שפתיים יבשות מוצרים. ShutterStock
ShutterStock

החורף מגיע: מצאנו את הליפ-באלם שיציל לך את השפתיים

20.11.2018 / 14:32

עונת הליפ-באלם החלה, כדי למנוע מהשפתיים להפוך לאדמה חרוכה, כדאי להתחיל לטפל בהן כבר מעכשיו. קבלו את רשימת מוצרי השפתיים המומלצים שלי:

שפתיים יבשות הן תופעה נפוצה בתחילת החורף. עד שהעור שלנו מתרגל לאקלים נטול הלחות, יכול לעבור עלינו חודש של שפתיים מתקלפות, כואבות, ואפילו מדממות, במקרים מסוימים.

אין הרבה מה לעשות נגד התופעה, חוץ משני דברים: הראשון הוא כמובן לשתות כמה שיותר מים, והשני - לטפח את השפתיים, מה שאומר, פילינג, לחות ומסיכה. כן כן. מסיכה לשפתיים. אספתי לכן כמה מוצרי שעובדים, כולל אחד שהוא בכלל ליפסטיק, שאני בטוחה שיצרניו לא תכננו שיופיע בכתבה על ליפ-באלם, אבל מה לעשות, לפעמים החיים מפתיעים.

שפתיים יבשות מוצרים. חו"ל (ג'יבנשי), אלון גנון (סורפיקס), דן לב (סבון), מערכת וואלה! NEWS
צילום: יח"צ חו"ל/מערכת וואלה! NEWS, חו"ל (ג'יבנשי), אלון גנון (סורפיקס), דן לב (סבון)

Le Rouge Perfecto, גיבנשי
3 גוונים חדשים לשפתון הבאלם קוטור, שמכיל תמצית חמאת שיאה, חומצה היאלרונית לאפקט עיבוי ורכיב מיוחד שמגיב לרמת החומציות של העור וויוצר צבע מותאם אישית שנראה שונה על כל אחת. מעבר לגוונים (שביננו, אלה אותם גוונים שיש בכל ליין ליפסטיקים), זו הלחות הגבוהה - הוא כל כך מלא לחות שהוא מרגיש כמעט טיפולי, ובונוס - מגיע ב-4 גוונים קצת שקופים, מה שהופך אותם ליחסית טבעיים. אם תצליחי למצוא בינהם צבע יומיומי שאת אוהבת, הרווחת לחות, הגנה, וגם קצת צבע ומראה מטופח וטבעי לשפתיים. והאריזה, אמאלה - מארז עור בגוון ורוד עתיק, שכיף להוציא מהתיק ולהשתמש בו. מחיר: 170 שקלים, להשיג ברשתות הפארם.

פילינג לשפתיים של סבון
פילינג בצנצנת קטנה שקל לקחת איתך בתיק איפור שמבוסס על גרגרי סוכר, מכיל שמן חוחובה, חמאת שיאה ושמן זרעי ענבים, והוא מועשר בויטמין E להגנה על השפתיים במהלך היום. משתמשים בו כמו שמשתמשים בכל פילינג אחר - לוקחים טיפה על האצבע, מורחים על השפתיים ומשפשפים טיפה. הטעם שלו מתוק, כי הוא עשוי מסוכר, והוא עושה את העבודה. אם יש לי ביקורת אחת היא שאין בו מספיק גרגרים, מה שאפשר לפתור בקלות על ידי הסופה של רבע כפית סוכר. זה מה שאני עשיתי, וזה עבד. מחיר השקה 19 שקלים, להשיג בחנויות המותג.

SoreFix Lip Balm
שפתון לטיפול מונע לשימוש יומיומי, למניעת יובש קיצוני ופצעי קור בשפתיים באמצעות נוסחת אבץ שיוצרת מחיצה פיזית המגנה על השפתיים מפני רדיקלים חופשיים, קור, יובש, ונזקי סביבה וגורמים חיצוניים המובילים להופעת פצעי קור. מכיל מקדם הגנה גבוה (30 (SPF. השפתון עשיר בוויטמין E ושמנים לריכוך ושמירה על גמישות השפתיים. בוזכות צבעו השקוף, ניתן לשים עליו ליפסטיק בכל צבע. אני אוהבת להשתמש בו דווקא כמסיכת לילה לשפתיים, מהסיבה שהוא מחזיק מעמד עד הבוקר. שימו לב שכשמורחים אותו מתחת לליפסטיק הוא מוריד מעמידותו, כי הוא מאד לחותי. מחיר: 49 שקלים, להשיג בסופרפארם ובבתי מרקחת ברחבי הארץ.

שפתיים יבשות מוצרים. (יובנה, קלרינס), זכריה לובימוב (פלקסיטול), מערכת וואלה! NEWS
צילום: יח"צ/מערכת וואלה! NEWS, (יובנה, קלרינס), זכריה לובימוב (פלקסיטול)

Juvena Lip Filler Booster
קרם מרוכז לשפתיים שמגמיש וממלא אותן. הקרם הינו גם טיפולי ועובד לטווח הארוך, וגם המרקם שלו מאד דומה למרקם של פריימר, והוא נותן הזנה מיידית ומפחית את עומק ונפח הקמטוטים האנכיים שעל השפתיים. החומר משפר את המרקם הפנימי והחיצוני של השפתיים ועוזר להגדיר את קווי המתאר שלהן מחדש, מחליק ומרכך, מונע יובש, ומושלם כפריימר לשפתון. בין החומרים הפעילים בקרם תמצאו גם פפטיד שפותח במיוחד עבור טיפול לשפתיים, תמצית CHIRAVATA להקטנת קמטים אנכיים בשפתיים, חומצה היאלורונית ועוד. אופן השימוש: מורחים על השפתיים ומסביבן על העור. מספיגים, מחכים חמש דקות ומעליו אפשר למרוח אודם.

Moisture replenishing lip balm, קלרינס
לטובת הטיפול היומיומי בעור העדין של איזור השפתיים המתאפיין בהיעדר שכבת הגנה ובלוטות חלב, פיתחו בקלרינס באלם חדש המסייע בהגנה והזנה של עור השפתיים, לצד השבת זהר ורכות. התכשיר החדש נשען על שתי תגליות בוטניות : שעוות לוטוס כחול, עשירה בחומצות שומן להזנת לחות אינטנסיבית וחמאת קקאו המעניקה טיפול משלים העוזר לחזק את רמת הלחות הטבעית. מחיר: 94 שקלים, להשיג בסופר-פארם

Flexitol Lip Balm המנצח הגדול!
אחד הבאלמים הטובים שניסיתי אי פעם. מגיע בנוסחה שמכילה אוריאה (חומר המצוי בעור באופן טבעי. רכיב אנטי בקטריאלי שתפקידו לספוח מים מהסביבה ומשכבות העור הפנימיות ולשמר אותן להרגיע גירויי עור ולסייע להתחדשותו. משחה זו נועדה לטיפול אינטנסיבי בשפתיים יבשות וסדוקות, ולא רק כדי לספק לחות באופן זמני, וממש מרגישים את ההבדל. היא לא נספגת מהר מדי, ואחרי שהיא כבר נספגת, לא נותרת מעין תחושה כאילו ציפו לך את השפתיים בניילון נצמד. לא צריך הרבה ממנה, והיא יכולה לשמש גם כמסיכת שפתיים ללילה. גם טעם המנטול העדין לא מזיק לחווית השימוש. מחיר: 34.50 שקלים , להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת ורשתות הפארם ברחבי הארץ.

רוצה גם איפור? הכל קורה אצלנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully