דזיגואל 2. חו"ל, דיזיגואל,
חו"ל, דיזיגואל

סטריט, גלאם ואוונגארד: שלוש הקולקציות שפותחות לנו את החורף

12.11.2018 / 16:09

החורף בדרך, ומלבד לספק לנו סיבות לעלות במשקל ולא להסיר שיער גוף, הוא גם מביא קולקציות חדשות בשלל סגנונות. בגדים הם כמו אוכל - תמיד יהיה תיאבון לעוד, אז יצאתי לבדוק מה חדש ואיך אפשר לפנות לזה מקום בארון

סטריט סטייל TNT
אם אתן לא מכירות את TNT או שלא יצא לכן להיכנס לחנות הזאת בשנים האחרונות, אל תרגישו רע עם עצמכן. קהל היעד שלהם הוא בעיקר מילניאלס, ואנחנו אמנם מזייפות את הגיל האמיתי שלנו בטינדר, אבל יש גבול למה שפילטר באינסטגרם יכול לעשות לעור הפנים שלנו.

קולקציית החורף של TNT לא מתיימרת להיות אופנת עילית, אלא להיפך, מדובר על אופנה לבישה, יומיומית, שבתכלס כנראה שאם את נערה את לא צריכה יותר פנסי מזה גם ל"אירוע".

אז מה תמצאו בקולקציית סתיו/חורף שלהם? אופנת סטריט לבנות ובנים, בעיקר ג'ינסים וטישרטים במגוון גזרות, הדפסים ודוגמאות. חוץ מזה, בחנות עצמה אפשר למצוא אקססוריז של מותגים אחרים כדי להשלים את הלוק: נעליים של ואנס, תיקי ג'אנספורט ועוד. גם המחירים מאוד נוחים ומותאמים לגיל.
מחירים: ג'ינסים מ-99 שקלים טי-שירט החל מ-50 שקלים

TNT חולצה. division,
TNT/division

גלאם לביש GALITA
בואו נודה בזה, ישראל היא לא מעצמת אופנה וסטייל. לא קשה למצוא נשים שמסתובבות בחתונות בכפכפי הוואיאנס עוד בשלב המאזטים, לפני הקרחנות. אנחנו בגדול לא בעד, אז אם חשקה נפשך במשהו טיפה יותר מנצנץ, חגיגי או מיוחד, ולא רק לאירוע- גליתה זה המקום בשבילך. בקולקציה הנוכחית מתמקדים בגליתה ב-5 סגנונות:
סטריט: מראה יותר קז'ואלי, בלי לגרוע מקצת ניטים, בדים מבריקים, צבעי ניאון ופאייטים.
דנים: לג'ינס הקלאסי מתווספים פריטי ג'ינס מעוטרים, ופוטרים שמשלבים ג'ינס.
הדפס מנומר: טוב, לא צריך להרחיב, לא חושבות שנשארה רשת אחת בארץ שלא מכילה שלל פריטים עם ההדפס הזה.
חליפות: לא בהכרח מחוייט, אלא שני פריטים ש"באים בסט". כשבא לך מראה שלם בלי להתאמץ. והסגנון האחרון סילבסטר: מחשופים, שסעים, פרווה וכמובן הרבה הרבה נוצץ, מתאים ללוק וואו של פתיחת שנה או אם החלטת לדפוק הופעה בחתונת חורף.
טווח מחירים: 50-800 שקלים

גליתה. פרדי מולי,
דפקי הופעה, גליתה/פרדי מולי

אוונגרדי עם אג'נדה desigual
המותג הספרדי דזיגואל יוצא בקולקציה חדשה ונועזת כהרגלו, אבל לא רק. המותג שהביא לישראל מעין אמנות לבישה (ובאומנות כמו באומנות - היא לא לכל אחד) השיק את קולקציית סתיו חורף עם המון הדפסים שהם לא מפחדים לשלב, בדים עם השראה מהטבע או בהשראת שבטים אפריקאים וגם ג'ינסים וסימבולים של פופ קולצ'ר. בנוסף להשקת הקולקציה, דזיגואל השיקו גם אייקון חדש לקמפיין הקורא לשוויון ואהבה בין המינים, בדגש על הקהילה הגאה. אנחנו תמיד בעד.
מחירים לדוגמה: מכנסי ג'ינס - 600 שקלים, סריג - 549 שקלים

דזיגואל. חו"ל,
בגדים נועזים ואג'נדה, דזיגואל | צילום: יח"צ חו"ל/חו"ל

לייק בפייסבוק כבר נתת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully