מריה דומרק, לשימוש בלתי מוגבל. ליאור קסון,
ליאור קסון

מי אתם שתקטלו אותה: השיימינג הבזוי למריה דומרק

13.11.2018 / 7:00

היא נפרדה מהחבר והתאהבה במישהו אחר. קרה לכל אחת מאיתנו לפחות פעם אחת, אבל למריה דומרק אסור להיות בחורה רגילה. לפחות ככה חושבים, ובכן, חצי מהישראלים שעכשיו עושים לה שיימינג ברשתות החברתיות

אני מודה שלפני ימי האח הגדול לא ידעתי מי זו מריה דומרק, דבר מוזר בהתחשב בעובדה שאני מתגאה בכישורי סטוקינג מעולים באינסטגרם. אחרי שהיא הגיעה למסך הטלוויזיה שלי הבנתי שהיא דוגמנית, שיש לה חבר, שהם יחד כבר המון שנים ובעיקר שהיא רזה ולא מאוד אוהבת לדבר. שזה בסדר, בגדול, אם את דוגמנית, אייל קטן או מתלה למעילים. כשהיא יצאה מבית האח כמובן שהתחלתי לעקוב אחריה באינסטגרם, כי כזו אני, בחורה בייסיק שעוקבת אחרי כוסיות.

רציתי לראות את החיים שלה מחוץ לבית האח, האם היא יכולה להציע לי דיאטת כוסיות קסומה, איך היא שותה את הקפה שלה בבוקר או אם היא אוהבת לצלם שקיעות. אבל אבוי, כל מה שראיתי היה תמונות עם חולצת בטן ווידיאו שלה שרה ונראית טוב. רציתי לעשות אן-פולאו, אבל אז גיליתי את השונאים שלה, והיי, אם יש משהו שאני אוהבת יותר מפיצה הוא טוקבקים מרושעים. אנשים אומרים לא לקרוא אותם, אבל בשבילי הם כמו תינוק הודי עם 12 עיניים - את לא אמורה לרצות להסתכל על זה, אבל השילוב בין מעניין לדוחה פשוט גדול ממך.

אחרי כמה חודשים של מעקב גיליתי שמריה חטאה בשלושה חטאים שדינם גרוע ממוות. וב'גרוע מוות' אני מתכוונת כמובן לשיימינג המזעזע שעושים לה ברשתות החברתיות.

הראשון הוא העובדה שהיא נפרדה מהחבר והתקדמה לעבר רועי "מהאח הגדול". תסלחו לי שאני לא עושה רגע גוגל לשמו המלא, בעיקרון זה הבחור שעושה ראפ כועס. בכל מקרה, למי שחיי חיים חשוכים ונטולי אינסטגרם בשנה האחרונה הסיפור הוא כזה: בחורה שווה מאוד עם חבר נכנסת לבית האח הגדול, בחורה שווה מאוד עם חבר מתאהבת בבחור רגיל לחלוטין, בחור רגיל לחלוטין מבין שהוא נפל לתוך יקום מקביל בו יש לו סיכוי עם מישהי שאמורה להתנוסס על שערי מגזינים ובעולם מתוקן לא הייתה מודעת לקיומו הכועס והמרפרפ, בחורה עם חבר מודיעה לו שהיא לא תיגע בו, כי יש לה חבר, יוצאת מבית האח, נפרדת מהחבר, הולכת אחרי הלב שלה ובדרך הופכת את רועי למייגן מרקל של כל הבחורים הרגילים בישראל. ועל זה, חבריי, מריה צריכה למות, מסתבר.

מסתבר שלמריה אסור להתאהב במישהו אחר, אסור לה לשנות את דעתה ואסור לה חלילה ללכת אחרי מה שהלב שלה אומר לה לעשות. היא צריכה להישאר עם החבר כי, ובכן, הוא חבר שלה, ומחבר לא נפרדים, בטח לא מכזה שהיה איתך הרבה שנים, כי במדינת ישראל אישה יכולה להרשות לעצמה גבר אחד בכל ימי חייה ולמריה כבר היה כזה, אז די, שתשב בחושך ולא תתלונן, גם ככה יש לה יותר מדי חופש בחירה עם כל הפמיניזם הזה. השיימינג על נטישת החבר מתחבר לחטא השני של מריה - והוא העובדה שהיא רוסיה. אני לא מכירה לגמרי את היררכיית החופש העדתית כשזה נוגע לזריקת חברים אבל הטוקבקים גילו לי שרוסיה שזורקת חבר היא זונה.

לא שזו הפתעה גדולה, כל הרוסיות הרי זונות. מהרגע שיש לך אמא עם שיער קצוץ ואבא שלא יודע מילה בעברית את זונה. אבל למה היא 'זונה רוסיה גדולה'? כי היא כיבדה את החבר עד כמה שהיא יכלה, נפרדה ממנו בפרטיות, שמרה על שתיקה ואז הלכה להיות עם גבר שהיא רוצה ורוצה אותה. וכל זה בזמן שהיא מדברת עם אמא שלה ברוסית. זונה, כבר אמרנו?

מילא העובדה שהיא הלכה אחרי הלב שלה, והעובדה שהיא יודעת מה ההבדל בין מטריושקה לבבושקה, מה שבאמת נורא הוא העובדה שהיא רזה. ולא סתם רזה - רזה כוסית שמעלה תמונות בבגד ים לרשתות החברתיות, וזו, מסתבר, חציית קו אדום. כי הפרסומות מלמדות אותנו שאנחנו צריכות לאהוב את הגוף שלנו על כל פגמיו: את הבטן הלא שטוחה, את הירכיים המלאות, את סימני המתיחה ואת העור העודף, ולמריה יש בעיה רצינית , כי מאיפה שאני עומדת לגוף שלה אין פגמים, ואם אין פגמים לאהוב, אז אסור לאהוב בכלל.

"את מודל רע לחיקוי!" זועקת לה אמא כלשהי שמעדיפה ללמד את הבת שלה שיימינג לעומת אוכל בריא, "איכס, את רזה מדי" מקלידה מישהי אחרת עם אצבעות מאובקות בבמבה "את מחפשת צומי!!!" כותבת לה אישה מבוגרת שעוקבת אחריה באדיקות ומגיבה לכל תמונה שהיא מעלה, כועסת שמבזבזים לה מקום בפיד אבל לא מעזה להפסיק לעקוב.

אני כל כך מקווה שמעבר להיותה כוסית רוסיה שהולכת עם הלב שלה, למריה יש מספיק כוח ושכל לא להתרגש מכל הזבל הזה שהאנשים המטופשים מאחורי המסך מעיפים עליה. מאיפה שאני יושבת היא נראית לי בחורה אינטליגנטית וחזקה ואני כל כך מקווה שכל תגובה שצועקת עליה שהיא רזה מדי גורמת לה להגיד לרועי שחייבים ללכת לים ולהרים הפקה שתגרום לי ולעוד אלפי נשים לרצות לשים מחסום על הלסת. מריה, בבקשה, בואי נעשה ניסוי ונפוצץ את האינסטגרם - כל מה שאת צריכה הוא להעלות תמונה שלך בבגד ים, חבוקה עם רועי, מחזיקה בדגל רוסיה. או פשוט להמשיך לחיות את חייך איך שאת רוצה, גם זה יגמור אותם באותה המידה.

מסכימים עם ג'ני או חושבים שהיא טועה בגדול? הנה ההזדמנות שלכם לכתוב גם לה הודעות נאצה באינסטגרם

לא יודעת איפה לאכול צהריים? הנה המלצה חמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully