אילנית לוי. דודי חסון, מערכת Sheee
מערכת Sheee/דודי חסון

לכבוד החתונה: 5 סיבות ממש מעולות לשנוא את אילנית לוי

20.12.2018 / 8:00

היא יפה, היא מצליחה, מפורסמת, ולצורך העניין גם בלונדינית. איכשהו היא הצליחה לשדרג מאייל גולן לאלירז שדה, ועוד רגע היא מתחתנת בפעם השניה. וזה כל מה שהיינו צריכות בשביל להכניס אותה לפנתיאון של המדור הזה:

היא יפה, מצליחה, מפורסמת ומעניינת אבל עדיין מרגישה "משלנו", מישהי נטולת מניירות שתחייך אם ניגש אליה ונבקש סלפי. אבל בדיוק בגלל זה אנחנו קצת שונאות אותה, כי אם את מושלמת - לפחות תני לנו לשנוא אותך לפחות על זה. או לפחות תתחתני עם איזה מכוער. אבל לא. סובבת את הסכין עד הסוף גם בתחום הזה ושדרגת מאייל גולן לאלירז שדה. אז מזל טוב, נשמה, ועכשיו - קבלי באהבה את חמש הסיבות למה אנחנו אוהבות לשנוא אותך.

בגלל ההספק
כולם מכירים את אילנית לוי, פשוט כי נדמה לנו שהיא תמיד היתה כאן. יש לה קריירה מפוארת, שני ילדים בוגרים יחסית, גירושים מתוקשרים, זוגיות ארוכה נוספת ועוד רגע חתונה שניה. מילא אם היא היתה בת 46, היינו מחבקות אותה ואומרות לה כמה שהיא מוצלחת, ושהיא הספיקה כל כך הרבה, אבל אילנית היא בת פאקינג 35! בת 35 בדור של מילניאלז שחלק נכבד מהם עדיין גרים בבית, מסתובבים ברחבי תל אביב או הודו, מחפשים את עצמם, את הטוסטוס שלהם או סתם עבודה. מתי לעזאזל היא התחילה שהיא כבר הספיקה כל כך הרבה?

בגלל התואר
מפורסמים תמיד מתהדרים בתארים. בין אם התואר הוא "סלב", "כוכב ריאליטי", "אושיית אינסטגרם" או "יוטיובר", לכולם יש תואר כלשהו שלא הגיע משום מוסד אקדמי. וגם לאילנית יש תואר, אבל בניגוד לביצה המקומית שבה האנשים מחלקים את התארים האלו לעצמם, אילנית היא מלכה. כן כן, מלכה. נכון שזה כבר לא מעניין אף אחד, אבל אז זה היה ביג דיל, וגם, בניגוד להכתרות העצמיות שדיברנו עליהן הרגע, אותה מישהו אחר המליך.

בגלל ההאשטג
לאילנית אין אינסטגרם. באמת. אין לה אינסטגרם והיא לא פעילה ברשתות החברתיות. וכן, קצת בא לנו לשנוא אותה על ה"אין לי טלוויזיה" החדש הזה, שלנו פשוט אין אומץ אבל למרות שלאילנית אין אינסטגרם היא לגמרי פעילה ברשתות החברתית ואפילו יש לה האשטאג משלה. ככה זה כשיש לך חברים שווים שמעלים הכל לרשתות, והם מתייגים #לאילניתאיןאינסטה. התוצאה - אפילו שאין לך אינסטגרם את הופכת לאושיית אינסטגרם מצליחה.

בגלל הדמיון
בכל ראיון עם אילנית עולה האובססיה שלה לניקיון - היא מספרת לנו שהמעבר האהוב עליה בסופר הוא זה של חומרי הניקוי ושהיא מסניפה אקונומיקה להנאתה. בסדר, הבנו, הבית שלך נקי ומצוחצח, גם מאחורי המקרר וסביב הברזים, הבנו, את נוירוטית ומקסימה כמו מוניקה מחברים, וגם התכונות השליליות שלך בעצם טובות. אנחנו העברנו מגבון לח בלי לטאטא. מריח סבבה.

בגלל האהבה
החתונה עם מלך המוזיקה המזרחית לא נגמרה טוב, את זה כולנו יודעים. כואב וזה, מה גם שבגיל 25 היא היתה גרושה עם שני ילדים. ואז, לא יודעות מה קרה, אבל מוכנות להתערב שהיא קראה בדיוק את אותו ספר עזרה עצמית שאנחנו קראנו, והיה כתוב בו שאם היא תאהב את עצמה הכל יסתדר וגם יגיע הגבר הנכון שיאהב אותה. ועובדה, זמן לא ארוך אחרי אייל גולן אילנית נזכרה שהיא שווה ולוהטת והתקדמה לעבר חיים מלאים בעשיה, גידול זוג ילדים מהממים ומערכת יחסים חברית עם הגרוש הנוצץ, וגבר חדש חתיך הורס ומצליח בפני עצמו, שלא רק שמגדל איתה את שני ילדיה מנישואים קודמים, הוא כל כך אוהב אותה שהוא מוכן לעבור לגור ברחובות. רחובות!

זה הזמן ללייק בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully