קרפים ברטון. עומרי שפירא,
עומרי שפירא

קרפ מלוח ללא גלוטן לצהריים - משביע, לא מכביד, וכל כך טעיםםםם

11.11.2018 / 9:06

הם ייחודיים, מגוונים, משביעים ובעיקר מאוד טעימים - הקרפים של ברטון קרפרי הם כל מה שרצינו לחורף הזה. ואולי גם לקיץ הבא

סיימת לעקם את האף כששמעתן את המונח "קרפ מלוח"? יופי, עכשיו תתחילו לדמיין את אחד הדברים היותר טעימים שיש. כשאנחנו חושבות על ארוחת צהריים אנחנו אולי לא מדמיינות אותה בתוך קרפ, בייחוד כי הדימוי הראשון שעולה לנו בראש זה קרפ קניונים מצוי, מפוצץ בנוטלה במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב- בממרח בטעם ממרח בטעם ממרח שוקולד. הקרפים של ברטון קרפרי שונים לחלוטין.

מדובר בקרפים הכי מושקעים שיצא לנו להיתקל בהם, במגוון רחב של סגנונות ומילויים, החל מגבינות, דגים בשר ואפילו צמחוני (אל תדאגו, כמובן שיש גם קרפים מתוקים). בארוחת הצהריים שלנו החלטנו ללכת על אחד מכל סוג, והאמת? לא התחרטנו.

קרפים ברטון. עומרי שפירא,
קרפים ברטון/עומרי שפירא

לקרפ ארטישוק (שבמקור היה טבעוני) הסכימו להחליף לנו את הגבינה הטבעונית בגבינה חלבית, לקרפ עם הסלמון הוסיפו לנו ביצת עין - שדרוג מבורך, ולקרפ עם בייקון טלה וגבינת צ'דר- לא היה צריך להוסיף כלום. תאמינו לנו. כל הקרפים היו מצויינים. לא רק שהגימיק מגניב, האיכות והטריות של חומרי הגלם מורגשים, ולא נרשמה קמצנות בכמות המילוי.

וכאילו שכל זה לא מספיק, הקרפים עשויים מבלילת כוסמת ללא גלוטן, שזוהי בשורה נהדרת לצליאקים או לכל מי שצמד המילים "קמח לבן" גורם להם לעוויתות בלתי רצוניות. הטעם, אגב, לא נופל מקמח לבן ואפילו מתאים הרבה יותר לתוספות המלוחות.

מערכת Sheee
קרפים ברטון. עומרי שפירא,
קרפים ברטון/עומרי שפירא

למרות שהקרפים המלוחים של ברטון בהחלט עשו את העבודה, והיוו ארוחת צהריים משביעה לאמצע יום עבודה, הם לא כבדים, מה שנותן אופציה להמשיך לתפקד מבלי להרגיש כבדות יתר. אבל מה, לא נטעם את המתוקים? אם אתן חושבות בראש "לא", כנראה שמעולם לא נפגשנו.

גם בגזרת המתוקים לא תמצאו רק קרפ נוטלה בנאלי: קרפ טאטין- גרסה נהדרת לעוגת תפוחים, קרפ קרמל מלוח טרנדי, קרפ קרם ערמונים, והפייבוריט שלנו - קרפ סינבון. סמכו עלינו, לא תתחרטו.

קרפים ברטון. מיטל סלומון,
קרפים ברטון/מיטל סלומון

כתובת:
אבן גבירול 52, תל אביב - 03-6358221
או בסניף בפלורנטין: שדרות וושינגטון 22, תל אביב - 03-9199773. שעות פתיחה א'-ה' 12:00-00:00, ו' 11:00-18:00, ש' 12:00-00:00

טווח מחירים: 34-40 שקלים לקרפים המלוחים, 18-30 שקלים למתוקים

משלוחים: אין, יש אפשרות לטייק אווי

חניה: חניונים באזוראבן גבירול - חניון דובנוב או אזור כיכר רבין. בפלורנטין הרבה יותר קל למצוא חניה

עסקיות: בימים א-ה בין השעות 12:00-17:00. העסקיות מציעות את מגוון הקרפים בשלוש רמות מחירים (42,46 ו 50) וכוללות קרפ מלוח, שתיה קלה ומגש ירקות חתוכים.

האפי אוור: בין השעות 17:00-20:00. מחירים מוזלים לבירה סטלה מהחבית ולסיידר מהחבית וכן ליין לבן/ אדום.

חבר מועדון: יש אופציה לחבר מועדון שניתן לעשות בחינם והוא מקנה הטבות יום הולדת והנחה על כל קניה.

כשרות: אין

אופציה לטבעונים: יש

אופציה ללא גלוטן: יש

אמצעי תשלום מיוחדים: סיבוס, 10ביס, colu

קרפים ברטון. רמי לנציאנו,
יאמי/רמי לנציאנו

אם יש לך זמן לצאת לצהריים, יש לך זמן לעשות לנו לייק בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully