ג'ינסים ונעליים.

שופינג זול: לטוס ללונדון עם 500 פאונד ולחזור עם מזוודה מלאה

4.11.2018 / 15:33

היא נסעה ללונדון עם פאוץ' ו500- פאונד וחזרה עם מזוודה מלאה בגדים. אה, כן, גם את המזוודה היא קנתה שם

אם אתן שופוהוליקיות עם חיבה עזה למבצעים, רוב הסיכויים שאתן חושבות שאסור להתקרב ללונדון אלא אם זו עונת הסיילים. הסיילים המרכזיים בלונדון מתרחשים פעמיים בשנה, אחד אחרי כריסמס והשני בקיץ.

עכשיו, זה נכון שאלו העונות בהם יש מבצעים על הבגדים, אבל מחירי כרטיסי הטיסה כל כך יקרים שכבר עדיף לרכוש כרטיס לא בעונה, ולרכוש בגדים בסיילים ספוראדיים. זו המילה שאתן צריכות לשנן, גבירותי: mid-season sale

תגידו את שלוש פעמים בקול רם. חוץ מזה, יש בלונדון אחלה של אאוטלטים, מכירות של עונות קודמות וחנויות יד שנייה מדהימות. וככה עושים את זה:

מזוודה

אם לא באת עם מזוודה בכלל, כמוני, את רכישת המזוודה שווה לעשות בפריימרק, שם המחירים נעים בין 20-45 פאונד כמובן שקניתי את זו שהייתה הכי זולה, ועל פריימארק אין מה להרחיב. זה זול מאוד, יש מבחר, ויש שם הכל מגומיות לשיער ועד לסדינים ומגבות.

מה קניתי?
מזוודה 20 פאונד
גרביים (חבילה של 5) 1 פאונד
חצאית 7 פאונד
חולצה מכופתרת 6 פאונד

חנות בגדים.
חנות בגדים

חולצות וגופיות

מהמקומות האהובים עליי לשופינג בלונדון הם טופ שופ ואורבן אאוטפיטרס ברחוב אוקספורד, מדובר בשלוש קומות לבגדי נשים ואביזרים ומתוכם שתיים מתחת לקרקע בהן תמצאי גם בגדי מעצבים, בגדי בוטיק של טופ שופ והכי חשוב, שם תמצאי את ה-SALE. רחוב אוקספורד הוא רחוב קשה ועמוס, במיוחד בתיירים, ולכן אני משתדלת להגיע לחנויות ספציפיות בשעות קלות לעיכול כמו בבוקר באמצע שבוע.

חלק גדול מהחנויות פה שוות ערך לקניון קטן מבחינת גודלן ולכן חשוב מאוד לבוא עם הרבה אנרגיה, בקבוק מים בתיק ונעליים נוחות. בחנויות נעליים כמו Office שקיימת בכל איזור בלונדון תמיד תמצאו איזור קטן של זוגות אחרונים במחירים מאוד שווים.

מה קניתי?
קרופ טופ 10 פאונד (בסייל)
גופייה עם הדפס 14 פאונד (בסייל)
טישרט 20 פאונד
חולצה שרוול ארוך 30 פאונד
חולצה ליציאה 25 פאונד
מעיל טרנץ' 20 פאונד (בסייל)

עוד באותו נושא

אין לך מה ללבוש? הנה 5 לוקים שיסדרו לך את היום הראשון של בית הספר

לכתבה המלאה
רטרו וורלד.
רטרו וורלד

סריגים

לא חסרות חנויות יד שנייה ווינטג' בלונדון, כמו שלא חסרים סמרטוטים ופריטי אופנה עילית יקרים גם בחנויות הללו. לחנויות האלה מומלץ להגיע עם מטרה - פריטים שבא לכן למצוא, כדי שהחיטוט בבגדים יהיה יעיל. עקב העומס בחנות וצורת התצוגה של הבגדים קל ללכת לאיבוד. קרה לי שרכשתי פריט "מגניב" בחנות כזו ומעולם לא לבשתי כי הוא לא היה רלוונטי לשום אירוע. החנות הכי מוכרת בתחום זה בלונדון היא Beyond Retro - יש אחת בסוהו ואחת בדלסטון - שתיהן שוות ביקור אם יד שנייה נמצא באג'נדת הקניות שלכן.

שימו לב: חנויות הוינטג', הותיקות לפעמים מייצרות קולקציות ממוחזרות. כלומר לוקחות פריט קיים, מוסיפות לו משהו, מורידות לו משהו, ושמות תגית חדשה. לא מדובר בדבר רע בהכרח, רע אבל אם באתן לרכוש וינטג' פשוט שימו לב לתגית.

מה קניתי?
סריג עבה 30 פאונד
סריג עם טקסטורה 33 פאונד
סוודר גולף 27 פאונד

מכנסיים קצרים

פעם שווקים בלונדון היו ה-שיט, היום כבר פחות. הם פתוחים בעיקר בסופ"שים, כלומר שבת וראשון, ומרחובות של מציאות היסטריות השוק הפך להיות מלא באזורים ממוסחרים. בגלל שחלקם פתוחים רק בסופ"ש והם מיועדים להיות מלכודות תיירים, מאוד קשה לנוע שם לברור את המציאות. אם את קצת פריקית או חובבת קיטש, קאמדן הוא המקום בשבילך. ואם את יותר היפסטרית אז כנראה שבריק ליין וכל האיזור המזרחי שכולל את האקני, שורדיץ' ודלסטון, יעשו לך את זה.

מה קניתי?
מכנס קצר של אדידס 5 פאונד
מכנס קצר של ליוויס 12 פאונד
טישרט להקה וינטג' 4 פאונד

קמדן.
קאמדן

פריטי ג'ינס ומכנסיים

את הבוטיקים השווים צריך למצוא, מבחוץ לא תמיד ברור מה הסטייל העיצובי שמוצע, ולכן כדאי לשוטט בעיר, גם ברחובות הקטנים ולהיכנס להציץ. בדרך כלל יש בחנויות כאלו פריטים יותר מיוחדים, כאלה שלא תראו על אף אחת אחרת בארץ. המחירים בבוטיקים האלו עלולים להיות יקרים אבל יש משהו נחמד בשופינג יותר ייחודי, במיוחד כשהוא תומך במעצבים צעירים. מה רע באיזה ארנק חמוד או איזה סטייטמנט פיס, שאם הם לא לגמרי זולים, מחירם ממש לא מופרח וישמשו אותך עוד שנים רבות? שווה.

מה קניתי?
מכנס קורדורוי לבן 40 פאונד
ז'קט ג'ינס 49 פאונד
ג'ינס 59 פאונד
מכנסי צמר 28 פאונד

וכמובן, אל תשכחו לבקש החזר מס!

לייק בפייסבוק כבר עשית לנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully