מלון סטאי. אסף פינצ'וק,
אסף פינצ'וק

כמעט בלתי נראה וצעד מאבולעפיה: נמצא המלון הכי מפנק בתל אביב

דנה לנדאו ודרור ניר

11.11.2018 / 14:23

פרויקט המלונות הרומנטיים בישראל יוצא לדרך עם אחד מהמלונות הכי יפים והכי יוקרתיים. מול כיכר השעון, צעד מאבולעפיה. שלחנו לשם זוג טרי שצלח את הדייטים הראשונים

מלון סטאי תל אביב, באזור ההיסטורי של יפו העתיקה, הוא מלון ברמת חמישה כוכבים פלוס, חדש ומפואר, ומציע 110 חדרי אירוח ו-10 סוויטות.במלון גם ספא מפנק, חמאם טורקי, מסעדת גורמה, חדרי ישיבות, אולמות אירועים וטרקלין עסקים. בריכת אינפיניטי משקיפה לנוף פנורמי מרהיב על הים והסביבה. מבנה מן המאה ה-13 משמש יסוד למלון החדש, והוא משומר בקפדנות כדי לא לדרוס מרכיבים היסטוריים חשובים. נשמע טוב, לא?

גם לזוג הצעיר (ב"צעיר" הכוונה היא שהם חודש יחד) זה נשמע מצוין - מלון יוקרה שנותן חופשה מבורכת מחיי העיר, אבל כזה שלא צריך להיכנס לרכב ולנסוע בשבילו שעה ומעלה, וגם בלי תחושת הלכידות המאפיינת חופשות מרוחקות. בניגוד לצימרים בגליל העליון, כשכל מה שיש לעשות זה לחכות לקשישה שמנהלת אותו שתביא את ארוחת הבוקר הקונטיננטלית ואת נחיל הזבובים שמגיע יחד איתה - בסטאי תל אביב, אם מרגישים חנוקים, אפשר תמיד לקפוץ לטיול שופינג קצר או לקפה עם חברה. שלא לדבר על העובדה שבסביבה המיידית תוכלו למצוא אינסוף בילויים, מכל הסוגים, ובכל שעה ביום בשוק הפשפשים, מתחם התחנה ונווה צדק, כולם במרחק הליכה ברגל או מונית קצרה.

מלון סטאי. אסף פינצ'וק,
שני צעדים מאבולעפיה/אסף פינצ'וק

לא שאנחנו אומרות שתבואו למלון רק כדי לישון, כן? ממש לא. אוהבי הארכיטקטורה וההיסטוריה ייהנו מכל רגע של התבוננות במבנה ומהסיפורים שמאחורי כל חדר ומסדרון במלון.

עיצוב: הנוף מהחלון החדר הוא רפאוה לנפשו של כל קלסטרופוב חובב, עיצוב הפנים, שימור לצד שחזור נעשה ברמה הגבוהה ביותר, ותחושה של אורבניות ישראלית משולבת באיכות חו"לית והקפדה על הפרטים שאינה נפוצה בישראל.

מלון סטאי. אסף פינצ'וק,
מלון סטאי/אסף פינצ'וק

אקססוריז: החל מהבריכה, המשך בספא הקטן, ובשירות המסור וכלה בחדרים הנקיים להפליא, ניכרת השקעה רבה בכל הפרטים הקטנים, אבל ללא ההגזמות שלפעמים מלונות יוקרה נופלים בהם. הכל עשוי בטוב טעם - סחלבים במסדרונות, שטיחים ערביים ופינות ישיבה עם נוף לים.

בריכה וספא: במלון בריכת אינסוף עם נוף מדהים - עם דק ובו ספות ושולחנות לרוב. הוא שקט, נעים וכמעט מכל פינה ישנו נוף לקו החוף של תל אביב. הבריכה לא גדולה, לכן אם ברומנטיקה חפצה נפשך, רצוי לוודא שאין ילדים נמרצים בסביבה שיפרו את השלווה. הספא הקטן מעוצב יפה מאד, מצויד בסאונה יבשה ורטובה, חמאם ופינת ישיבה נעימה. יש במלון גם חדר כושר מצויד היטב, וגם בית כנסת, לכל המעוניין.

אוכל סטאי. דנה לנדאו, מערכת Sheee
האוכל קצת יקר אך באיכות גבוהה/מערכת Sheee, דנה לנדאו

אוכל: ארוחת הבוקר היתה טעימה, מעולה ועשירה, וארוחת הערב, למרות שלא נפלה ממנה באיכותה, לקתה מעט מבחינת מבחר המנות ומחירה היקר. אם תגיעו ליותר מלילה אחד שווה לאכול ערב אחד במסעדה של המלון ובערב אחר ליהנות גם מהמסעדות שבסביבתו.

שירות: השירות היה מדהים בכל שלב בשהייה. אנשי הצוות, שלא כולם דוברי עברית, היו אנשי השירות מהחלומות. ידידותיים, אבל לא מדי, ועושים את עבודתם נאמנה.

פינוקי קבלה סטאי. דנה לנדאו, מערכת Sheee
חבילת פינוקים מהאגדות/מערכת Sheee, דנה לנדאו

החדר: חבילת הפינוק שקיבלנו בכניסה לחדר היתה אגדית. במקום שוקולד על הכרית חיכתה לנו עוגה עם נבטים (!) ומקרונים שרוססו בספריי זהב, סלסלת פירות מפנקת ובקבוק יין. החדרים נקיים, נעימים ועם מקלחות מפנקות עם ראש גשם, ואמבטיה קטנה וחמודה עם מוצרי טיפוח שמספק המלון שמריחים ומרגישים ברמה גבוהה. בחדר גם טלויזיה חכמה שמאפשרת גלישה בסמרטפון וצפייה ביוטיוב, וחלוקים רכים שווים גניבה לחלוטין (לא גנבנו!)

נקיון: בואו נגיד שכשחזרנו מארוחת הבוקר החדר היה כבר מתוקתק. אם לא היינו מזהים את התיקים שלנו, היינו חושבים שהגענו לחדר הלא נכון.

הכותבים היו אורחי מלון סטאי תל אביב

מלון סטאי. אסף פינצ'וק,
הספא. קטן ומפנק/אסף פינצ'וק

בואי, קחי חופשה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully