עדן פינס. ניר פקין
ניר פקין

5 סיבות ממש מוצדקות לשנוא את עדן פינס. כן, קנאה זו אחת מהן

29.11.2018 / 19:22

איך מגיעים למדור המעולה הזה אתם שואלים? אה, זו לא בעיה. את רק צריכה להיות ממש מוצלחת, יפה, חטובה, חכמה, מעניינת, ועם מלא מזל בחיים. אם נקנא בך מספיק, תמונתך עוד תתנוסס כאן יום אחד. זו הבטחה

אנחנו לא זוכרות מתי בדיוק היא נכנסה לחיינו אבל נראה שכבר שכחנו איך נראה העולם לפני התלתלים של עדן פינס. אנחנו יודעים שהיא הייתה איט גירל ואז הפכה לכוכבת רשת, או שבעצם זה היה הפוך?

בכל מקרה כבר די הרבה זמן היא עושה בלגן ומבלבלת אותנו עם חיי אהבה סוערים ואאוטפיטים פרועים. אפשר לאהוב או לשנוא אותה, אבל אין ספק שלכל אחת מאתנו יש דעה עליה - ואם אתן עדיין לא החלטתן מה דעתכן, תנו לנו לעזור, עם כל הסיבות למה אנחנו שונאות את עדן פינס:

בגלל חיי האהבה שלה

אנחנו אוהבות להתנשא מעל כוכבות אינסטגרם שמטפסות לצמרת באמצעות מערכות יחסים עם כוכבים גדולים יותר, ועם עדן אנחנו לא מצליחות לעמוד בקצב עם שמועות על אייל גולן, רומן מוכחש עם עומר אדם, מערכת יחסים משביעה עם השף טום אביב או זוגיות עם עומרי בן נתן. היה או לא היה, הרי זה בכלל לא משנה, כי די ברור לנו שבכל אחד מהמקרים האלו הם רדפו אחריה ולא להיפך. ובעוד רשימת האקסים שלה מנצנצת כמו שמלת פאייטים, רשימת האקסים המאובקת שלנו כוללת סטודנט לתקשורת, יחצ"ן ואחד שהאמין שיקרו מלא אסונות ב-2012. והכי קרוב שהגענו לעומר אדם היה שורה 54 בהופעה שלו. שזה רחוק!

בגלל האטיטיוד

לעדן פינס אין גישה, יש לה אטיטיוד. יש לה קול מחוספס, תלתלים פרועים ומבט שגורם לך לרצות למות, ולמרות כל אלה היא עדיין לא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות - גם לסטוריז הכי סקסיים שהיא מעלה משתרבב לרגע פרצוף מצחיק או הערה משעשעת, ולא פעם אנחנו רואים אותה עושה חיקויים וקולות על סטים רציניים. גם לנו בא להיות סקסיות, מגניבות וקלילות, והנה הבעיה - אנחנו רוצות - אי אפשר לרצות להיות מגניבות, כי עצם הרצייה גורמת לזה לצאת מזיע ממאמץ. לה לא אכפת, וזה בדיוק האטטיוד. לה יש - לנו אין. סיבה טובה לשנוא, אנחנו חושבות.

עוד באותו נושא

חמש סיבות למה אנחנו אוהבות לשנוא את יונית לוי

לכתבה המלאה

בגלל התלתלים

כשהיא לא מסתובבת עם רעמת תלתלים עצומה, עדן אוספת את השיער שלה לגולגול מתוח או קולעת אותו בצמות עבות ומגניבות שנראות כמו משהו שלעולם לא נצליח לשחזר. ובעוד אנחנו חורכות את השיער העלוב שלנו ואת תנוכי האוזניים עם מחליקים ובייביליסים, עדן נראית כמי שממש לא טורחת לעשות יותר מלהעביר לרגע יד בשיער, ובדרך לא ברורה, מצליחה להיראות טוב עם תלתלים, מסודרים או לא. גם אנחנו מתגאות לפעמים במה שצומח לנו על הראש, שלא תבינו לא נכון, אבל אנחנו יכולות לעשות את זה רק אחרי שעשינו גוונים, שטיפת צבע, מסכת הזנה ופן. קצת מעצבן, היינו אומרות.

בגלל הבוטילישס

בזמן שאנחנו שותות הפוך חלש בלי קצף, סוכר, חלב או שמחת חיים, עדן שותה מילקשייק. לא ברור לנו איך, אבל פינס מצליחה להיות דוגמנית מבלי להרעיב את עצמה. כן, כולנו מדברות על העצמה נשית ואידאל היופי המשתנה בזמן שאנחנו מנשנשות סלט, אבל עדן באמת מיישמת את האידיאל החדש בזמן שהיא מנשנשת צלעות יחד עם החבר, וממשיכה להיראות מדהים כל הדרך לשערים של כל המגזינים הכי גדולים. אוכלת ונשארת רזה. זו אולי הסיבה הכי טובה שלנו עד עכשיו.

בגלל הסטייל

לעדן יש סגנון משלה, וגם אם לרגע תופסים אותה עם ג'ינס וטי שרט - זה תמיד יהיה באורך מפתיע, בגזרה משוגעת ובאופן כללי - שונה לגמרי ממה שהיינו חושבות עליו. עם סגנון שנראה כמו קליפ של קארדי-בי או ביונסה, עדן מצליחה להפיח רוח מעניינת בין שלל הבנות החמודות עם השמלות הפרחוניות. עדיין לא ברור לנו איך היא נראית טוב עם מעיל פוך בצבע כסף, טייץ קצר ונעליים עצומות בצבע לבן, או משהו שנראה כמו חליפת צלילה בצבע חום שלנו היתה גורמת להיראות כמו נקניקיה, אבל משום מה עליה זה נראה קול. עדן! אם את רוצה שנשנא אותך פחות, תעשי לנו טוטוריאל!

ומה התנוחה השנואה עלייך? לייק בפייסבוק ומהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully