מוצרים בלאק פריידיי. סתיו ברגר, מערכת Sheee
מערכת Sheee/סתיו ברגר

שלפי את האשראי: מבצעי הטיפוח השווים לבלאק פריידיי

סתיו ברגר

20.11.2018 / 16:23

חסכת חצי שנה? חיממת את היד של העכבר? יופי, הנה רשימה שבלעדיה אסור לך להתחיל את הקניות של בלאק פריידיי

זה התחיל באופן מקומי עם שופינג איי אל, המשיך למזרח הרחוק עם יום הרווקים הסיני ועכשיו זה מגיע לשיא עם בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי, ימי הקניות הכי משתלמים של השנה. חסכתן, ביררתן, בדקתן והשוויתן? מעולה - אבל אל תעשו קניות לפני שסיימתן לעבור על הרשימה הזאת.

התחנה הראשונה היא מוצרי שיער. למה שווה לרכוש בבלאק פריידיי? כי מוצרי שיער נגמרים מהר מאוד והחורף לפנינו על שלל בעיות השיער שהוא מביא איתו, וזה בדיוק הזמן להצטייד בשמן הזנה או מסכה טובה. מוצרי הטיפוח של אמיקה מועשרים כולם בשמן אובליפיחה ויש להם כמה מוצרים שפשוט אין להם אח ורע בחברות אחרות - למשל מרכך שיער יבש בספריי, ספריי טקסטורה לנפח ועוד. כמו כן מכשירים לעיצוב שיער כמו פן או מסלסל הם רכישה של אחת לכמה שנים, ואתר אמיקה מציעים 25% הנחה במהלך נובמבר עם הקוד stav25 .

אתר גילטי מציע 25% הנחה על מוצרי OFRA המדהימים וגם משיק פלטת איפור נהדרת במיוחד לחורף Glow into winter עם שלושה שימרים, ברונזר, צלליות ומוצרי גבות נפלאים במארז לבן ואלגנטי. עוד מהמומלצים הם השפתונים הנוזליים העמידים בגווני חורף מטריפים, שאינם מייבשים את השפתיים ומגיעים במרקם מוס נינוח. עוד שווה לבדוק 25% הנחה על מוצרי פלורמר ולוריאל, ו- 20% הנחה על ביוטי בלנדר, התחליף המועדף עלי למברשות המייקאפ. מטעמי הגיינה יש להחליפה אחת לכמה חודשים ולכן זוהי הזדמנות לרכוש אותה במחיר טוב. הזיווג המושלם לספוגית הוא המייקאפ טיינט אידול אולטרה של לנקום ב-25% הנחה, מייקאפ לכיסוי מלא במרקם מאט אך טבעי ולא מייבש.

התחממתן? יופי.

קבוצת החברות אסתי לאודר מפנקים עם מבצעים אטרקטיביים שאסור לפספס באתרי הרכישה בלבד מה - 22-25/11/2018. הפיתוי מתחיל עם הנחה מטורפת של 30% על כל אתר אסתי לאודר מלבד סטים. אם את כמוני, מכורה לסרום אדוונס נייט ריפייר, זה הזמן לקנות גם אותו. מרקמו קליל, נטול שומן ובישום והוא מטפל בנזקי עור. גם המייק-אפ המפורסם דאבל וור יהיה בהנחה משמעותית, וזו ההזדמנות להצטייד במוצרים היקרים הללו.

באתר מאק תמצאי 20% הנחה על הכל למעט מוצרי ויוה גלאם, ערכות ומוקטנים. מה לקנות? שפתונים איקוניים, מוצרי בסיס כמו פודרה ואת הפיקס פלאס המפורסם.
הנחה באמת נדירה באתר בובי בראון - הפריימרים שהם לא פחות מקסם, השימרים המדויקים והקונסילרים החלומיים במחירים של פעם בשנה. קליניק מציעים 30 אחוז הנחה על האתר, כולל מי הפנים הקלאסיים באריזת ענק חסכונית עם משאבה וג'ל הפנים החדש נגד זיהום אוויר.

טיפוח איכותי לא חייב להיות יקר - סבוקלם מציעים את הגרסה שלהם לשיטת 3 השלבים - סבון עדין, סרום וקרם, במחירים נגישים וביצועים שלא יביישו מותגים בינלאומיים. קרם הפנים שלהם לעור אדמומי הוא חסר תחליף מבחינתי, ו - 40% הנחה כל המוצרים בחנויות ובאתר מהווים מבחינתי סיבה מצוינת לחידוש המלאי. גם הביבי קרם שלהם אהוב עליי בחורף לכיסוי עדין ולחותי.

סובלת מעור גוף יבש ומתקלף בחורף? מוצרי סבון המעולים יימכרו בסייבר מאנדיי ב - 40% הנחה על כל האתר! במה להצטייד? אהבתי במיוחד את ערכת הפילינג הכוללת סקארבים ייעודיים לידיים, לרגליים, לגוף וגם פילינג סוכר לשפתיים, לנשיקות מתוקות ללא יובש וקילופים. הניחוח האהוב עליי לאורך כל השנים הוא לוונדר תפוח ואליו הצטרף לאחרונה וודי פטשולי הארומטי.

ואם את טסה, בכלל הרווחת פעמיים - מבצעי Black Friday בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי יימשכו עד תאריך 3/12 עם מגוון מוצרים על פי קטגוריות מחירים החל מ-5 ועד 50 דולר. מבצעים שצדו את עיני: מסקרות של לוריאל ב-10,דולר שפתונים של טום פורד, אסתי לאודר וגרלן ב-15 דולר, מגוון מוצרי איפור וטיפוח של המותגים המובילים: לנקום, סיסלי, מאק, טום פורד ועוד ב-20 דולר ובשמים של הוגו בוס, בולגרי, לנקום, גרלן ועוד ב- 50% הנחה.
קניות נעימות!

חולת שופינג? גם בפייסבוק שלנו תמצאי טיפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully