יפתח קליין. שני צדיקריו, באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים/שני צדיקריו

עכשיו זה רשמי: נשים מעדיפות גברים שעירים

5.12.2018 / 13:43

לנו זה היה ברור, אבל כשסקר אמריקאי אומר את זה, זה מקבל משנה תוקף - נשים מעדיפות גברים שעירים. לא קופי אדם, אבל אתן יודעות, משהו רך לשים עליו את הראש בלילה. מיפתח קליין ועד אנחל בונני - מי הגבר הפרוותי המועדף עלייך?

ב-1994 העיתונאי הבריטי מרק סימפסון יצק לעולמנו את הביטוי "מטרוסקסואליות" - הכוונה בעיקר לגברים שמטפחים את עצמם, ופעולות שהיו מזוהות בעיקר עם גייז הפכו עם השנים לנורמות התנהגותיות שגרתיות בקרב סטרייטים. אין ספק שלקחנו את זה כמה צעדים קדימה וחלקנו הפכנו ליותר מטופחים מהמטופחת שבנשים, ובתוך בליל הבנות שמסנגרות על החזות של גברים שעושים לייזר וטרימינג, יש גם כאלה שמחבבות גברים טבעיים עם שיער על החזה.

מסתבר שאנחנו לא לבד- סקר שערך המגזין mensjournal בקרב נשים מגלה ש-73% מעדיפות גברים שעירים ואילו רק 27% מעדיפות גברים חלקים. זה משמח.

אולי זה קצת קשור לעובדה שכמעט נכנעתי לתכתיבים החלקלקים של העשור הזה ומתישהו אפילו ניסיתי להסיר שיער מהחזה והגוף. התוצאה הייתה לא נינוחה, לא מחמיאה ולא טבעית. אני לא נגד הסרת שיער באופן כללי, יש מקרים של שיער גב וכתפיים שבהם הסרת שיער היא ראויה ומבורכת, אבל לא צריך להגזים - גבר עם שיער גוף הוא גברי יותר לדעתי, ולשמחתי, גם לדעת רוב הנשים.

הרכבתי רשימה של 4 גברים מקומיים ושווים שלא מסירים שיער גוף ואין לי ספק שתסכימו איתי על הבחירה. ועכשיו רק נותר לכן לשטוף את העיניים ולהצביע למטה - מי מבין הארבעה האלה הכי סקסי?

חוץ מעצם היותו שחקן מוכשר הכובש מסכים ובמות יפתח קליין הוא איש זאב מהמם עם יופי מדויק וטבעי. חוץ מזה הוא גם אבא מהמם שילדיו הם חלק משמעותי בחייו ואפשר לראות את זה בקלות בחשבון האינסטגרם שלו.

זמר, שחקן קולנוע וטלוויזיה זוכה פרס אופיר ובעיקר בחור גדוש בקסם אישי, ומסוג הגברים שתמיד יעשו לנו את זה. המראה הטבעי, המסוקס והגברי הזה מדבר לכל אחת (ואחד) וגם אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא הולך אחרי האמת הפנימית שלו וכלל לא אכפת לו מה אחרים חושבים או אומרים. גבר.

כשאומרים על מישהו שהוא רותח, לזה מתכוונים. כמו שאתן רואות, יש לו שיער חזה, וזה הרבה יותר סקסי מאשר אם היה לו חזה לגמרי חלק, וחוץ מזה יש בו משהו מאוד נונשלנטי, דבר שמבטיח לו מקום של כבוד ברשימה שלנו.

מה כבר אפשר להגיד שלא אמרו? מדובר בפיס-אוף-ארט. שילוב של פנים יפות עם מבט חודר וסקס אפיל דרום אמריקאי תמיד עובד. השחקן, הדוגמן והזמר אנחל תמיד יהיה הגבר שכל אישה תרצה לבת שלה אך בסתר ליבה תרצה אותו לעצמה, ולגמרי אפשר להבין אותה.

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית? למה את מחכה בדיוק? בואי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully