מצעד הדושים. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

"חצי בן אדם" או "מ-ש-ע-מ-מ-ת"? בחרו את הדוש הגדול בישראל

6.11.2018 / 14:19

מה המשותף בין אלעזר שטרן, אורן חזן, ואפילו אילן גילאון? כולם הצליחו לצאת מתישהו בזמן האחרון, איך לומר, דושים. ואיכשהו תמיד הכול קשור למירי רגב. מעניין, הא. ומי הכי דוש בעינייך?

מושב החורף של הכנסת סיפק לנו לא מעט מחזות אימים בשבועות האחרונים, ואם נוסיף את הבחירות לרשויות המקומיות ניאלץ לשאול את עצמינו, האם לא הגיע הזמן ללמוד לשיר את המנון פולניה ולהוציא כבר דרכון. בין ראש הממשלה בנימין נתניהו שקרא לפעילה חברתית "משעממת", לבין אורן חזן שכינה את חבר הכנסת אילן גילאון, היושב בכסא גלגלים "חצי בן אדם" וכלה בהתפרצות של ג'קי סבג ראש עיריית נהריה לשעבר שכינה את תושבי עירו "כפויי טובה" כי לא בחרו בו, מצב הגברים בארץ נראה עגום יותר משנה לשנה.

אני שואלת אתכן - האם אלה האנשים שאיתם ועם בניהם ניאלץ לבלות את חיינו? הו, האימה! החלטתי שהגיע הזמן לסמן את הקו האדום שלנו, מה שנקרא לברור את הדוש מן התבן - אי לכך הכנתי רשימה של הגברים עם ההתנהגות הכי שנויה במחלוקת מהזמן האחרון (שבמקרה, או לא במקרה, כולם פוליטיקאים או מקורבים לפוליטיקאים), כדי שנבחר מתוכה את הדוש המנצח.

אגב, למי שלא ידע, הפירוש המילוני למילה "דוש" לפי ויקימילון הוא: שחצן, וולגרי, יהיר וגס רוח, שממעורר באחרים הצופים או המאזינים לו תחושות של דחייה ומיאוס. אז מי הכי דוש בעינייך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully