כוח העל שלה (שהיא מושלמת, כאילו), רפאלי מצטלמת לא מעט עם חליפות "גבריות" ומשקפי ראייה שמראים שהיא לא רק מסתמכת על הנשיות המתפרצת שלה. אה, ויונית לוי - מאחורייך.

בתוך בליל של תמונות בהן בר בביקיני משתזפת לה על החוף, ביאכטה, בבריכה ואיפה לא, יש כמה תמונות שלה מתאמצת להיראות כמו נערת כפר, או מה שזה לא מנסה להיות. אנחנו בעדה בסך הכל, אבל קצת הגזימה עם השמלה, כובע הקש והצמות של היידי והכל בו זמנית. חוץ מזה האותנטיות מחייבת עדר כבשים, אם כבר

יש לה את הבטן הכי שטוחה בארץ, והיא גם גורמת לזה להיראות כמו משימה פשוטה, ואולי זו הסיבה לחולצות הקרופ-טופ שמפגינות אותה, ובצדק. הטרנד של הקרופ-טופ והחלק התחתון באותו צבע חלף כבר מזמן, אבל בר מסרבת לשחרר. עצת המערכת? תתפרעי קצת במיקס אנד מאץ'. כי זה טו מאץ'.

אולי בגלל ליאונרדו, אבל בר מחוברת למראה האמריקאי, ונראה שאם נפתח את הארון שלה נמצא שם הרבה חולצות משובצות ולא מעט פרטי ג'ינס. בגדול זה לוק נצחי, אבל לא תמיד זה עובד. אם את לא בפרסומת לאברקרומבי אז אין סיבה להגיע למצב כזה. הסוד טמון באביזרים, וזה די פשוט: נעלי סטילטו - הגזמת, טרנינג - התקמצנת. בר, ווי לאב יו, ווי רילי דו, אבל את לא צריכה להוכיח לנו שאת הבת של השכנים, די. את אייקון אופנה וזה האינסטגרם. תתלבשי בהתאם

רפאלי והנמשים השובבים שלה משאירים אותה עם לוק תמים ומתוק אבל במציאות היא אמא שנמצאת בעשור הרביעי לחייה שמסרבת לשחרר מהלוק הטינאייג'רי. היא נושאת לוקים מתוחכמים בצורה מקסימה ואופנתית, ולכן ממש לא ברור למה לפעמים היא מחליטה לעשות שופינג בפוקס קידס.

אהבת את הכתבה? מעולה! עכשיו לייק לפייסבוק שלנו ועוקב באינסטגרם, תודה

והנה הבורקה שעצבנה אנשים עצבניים מראש ורק חיפשו סיבה :)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully