אמיקה. חו"ל,
חו"ל

רוצה לזכות בערכת טיפוח שיער של אמיקה? הפרטים בפנים

22.11.2018 / 17:35

חגיגת המתנות של עמוד האינסטגרם שלנו ממשיכה עם מותג טיפוח השיער הבינלאומי AMIKA שמגיע אלינו מניו יורק. רוצה ערכה? זה קל - היכנסי וגלי איך

חגיגת המתנות של עמוד האינסטגרם שלנו ממשיכה עם מותג טיפוח השיער הבינלאומי AMIKA שמגיע אלינו מניו יורק, היישר מהמדפים של בתי הכולבו היוקרתיים בעולם דוגמת ספורה, ליין קרופורד, גאלרי לפאייט בצרפת ועוד. אמיקה מתמחה בתחום השיער, החל ממכשירי העיצוב ועד למוצרי טיפוח.

מוצרי המותג מבוססים על האובליפיחה - פרי ייחודי בעל יכולת עמידות בתנאי מזג אוויר קשים ותנאים סביבתיים קיצוניים, עשיר בחומצות שומן וויטמינים לייצור קולגן ופרוטאין המסייעים בשמירה על שיער חזק ובריא.

מוצרי עיצוב השיער של אמיקה מאפשרים לכל אחת ליצור בקלות ובמהירות עיצובי שיער מקצועיים ובו זמנית לשמור על שיער בריא, רך כמשי, נעים ומסודר לאורך כל היום או כל הלילה. הם בעלי טכנולוגיית עיצוב חדשנית, מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ובאיכות גבוהה במיוחד.

מה במתנה?

בפעילות זו תוכלי לזכות באחת משלוש ערכות שיכניסו צבע ועניין לשגרת טיפוח השיער שלך. כל מה שאת צריכה לעשות הוא הוא לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם שלנו, להיכנס לפוסט האחרון, לתייג חברה שעדיין לא עוקבת אחרי העמוד ולתת לנו טיפ שווה לעיצוב השיער!

התשובות המעניינות, המקוריות והמשעשעות ביותר יזכו אותך בשמפו מאזן ומסיכת הזנה ייחודית!

שמפו לאיזון השיער שמתאים לשיער יבש מאוד שזקוק להזנה, מכיל חומרי הזנה ולחות מרוכזים ואיכותיים, מועשר בשמן דובדבן האובליפיחה. השמפו מנקה ומזין את השיער, מעניק לחות, גמישות וברק וסוגר קצוות מפוצלים.

מסכת הזנה לשיער מועשרת בשמן אובליפיחה המתאימה לשיער רגיל עד דק. המסכה מעניקה נפח, ברק וגמישות ושומרת על השיער מפני נזקי היום יום תוך טיפול בקצוות מפוצלים ונטרול חשמל סטטי.

את מוצרי אמיקה ניתן למצוא ברשת אפריל, באתר המותג ובמספרות נבחרות ברחבי הארץ.

אמיקה ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם

גם בפייסבוק שלנו כיף! לייק כבר עשית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully